20100205

Deja vu.

Wbrew pozorom ja naprawdę kocham kolory. Uwielbiam ognistą czerwień, turkusowy, fioletowy i niektóre odcienie amarantu. Zima jednak wpłynęła na moją garderobę tak, że coraz częściej wybieram przytłumione barwy. Pokochałam zgaszony róż, lekko złamaną biel i - mój faworyt - szary. Zainspirowana innymi blogami postanowiłam połączyć bieliźniany dół z cięższą górą. Biorąc pod uwagę, że zakup idealnej ramoneski wciąż przede mną (mam nadzieje, że zbliża się wielkimi krokami razem z martensami), a jeans jednak do końca nie pasował. Postawiłam więc na blezer z Top Secret.Podczas zakupu spodobał mi się przód - krój zaczerpnięty z męskiego fraku. Trafiła mi się okazja, bo był przeceniony o ponad 50%;)
P.S Przyzwyczajajcie się do tych rozmazanych zdjęć, nic na to nie poradzę, że mam do nich jakiś szczególny sentyment. Ostatni zdj z nieznanych sobie powodów uwielbia, może dlatego, że było zrobione z zaskoczenia?
[zaraz po tym jak ziewałam, ale tego nie musicie już widzieć^^]

 
  
 

8 comments:

  1. Mnie się tylko ten lakierowany paseczek nie podoba, ale pozatym wyglądasz fenomenalnie ;) mam zamiar zaprosić cię do zabawy ;) pewnej szafiarskiej, mam nadzieję że się przyłączysz.

    ReplyDelete
  2. góra świetnie sie komponuje.. ale i tak najbardziej podobają mi się rajstopki :) ja nigdy nie mogę natrafić na jakieś interesujące.
    Dzisiaj wieczorem powinnam odzyskać mój aparat, więc już niedługo :D

    ReplyDelete
  3. Super zestawik! Czekam na więcej postów, bo zapowiada się interesująco :)

    ReplyDelete
  4. Strasznie podoba mi się torebka. I ten, hmm... kardigan :)

    ReplyDelete
  5. Właśnie na ostatnim , całość wydaje mi sie kompletna i dopasowana jak nalezy! Z fryzurą i kolczykami włącznie,tam gdzie jesteś dopiero co ziewnięta, ale tego nie musimy wiedzieć :)))

    ReplyDelete
  6. bieliźniany dół u Ciebie sprawdza się idealnie, ultrakobieco i interesująco.
    w ogóle uroczo wyglądasz.
    ps. też namiętnie słucham babyshambles

    ReplyDelete
  7. o świetna stylizacja i chyba fajne buty szkoda że dobrze ich nie widać ale wydają sie byc zajebiaszcze ;p

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡