20100401

One way ticket.

Wchodzi lekko znudzona minionym dniem. W głowie układa plan na kolejny, kątem okiem surowo oceniając rzeczywistość.
Kiczowate, nudne, za bardzo zielone, za mało czarne... Cholera, !
Sama nie wie jak, ale teraz same znajdują się na jej stopach. Wie, że krok zrobiony w nich może być akurat tym, który zmieni jej życie na zawsze. I już nic nie będzie takie jaki kiedyś. Tak, to one.  Jej nowe buty.
any questions? http://www.formspring.me/xcal
Now: Aerosmith - Crazy


(inspiracja: teledysk Kei$ha - Tik Tok)

50 comments:

  1. Buty ci pasują jak św. mikołajowi czapa :D

    ReplyDelete
  2. Buty są GENIALNE~! Nie ma jak ramoneska i koszula w kratę ;) Chcę oglądać Twoje nogi, nogi... ;P

    ReplyDelete
  3. buty są boskie a nogi masz świetne zazdroszcze!!!!

    ReplyDelete
  4. Bardzo fajna stylizacja, na luzie, ale kobieca. No i masz zabójcze nogi!

    ReplyDelete
  5. cudna koszula , uwielbiam takie rzeczy:)

    ReplyDelete
  6. Fajne butki i koszula ;)
    Pasowałabyś do tego teledysku idealnie ;) Zdjęcia w wannie świetne ;)

    ReplyDelete
  7. Buty- mistrzowskie. Wczoraj się do nich śliniłam na allegro ; )

    ReplyDelete
  8. Ohh buty są absolutnie zajebiste. Masz bardzo zgrabne nogi, pokazuj je non stop ! ;)))

    ReplyDelete
  9. Przecudowne buty. Bardzo pasują do koszuli.

    ReplyDelete
  10. http://teenclosets.blogspot.com/ zapraszam do wpisania się na listę i przepraszam za spam

    ReplyDelete
  11. Nikt nie pisze tak jak Ty o butach. Rozmarzyłam się.

    ReplyDelete
  12. buty i ramoneska mnie zauroczyły :DD Są cudowne.
    jak szkoda że nie potrafię w takich chodzic bo pozazdrościc

    ReplyDelete
  13. jezu...jakie ty masz piękne nogi xd

    ReplyDelete
  14. idealnie do Ciebie pasuje ten rockowy styl! jaki masz znak zodiaku? podobno skorpionom taki właśnie bardzo pasuje.. ;)

    ReplyDelete
  15. rewelacja buty i koszula!!!! i fotki w wannie - kobieto - wielbię Cię :D

    ReplyDelete
  16. Jakie Ty masz nogi!!!! Szczęka mi opada za każdym razem jak je pokazujesz ;)

    ReplyDelete
  17. mam nadzieję, że tak właśnie będzie;)

    świetne buty!

    ReplyDelete
  18. co Ty robisz z tym prysznicem;) haha sorki, tak mi się skojarzyło;)

    ReplyDelete
  19. nie mooooge, skad masz takie fenomenalne buty?

    ReplyDelete
  20. nogi + buty = mistrzostwo swiata!

    ReplyDelete
  21. noo ale pamiętaj że jestem pierwsza w kolejce do ołtarza;p
    quentin jest zajebisty;)

    ReplyDelete
  22. ja bym wczesniej te buty umyla ;d

    ReplyDelete
  23. No buty dla Ciebie idealne. No i dla Twoich nóg - o zgrozo - skąd Ty takie wzięłaś:) W całości super fajnie i w ogóle takie tam och i ach ;)

    ReplyDelete
  24. Dziewczyny, dzięki bardzo
    Buty kupiłam na kiermaszu u mnie w mieście;) na allegro widziałam identyczne, z tym, że droższe chyba o 15 zł:)
    Anonimowy(a) - haha myślisz, że dlaczego weszłam do wanny?:D

    ReplyDelete
  25. Uwielbiam piosenki Keshy :D fajne zdjęcia wyszły z jej inspiracji ;] i cudne buty!

    ReplyDelete
  26. no i pokazałaś nogi, chudziutkie jak patyczki ! śliczne zdjecia !

    ReplyDelete
  27. haha, dziekuję Ci baaaaardzo ,ja też tego faktu nie ogarniam, tzn nie ogarniam dlaczego inni tak sądzą, owszem, czuję się fajna, ale nie aż tak! no i kompletnie nie czaję jakie masz sexowne długie i zgrabne nogi.. gdybym ja takie miała nawet w środku zimy ciągle bym je pokazywała, haha :D. a co do teledysku, to chciałam dodac o tym w notce, ale nie chciałam psuć efektu, za to pokaże Ci tutaj:

    http://www.youtube.com/watch?v=d7n8GqewJ2M

    świetna parodia tego teledysku, autorstwa grupy The Key of Awaysome1 świetni są, haha, chciałam dodać też o parodii gagi i beyonce i telephone, ale to może jednak zrobię te notkę, haha :D.

    ReplyDelete
  28. amazing look
    lovely blog!!
    xxx

    ReplyDelete
  29. a co do mojego naturalnego koloru włosów jest to ciemny blond- zdecydowanie za ciemny blond :0. kiedyś, za dzieciaka miałam włosy prawie białe, a później ściemniały :(. a teraz odrosty mam bardzo ciemne, bo od utleniania się przyciemniają, a ja już trochę swoje włosy utleniam... tak ze 4 lata? :D więc sama rozumiesz :).

    ReplyDelete
  30. fajnie i rocknrollowo. super nogi!!!
    i buty rzeczywiscie warte są milosci;)

    werka/eliwer

    ReplyDelete
  31. normalnie sam sex, swietnie wygladasz

    ReplyDelete
  32. masz świetne włosy;0 poza tym jak sie sprawuja butki?? z all prawda?? bo ja właśnie sie nad nimi zastanawiam.

    ReplyDelete
  33. Aerosmith- Crazy jest wprost niesamowite. Tak samo jak i ten teledysk= czysta poezja.
    Świetne buty!!

    Monika z J'adore Fashion

    ReplyDelete
  34. buty są po prostu boskie!!!

    http://mypointmystyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. tak z ciekawości ile za nie dałas?? BO na all są aukcje i czasem za 40 pare sie udaje wziasc. Ale wygodne itp?? bo mnie własnie martwi obcas, wolałabym chyba coś na koturnie.

    Kurcze okularów szukam dosc długo takich i nic ;/

    ReplyDelete
  36. sama chciałabym się poczuć jak P.Diddy, choć czasem. ;dd!

    buty - może i oryginalne, ale raczej nie dla mnie.

    ReplyDelete
  37. Ajc, aż zęby wbiłam w klawiaturę. Jaki Ty masz dłuuuuugie nogi. Gosh...

    ReplyDelete
  38. Jakie nogi, dziewczyno! Wow!
    Koszula świetna!

    --
    http://www.dirtyhookah.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. rewelacyjne buty, świetnie wyglądają z koszulą

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡