20100220

I'm every woman.

Lubisz czuć się piękna. Lubisz w  dni kiedy największym dylematem jest wybór jogurtu do musli buntowniczo wyskoczyć z dresowych spodni i założyć skórzaną spódnicę. Przyjemnie jest pierwszy raz od kilku dni malować rzęsy z rozchylonymi ustami, wargi przeciągać kilkakrotnie pomadką i z nabożną czcią nakładać prowokujący, czerwony lakier na paznokcie. Gdy idziesz do lustra sprawdzić czy pamiętasz jeszcze jak uśmiechnąć się TEN sposób stwierdzasz, że nawet kot patrzy na ciebie inaczej. Kiedy podchodzisz do aparatu ustawić samowyzwalacz poruszasz się inaczej. Lekko kołyszesz biodrami. Między jednym, a drugim błyśnięciem lampy czujesz, że możesz wszystko. Jesteś kobietą.

50 comments:

  1. Fajna spódniczka :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Drapieżnie, ale bardzo sexy. Spódnica jest świetna.

    ReplyDelete
  3. Też uwielbiam te momenty. W sumie bardziej niż pełne wielbienia siebie malowanie, to samo przeglądanie się w lustrze tuż przed wyjściem. Ta...satysfakcja. Genialnie wyglądasz - piękna podkreślająca biust bluzka i ta spódnica. Śliczne nogi! ;) Wracając do rytuałów kobiecych, to chyba mamy takich pełno: rytuał maloania, rytuał chodzenia spać (krem na noc, czesanie włosów...) to jest to co sprawia że warto być kobietą w sumie :) Miło słyszeć, że mój blog nie jest sztampowy. Jestem przeciwnego zdania do baglady chyba - kiedy na forum mówiła, że jak chce się na blogu umieszczać swoje podrawy na przykłąd to powinno się założyć osobnego bloga z czym całkowicie się nie zgadzam - przecież to że jest w nas i szafiarka i zwykła blogerka, w niektórych matka, w niektórych córka, kucharka, mol książkowy itd to nie znaczy że mamy rozdwojenie jaźni - to że mamy to na jednym blogu składa się pomału w nas;)

    ReplyDelete
  4. Wow, wow. No, pamiętając Cię wiszącą na sznurze od bielizny (takie miałam skojerzenie) i patrząc na te zdjęcia można doznać szoku. Świetne kontrasty - buntownicza fryzura i zmysłowe usta, groźna spódnica i niewinna bluzka.

    ReplyDelete
  5. Większość kobiet to lubi. :) Bluzka ma ładne wycięcie.. Fantastycznie podkreśla biust.
    A spódniczka.. drrapieżna :D

    ReplyDelete
  6. uu, świetnie wyglądasz :)) Zazdroszczę fryzury, pasuje ci taka. Sama kiedyś chciałam się tak ściąć, ale stwierdziłam, że to nie dla mnie ;)
    Tak, też uwielbiam ten moment, zupełnie inaczej się czuję chodząc po domu w starym dresie, a zupełnie inaczej gdy założę sukienkę, umaluję, uczeszę ;) Chyba każda z nas jest wtedy bardziej pewna siebie i zadowolona ze swojego wyglądu.

    ReplyDelete
  7. Jakie Ty masz ładne kolczyki:)

    ReplyDelete
  8. oł wyglądasz bosko :) bardzo kobieco

    ReplyDelete
  9. love the skirt..

    kisses from brazil

    im following
    http://newsbeautymodacultura.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Czyli ja też jestem kobietą... Świetna spódniczka ;)

    ReplyDelete
  11. Świetnie to ujęłaś!
    Wyglądasz cudownie!Świetna jest ta spódnica!

    ReplyDelete
  12. jesteś naprawdę prześliczna!
    skórzana spódnica <3

    ReplyDelete
  13. genialne!! jak rihanna!! ;) swietna fryzurka i ta spodniczka, super

    ReplyDelete
  14. Mrauuuuu, aż kipisz namiętnością ;)

    ReplyDelete
  15. Dobrze Ci w tym wydaniu;) i bardzo podoba mi sie to jak o tym napisalas swietnie sie czytalo;)

    ReplyDelete
  16. dziękuję ślicznie :*

    jakie urocze zestawienie, super ;-)

    ReplyDelete
  17. aaa wygladasz PRZEBOSKO! strasznie lubie taki ostrzejszy styl ;]

    ReplyDelete
  18. Śliczna jesteś, świetnie opisałaś ten moment.. Wszystko jest całkiem inne gdy jest się zadbaną kobietą ;)

    ReplyDelete
  19. Dziękuję :* Ty wyglądasz tutaj baaardzo seksownie i jakoś tak.. niezależnie ;D I strasznie mi się to podoba ;D

    ReplyDelete
  20. przejebane ferie to jeszcze nic strasznego, ha ha to tylko 2 tygodnie wolnosci ;p dziekuje bardzo, a tak nawiasem musze zauwazyc ze masz arcy miazdzaca fryzure - zawsze chcialam miec cos wyjatkowego na mojej glowie, jednak moje krecone wlosy wykluczaja jakiekolwiek zmiany </3

    ReplyDelete
  21. Jak miałam tyle lat co Ty myslałam zupełnie inaczej. Wydaje się, że to tylko dwa lata.. ale przez ten czas.. człowiek bardzo się zmienia. aż wole nie myślec jaka będę jaki stuknie mi 20 :D

    ReplyDelete
  22. Cool outfit!

    Judith
    http://couture-and-beauty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. fajnie piszesz i fajnie wyglądasz.

    ReplyDelete
  24. RE-WE-LA0-CJA! PO PROSTU REWELACJA :)
    Świetna spódniczka :) Kocham skórzane ubranka :)
    I ten tekst..jakże bliski :)
    Dzięki za koment. :)

    ReplyDelete
  25. Wszystko mega kobiece, łącznie z tekstem bardzo prawdziwym ;)

    ReplyDelete
  26. Coś w tym jest, ale ja nie mam czerwonego lakieru!
    Przyciągasz.

    ReplyDelete
  27. Bosko wyglądasz, jak prawdziwa sex bomba :) Masz cudowną fryzurę, ale to już chyba pisałam ? Bluzeczka świetnie podkreśla biust, a spódniczka odsłania nogi :) Więcej takich setów, to albo się w Tobie zakocham, albo pofarbuje i zetnę włosy (ale raczej to pierwsze, bo mój boo lubi długowłose blondynki) Oba ciuszki z sh ?? ;)

    ReplyDelete
  28. mam takie same uczucia co do tego, szczegolnie zabolal mnie fakt wczesniejszych kolekcji wiosna/lato gdzie calosc byla przepelniona klimatem rockowym. po czyms takim wylazla na ulice fala rockowych stylizacji z czego zdecydowana wiekszosc reprezentowala 'fake' serie. niestety nic sie na to nie poradzi - niech inni sie ciesza i czuja sie nibyrockowo, nibybuntowniczo i nibyoryginalnie ;d

    ReplyDelete
  29. ja do opisu dodała bym jeszcze kilka zdań o tym jak to samą siebie postrzegasz jako obiekt seksualny, hehe, ale świetnie napisane1 podobnie jak świetnie pasuje Ci taka stylizacja! :).


    i prosze Cie? jak to mozliwe ze jestes jeszcze w gimanzjum?! myślałam że jakoś tak jak ja- maturzysta z Ciebie!

    ReplyDelete
  30. sexi. :D
    ładną masz fryzure.

    ReplyDelete
  31. Świetna myśl - często czuję, że wiem, mam w głowie coś istotnego, ale nie potrafię ubrać tego w słowa. Tobie się udało :)
    Genialny zestaw!

    ReplyDelete
  32. you're hot! so love the hair and the sheer top~ preeeettyy!

    ReplyDelete
  33. wyglądasz mega cudnie. na drugim zdjęciu niemal jak Monika Brodka i proszę przyjmij to za duży komplement z mojej strony, bo pasjami wielbię urodę Brodki :))
    Fryzurka i zestaw super, szczególnie spódniczka mi się podoba.

    ReplyDelete
  34. hahaha It was so freezing and I was so tired to take off the headphones!! (I had just to get off the tourist bus where we wore them).

    BTW, You look gorgeous with that skirt!!

    xoxo
    mycherrygum.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. że tak w ramach skromności, napiszę że dziękuję i że Tobie też blisko do zajebistości, haha :).

    ReplyDelete
  36. cudownie b. sexi i kobieco :) wyglądasz bosko!!!!

    ReplyDelete
  37. Bardzo sexy, kobieco - świetnie. Fryzura piękna :) :*

    ReplyDelete
  38. moj ulubiony ostatnio zestaw kolorów - fuksja+szarosc. moglabym tak chodzic codziennie :)

    http://ffwd-fastforward.blogspot.com

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡