20100211

Let it be.

Gdybym rok temu pomyślała, że wpadnę na pomysł obcięcia moich długich, sięgających do pasa włosów na takie coś, co mam teraz, to najbardziej prawdopodobną reakcją byłby przewrót oczami. Nic nie poradzę na to, że na prawdę dobrze sama ze sobą czuje się w optymalnie krótkich fryzurach;) Koszula kupiona razem z toną ubrań w poniedziałek w moich ulubionym sklepię;) Miejsce gdzie mieszkam jest na tyle abstrakcyjne, że w najlepiej zaopatrzonym  sh sprzedaje się również telefony;) No, ale mówimy o miejscowości, w której kluczowym pytaniem powtarzanym od wieków w cukierni jest: ,,Na serwetkę czy zapakować?"
P.S I z tymi zdjęciami raz na zawsze zginie mit o moich niezwykłych nogach^^ Edit: nawet nie wiecie ile na ich punkcie miałam kompleksów. Do tej pory pozostał mi jeden, ale staram się go jakoś tuszować,
P.S2 Fotograf zabiłby mnie, gdybym o nim nie wspomniała!  A więc ,,najwspanialsza autorka zdj na całym świecie" (tak, to o Tobie) być może niedługo sama zadebiutuje jako blogerka;) 
Now: Sex Pistols - Bodies

  

33 comments:

  1. Kokieterii dotyczącej nóg nawet nie będę komentować. Wszystko pięknie, ale przedostatnie zdjęcie wygląda jak z profesjonalnej sesji! W ogóle klimat zdjęć bardzo pro.

    ReplyDelete
  2. przedostatnie zdjęcie.. jedno wielkie WOW!

    ReplyDelete
  3. Świetna fryzura, ciekawa jestem jak wyglądałaś w długich. Teraz niczym Monika Brodka (pewnie Ci już ktoś to mówił;))Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  4. po pierwsze także jestem uzależniona od książek , muzyki , słodyczy .. noi oczywiście mody. Po drugie masz nieziemską długie i zgrabne nogi , dlatego najładniej ci w legginsach , a po trzecie świetny blog:)

    ReplyDelete
  5. Bardzo klimatyczne zdjecia, w "rockowym" stylu ala Agyness Deyn :)

    ReplyDelete
  6. Wyglądasz cudnie :D a zdjęcia wyglądają jak profesjonalne ;] podziwiam fotografa za zdolności a nogi dalej uważam, że masz świetne.

    ReplyDelete
  7. Bardzo ładnie ci w krótkich włosach. Ja od wieków za puszczam i za każdym razem jakiś fryzjer psuł mi te dojrzenia. Wyglądasz jak z lat 70, tylko koszula bardziej flanelowa i prl jak się patrzy!

    ReplyDelete
  8. dziękuję za miłe słowa, rozbawiło mnie to "uosobienie wszystkich cnót" ;))

    nie wiem o co chodzi z Twoimi nogami, ale ja nadal uważam je za niezwykle fantastyczne ;)

    ReplyDelete
  9. Fryzura jest rewelacyjna i podtrzymuję zachwyt Twoimi nogami!!! Aż mnie skręca z zazdrości (i nie mogę uwierzyć, że jeszcze jakiś kompleks na ich temat sie tam plącze w Twojej głowie!).

    ReplyDelete
  10. No właśnie, co to za kompleksy dotyczące nóg?! ;]

    Zdjęcia świetne, w rockowym klimacie, zestaw też mi się podoba. Ciekawa jestem jak wyglądałaś w długich włosach, bo jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić ^^.

    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  11. Masz szczuplutką twarz, więc krótka fryzura komponuje się świetnie.
    A nogi.. ile bym dała, żeby mieć takie.. :)

    ReplyDelete
  12. Świetne połączenie, kolory przyjemne dla oczu - jednym zdaniem : uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia :)

    ReplyDelete
  13. ok,dzięki za radę,w takim razie wybieram się na zakupy do castoramy ;DD

    ReplyDelete
  14. super fryzura, i ładny zestaw

    ReplyDelete
  15. :) Dziękuję w imieniu Małego Księcia :) i zazdroszczę fryzury..strasznie podobają mi się takie krótkie cięcia, ale nie mam czasu na ich układanie :( I zdjęcia...boskie..:)

    ReplyDelete
  16. To poszalałaś z włosami:D Bardzo łądnie Ci w krótkiej fryzyrce:)

    ReplyDelete
  17. miałaś włosy do pasa?? zazdroszczę... ja z moimi "wicherkami" ledwo docieram z zapuszczaniem do ramion, a potem szlag mnie trafia i ścinam na klasycznego boba:)
    fajna koszula- ja w podobnej przechodziłam 2 ostatnie lata podstawówki ( czyli 7 i 8 klasa- tak, jestem taka stara... )

    ReplyDelete
  18. you look gorgeous dear. i like your red lipstick. :)
    haha, lets do the high five, cause we're a chanel team. ;)

    ReplyDelete
  19. nie, kult nóg nie umrze, będziesz miała po prostu jeszcze więcej wyznawców... nie marudź, bo grzeszysz.
    koszula szuperowa, i do twarzy Ci w raybanach, pasują idealnie do krótkich włosów.

    ReplyDelete
  20. awww.. koszula w krate! Mniam ;D Genialnie wyglądasz, buty, okulary, noogi - wow

    ReplyDelete
  21. koszula w kratkę, to coś, co zawsze kochałam i dalej kocham ;) wyglądasz świetnie!

    ReplyDelete
  22. Wow! Wspaniale wyglądasz, niczym gwiazda i nie mówię o tych gwiazdach na niebie ;) Koszula i spodenki tworzą świetny duet, okularki jak najbardziej uwielbiam, a Twoja fryzura jest boska :) Wyglądasz troche jak Monika Brodka :) Przed ostatni zdjęcie najlepsze ;)

    ReplyDelete
  23. Wyglądasz genialnie ! Poluję na taką koszulę od nie wiem kiedy i nie mogę nigdzie spotkać. A co do twoich nóg - ja tam mam krzywe i blade, ale i tak lubię je pokazywać ;))

    ReplyDelete
  24. Ty spadłaś? TY SPADŁAŚ? przepraszam bardzo, ale pojebało Cie? :D. jak Ty tu świetnie wyglądasz! Ten niebieski flanel cudo, okulary jak stworzone dla Twojego typu urody, ale te nogi? Nie wyobrażam sobie, żebyś mogła mieć jakiekolwiek kompleksy przez nie:O:D. Jeżeli chodzi zaś o włosy to świetnie wyglądasz w krótkich, ale oczywiście o tym wiesz ;). A przedostatnie zdjęcie moim zdaniem idealnie nadaje sie na zdjęcie główne! :). Zróóóóóóóóób je głównym, proszę zrób! :D.

    ReplyDelete
  25. Świetny styl i włosy + za okulary :)

    ReplyDelete
  26. Świetny rockowy styl! Wspaniale wyglądasz w tych włosach, dodają Ci pazura ;) A tak a propo plus za podobne upodobania muzyczne ;] Pozdrawiam

    ReplyDelete
  27. :) Dziękuję bardzo za komplement ... :) Miło przeczytać coś takiego od takiej super stylistki jak Ty :) Świetnie wyglądasz...ale to już pisałam :)

    ReplyDelete
  28. Hi, do you (by aaaaany chance) speak english, in order to understand this? hahaha, i certainly hope so! i love the way you were dressed on those pictures, you've got a really good style! anyways, good luck, xoooxoooxo

    ReplyDelete
  29. Jak ja żałuję, że nie kupiłam tych butów :(

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡