20100311

Tequila.

Niektóre rozmowy nie wnoszą nic nowego, ale są tak cholernie ciężkie , że aż chcemy wypić podczas ich przebiegu niejedną butelkę tequili. Dzisiaj kolejny dzień wątpliwego 'umacniania' wiary i odreagowania wszystkiego w zakupach. Tak, kocham wydawać pieniądze, szczególnie te które nie należą do mnie.

Some conversations are so severe that until you want to drink Tequila with them (more than one). Today, another day of fucking retreats and shopping. I love to spend money, especially not mine.

45 comments:

  1. świetnie, różowa spódniczka genialnie oswojona rockowymi akcentami :D

    ReplyDelete
  2. Bardzo fajna koszulka - nie widać całej, ale zapowiada się świetnie! Podoba mi się też zawiązanie vandamki na ręce :)

    ReplyDelete
  3. dywanik nieźle się wkomponował w całość

    ReplyDelete
  4. Znowu fuksja. I znowu dobry wybór! Świetna rockowa wersja i pokaż następnym razem więcej siebie w tych okularach :)

    ReplyDelete
  5. WOW!!! swietna stylizacja!!!! ta koszulka bije wszystko!! super

    ReplyDelete
  6. Powiem tylko tak : ostra ta tequila :)

    ReplyDelete
  7. Tak,tak jak lubię. Ostra laska ;D Zdradź skąd taki świetny t-shirt? NO cóż, chyba każdy uwielbia wydawać pieniądze, w szczególności czyjeś ;) I Twoja fryzura...genialne loczki ;)

    ReplyDelete
  8. koszulka wymiata :)
    a wydawać nieswoje pieniądze to chyba każdy lubi, tylko jak potem trzeba je oddać ... xD

    ReplyDelete
  9. Świetnie wyglądasz, boska kurtka :)

    ReplyDelete
  10. Tequilę spożywam w takich ilościach, że równie dobrze mogę zaryzykować stwierdzenie, że pewnie już płynie w moich żyłach zamiast krwi ;) Koszulka jest rewelacyjna!

    ReplyDelete
  11. spódniczka taka dziewczęca + rockowa reszta = świetny zestaw :)

    ReplyDelete
  12. a mnie zachwyciła spódnica ;))

    ReplyDelete
  13. Nie znoszę tequilli, bum-bum ze sprite już lepsze. Ale ten fryz i bandamka. Mega seksownie!

    ReplyDelete
  14. sexi i z pazurem! kolory, te włosy, skóra - świetnie!

    ReplyDelete
  15. a mi podoba się bardzo spódniczka :) i bluzka ma fajny nadruk :)

    ReplyDelete
  16. z tequillą to ja mam niezbyt miłe wspomnienia...:)

    ReplyDelete
  17. Wiesz, że jesteś piękna?

    ReplyDelete
  18. Świetny.. dywan :D
    Ogólnie to uwielbiam Cię za Twój styl,jest taki niewymuszony.. ale strasznie do Ciebie pasuje :3

    ReplyDelete
  19. Bardzo, ale to bardzo podoba mi się ta stylizacja, nie ma się co rozpisywać, bo wszytsko jest świetne :)

    po za tym prowadzisz na prawdę ciekawego bloga, będę zaglądać częściej
    Z

    ReplyDelete
  20. Podoba mi się Twój styl! a ta różowa spódniczka z rockowymi dodatkami, świetne połączenie;)

    ReplyDelete
  21. na pocieszenie napiszę, że u mnie wiosna właśnie się skończyła, po późnym południu zaczęło troszkę sypać i padać :) no ale to w końcu marzec, dobrze że temperatury na plusie :)

    ReplyDelete
  22. Evtra look taki rock roll w bardzo sexi kobiecym wydaniu genialnie!

    ReplyDelete
  23. Dokładnie, niesamowite, jak przez 8 miesięcy można żyć tymi czterema...

    ReplyDelete
  24. Świetny zestaw taki rockowy :D

    ReplyDelete
  25. mnie zakupy też najlepiej odstresowują;)
    a zestaw super - taki rockowy!

    ReplyDelete
  26. Wow połączenie różowej spódniczki z rockową górą jest świetne!!!

    ReplyDelete
  27. od dawna poluję na podobny t-shirt.

    ReplyDelete
  28. Zestaw aż kipi geniuszem!!! Masz extra fryzurkę, zajebiście Ci pasuje

    ReplyDelete
  29. wyglądasz jak r'n'r gwiazda

    całkiem całkiem(:

    xoxo Lola

    ReplyDelete
  30. Cała prawda w tym co napisałaś. A twoje ubranie jest świetne, fajnie wyglądasz

    ReplyDelete
  31. Podoba mi się, zdjęcia mają klimat ;]

    ReplyDelete
  32. już to pisałam kiedyś, hehe ale ta kiecka jest wyjebista :).

    ReplyDelete
  33. łał cudowna kurtka :DD
    pozazdroscic

    ReplyDelete
  34. cudowny jest ten t-shirt i te twoje włosy <33

    ReplyDelete
  35. Świetny zestaw ;)

    http://megwearsviolet.blogspot.com/

    pozdrawiam
    meg

    ReplyDelete
  36. ale mi się podoba twój t shirt cudny! :D

    ReplyDelete
  37. świetny outfit <3
    wpadam częściej

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡