20100306

Looking back.

Dziś nie o modzie. Trudno. Nie mam najmniejszej ochoty na zrzucenie koszuli w kratkę, nie ma siły na szukania baterii do aparatu, nie mam siły na nic. Jednak doszłam do wniosku, że dokonam pewnej retrospekcji z ostatnich lat.  Gotowi?
Now: Hey - Zazdrość


 
Zaczęło się od uśmiechu. Życie potrafi śmieszyć...

 
... jednak jego ścieżki bywają czasem ubłocone... 

 ...i zbyt szybko się kończą.
Czasem zmienia się wszystko:

 
..kolor pokoju...


 
czy długość włosów.

Ludzie wokół zaczynają więcej znaczyć lub
zupełnie tracą wartość,
 

 Pewna grupa osób jednak pozostaje...
 i uświadamia, że bliżej być już chyba się nie da.
Zupełnie nieoczekiwania pojawia się futrzany casanova
i staje się członkiem rodziny.
 


Niektóre chwile bywają dziwnie lekkie i przyjemne,

zaskakujące.
 

 Niektóre drzwi należy raz na zawsze zamknąć,

aby znów cieszyć się wolnością.

Spojrzenie bywa rozmarzone,

...tylko po to, aby za chwilę pokazać irytacje.

Jednak nie zmienia się bałagan,

miłość do Kinga...

oraz uwielbienia dla rocka!
 


Poza tym śmiejemy się,


szokujemy (również samych siebie),

odpoczywamy...
 
 a od czasu do czasu wierzymy w miłość.

28 comments:

  1. ale miałaś śliczne długie włosy :)

    ReplyDelete
  2. Fajnie się czytało i oglądało,jak się zmieniałaś ;)) Ładnie Ci było w długich włosach,ale teraz Twoja fryzura ma taki pazur!Zmiany są czaem dobre ;))

    ReplyDelete
  3. Heh, ale miałaś długie włosy. Nie powiem, piękne. Ale bardziej podobasz mi się w tej krótkiej charakternej fryzurce :)

    ReplyDelete
  4. Razem z Tobą przeniosłam się w czasie, fajnie zrobione, nie tylko przyjaciele się zmieniają, ale my sami...

    ReplyDelete
  5. w długich włosach zupełnie jak nie ty ;o

    ReplyDelete
  6. Nie ścięłabym nigdy takich włosów. Nigdy :D Piękne były.

    ReplyDelete
  7. Super post :) Jestem ze wszystkimi którzy uważają, że w krótkiej fryzurce Ci lepiej :))))

    ReplyDelete
  8. te zielone zdjęcie jest najlepsze. no i włosy długie super . fajnie tak powspominać

    ReplyDelete
  9. Swietne jest to zdjecie w zielonej trawie :D :) Bardzo pozytywny post! :)

    ReplyDelete
  10. Fajny pomysł z tym przeniesieniem się w czasie ;] bardzo miło było pooglądać te zdjęcia i to jak się zmieniałaś.
    Ładnie ci było w długich włosach chociaż w krótkich też nieźle ;)
    PS: Jak będziesz w Anglii musisz wejść do Primarka, ten sklep jest świetny i bardzo tani ;]
    A moje zdobycze pokaże z czasem w zestawach bo trochę tego upolowałam ;D

    ReplyDelete
  11. Czas podsumowań widzę:) A skomentuję tylko to ze w długich włosach wyglądalaś absolutnie pięknie. No ale nie to, żeby teraz bylo gorzej :)

    ReplyDelete
  12. Bardzo fajny pomysł :) Miałś naprawdę piękne włosy, jednak w tej fryzurce także Ci do twarzy :)

    ReplyDelete
  13. szczerze? intrygujące posumowanie!

    ReplyDelete
  14. aleeeeeee piękne długaśne włosy!!!
    i zdjęcie z makijażema a la Amy W. superowe:D

    ReplyDelete
  15. Uwielbiam takie posty. Dla mnie są dużo ciekawsze niż outfity, pokazują coś więcej.

    Czy tylko ja zauważyłam, że na przedostatnim zdjęciu na obciętym pniu drzewa jest jakaś postać? ;>

    ReplyDelete
  16. Ostatnie świetne!! :D
    I w ogóle, super sie czytało i oglądało:)

    ReplyDelete
  17. odebrało mi mowę, dosłownie, świetny pomysł nietuzinkowy :) czarujące wspomnienia i tak świetnie to połączyłaś :) kawał dobrej roboty :)) zdecydowanie jedna z najlepszych notek jakie czytałam :) a zdjęcia niesamowite :)

    ReplyDelete
  18. Świetnie opisałaś swoją historię, czytało się genialnie, a zdjęcia dobrałaś super, a jaką miałaś fryzurę piękną, też kiedyś miałam takie długie włosyi teraz walczę, żeby je odzyskać :)

    ReplyDelete
  19. Lovely pictures.
    http://allthatglitters-allthatglitters.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. świetny post! cudne zdjęcia! i jako fanka długich włosów, stwierdzam, że w takim było ci bardzo ładnie!

    ReplyDelete
  21. Cóż mogę rzec? Jakie włosy :D

    ReplyDelete
  22. z którego roku jest ten film, bo filmweb pokazuje mi 4 różne filmy ;d

    ReplyDelete
  23. drugi raz czytam twój post i wciąż się uśmiecham :)

    ReplyDelete
  24. ależ miałaś długie włosy! wyglądałaś w nich starzej, teraz lepiej, zadziorniej, hehe :D.

    ReplyDelete
  25. o rany, jakie swietne zdjęcia, to jedno z profilu magiczne <3

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡