20100209

Holes. Too much holes (?!)

Primo: kocham pocztę polską. Oddam jej hołd robiąc sobie tatuaż skrzynki pocztowej na piersiach, poślubię listonosza, a naszym dzieciom wytapetuje pokój znaczkami. Wszystko dlatego, że mój telefon (wysłany tydzień temu w mieście oddalonym o +/- 30 km) najprawdopodobniej dotrze do mnie jako prezent pod choinkę, tylko dlatego, że jak się dowiedziałam ,,paczka utknęła". Cóż, bywa.
Secundo: w/w wydarzenie tak mnie zirytowało, że w akcie desperacji wczoraj porwałam sobie rajstopy, wskoczyłam w lekko stuningowaną sukienkę, która kiedyś należała do mojej mamy i postanowiłam uwiecznić jaka to jestem młoda i gniewna , stąd biustonosz w dwóch kolorach.. Wynikiem tego jest  wygląd na niżej zamieszczonych zdjęciach, który moja babcia z pewnością skomentowałaby, że prezentuje się jak (tu cytat): ,,Stara meliniara albo/i dziecko z dworca z.o.o). Uznajmy, że to dość, echm, oryginalny komplement, bo książkę uwielbiam.
Tertio: ostatnie zdj. jest oczywiście ,,the best of fucking all" ponieważ widnieje na nim moje słodka, urocza i niewinna mordka i zaprzecza całej tezie, że ten aniołeczek może się buntować.

Wybaczcie hektolitry sarkazmu i ironii, ale tak, musiałam. W najbliższym tysiącleciu zdj moich nowych włosów, a właściwie ich braku na jednej ze stron.




15 comments:

  1. Wzór na sukience rządzi! Po zobaczeniu pierwszego zdjęcia pomyślałam, że pasek jest za wysoko. Ale nie - Ty po prostu masz nienormalnie długie nogi!

    ReplyDelete
  2. Wyglądasz na znudzoną i zblazowaną :D Szalenie mi się podobają te zdjęcia!!! Z tego co czytam wynika, że nie tylko ja mam tendencję to skracania sobie włosów tylko z jednej strony :) Nie mogę się doczekać tego jak zademonstrujesz nowy look!

    ReplyDelete
  3. każda babcia by tak powiedziała.. one są już takie.. nawet w miarę porządne ubranie nieprzeszło by bez komentarza. :) takie już są nasze kochane babunie.. nie ma co się dziwić.. przecież za ich czasów.. blebleble.. :)

    ReplyDelete
  4. Tja, coś wiem o tym. tak dużo wysyłam i odbieram, że co roku dostaje formularz pt "jak pan/pani jest zadowolona.." a co najgorsze, ciągle tam wypisuje co myślę i nic się nie poprawia! :) Fajna taka meliniara 10/10 :D

    ReplyDelete
  5. Aaa bosko :D Uwielbiam Cię w tym wydaniu, może dlatego, że lubimy tę samą książkę...? ;)
    Przedostatnie zdjęcie jest świetne.

    ReplyDelete
  6. sliczna sesja zdjeciowa i ta sukieneczka bardzo mi sie podoba a rajty genialne!

    ReplyDelete
  7. jaka fajna sesja... taki klimat nowej rihanny, ale nie żadnej meliniary. babcie są kochane.
    a twoja "mordka" faktycznie fajny kontrast robi.

    ReplyDelete
  8. Czwarte zdjęcie BOOOOSKIE!! Kaśka! Ty wiesz co ja sądze o tej sukience...:*

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam podarte rajstopy ;] najgorsze, że żadne nie chcą mi się podrzeć a tak samej to mi szkoda ;p

    ReplyDelete
  10. poczta polską rządzi ;D
    aaa strasznie zazdroszczę Ci fryzury!

    ReplyDelete
  11. Tak.. U mnie coraz częściej te pogrzeby.. niestety.. ok. 3 m. temu zmarł dalszy wujek.. Jednak pogrzeby bliższych osób były wtedy, gdy byłam mała.. nie zdawałam sobie wtedy sprawy z zaistniałej sytułacji. Teraz gdy zmarł człowiek, który był w moim wieku, który uczył się ze mną.. świadomość, że miał przed sobą całe życie ściska mi serce. W ostatnim czasie bardzo się zmieniłam i podchodzę do różnych spraw o wiele inaczej niż kiedyś.. zwłaszcza, że ja zawsze byłam nadzwyczaj poważna.. Mam okropny charakter.. Prawdziwy ze mnie zodiakalny koziorożec, one są chyba najgorsze.. :)

    ReplyDelete
  12. Mam 2 wiadomosci dobra i zla. Dobra jest taka, ze u mnie nowy post, a zla, ze nominowalam Cie w nim do wyjawienia 7 prawd o sobie, czyt. kreative blogger Cie czeka:D

    ReplyDelete
  13. Ja tam lubię sarkazm i ironię, żywię się nim;) Bardzo fajnie wyszłaś na przedostatnim zdjęciu:)

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡