20100405

I'm no good.

Pomiędzy jednym, a drugim świątecznym obiadem zmieniłam strój zdesperowanej pensjonarki, która znad idealnie wyprasowanego, białego kołnierzyka rzuca dwuznaczne spojrzenia. Trampki, leginsy, luźna koszulka z zespołem Queen kupiona za 2 zł. I słońce. Dużo, dużo, dużo słońca. Życie czasem potrafi być piękne.
I'm not always good. The sun makes me rebellious. Long top, leggings and red converse. Yes, life is sometimes definitely beautiful.
Now: Amy Winehouse - I'm no good




Aha, i mój postawiony przez wiatr irokez. Za to zatrzymywanie ułamków chwil
tak bardzo kocham zdj;)
brought by the wind mohawk

 Moje ukochane zdj i obecna tapeta. Ever and forever. Current favorite pictures and wallpaper




32 comments:

  1. Ojjjj tak, trampki zdecydowanie rządzą!:)

    ReplyDelete
  2. lubiem :D czerwone conversy :)

    ReplyDelete
  3. z każdą Twoją notką dziwię się coraz bardziej "zupełnie inaczej Ją sobie wyobrażałam" miło zaskakujesz :). dobrze, że robi się co raz cieplej,bo będzie Cię coraz więcej, hehe :). czerwienie najlepiej :).

    ReplyDelete
  4. Ta twoja obecna Tapeta mnie nie zachwyca, ale co tam :d ważne że ty znowu szokujesz, co za odmiana, z notki na notke, tu dama tam prawie, że punk ;d

    ReplyDelete
  5. Zgadzam się przedmówczyniami. Zaskakujesz i to jest fantastyczne. Wow kobieta kameleon.

    ReplyDelete
  6. Dziecko buntu :P No przynajmniej mamy pewność, że nudą tu nigdy nie powieje:) Bardzo fajnie, nic wymuszonego, szczęśliwie nie widzę pracy w pocie czoła nad zaadoptowaniem jakiegoś hipertrendy trendu. Jak dobrze! Podoba mi się:)

    ReplyDelete
  7. Kocham Twojego irokeza ;D
    Trampki wymiatają i koszulka za szokującą cenę ;)

    ReplyDelete
  8. aaaah trampki! ;D Dziewczyno uwielbiam Cię

    ReplyDelete
  9. To jest strój zdecydowanie w moim typie :) Wyglądasz szałowo :D A tapeta jest rewelacyjna, choć nieco niepokojąca :P

    ReplyDelete
  10. Świetna koszulka, fajny fryz i dużo pozytywnej energii :)

    ReplyDelete
  11. oj, zazdroszczę koszulki za taką cenę! świetnie wyglądasz. pasuje ci czerwony.

    u nas dzisiaj niewiele słońca i chmury zapowiadające deszcz. liczę na prawdziwy lany poniedziałek ;]

    ReplyDelete
  12. Uwielbiam takie luźne zestawy :D a tobie to świetnie pasuje ;)
    Też chciałabym umieć się tak ubrać, ale jakoś mi to nie wychodzi zawsze wyglądam na przestylizowaną, ale mam nadzieję, że się jeszcze nauczę ;]

    ReplyDelete
  13. fajny t-shirt. tapeta mnie zszokowała, ale fajna jest :)

    ReplyDelete
  14. Ale power, trzeba odreagować świąteczną nasiadówkę:)

    ReplyDelete
  15. wow, podziwiam twego irokeza, którego Pan Wiatr jest autorem ;)

    ReplyDelete
  16. wow, genialne fotki, czerwone trampy tez mam! ale na konwersiaki niestety trzeba jeszcze troche popracowac;//

    ReplyDelete
  17. ha, irokez wymiata :D świetnie ;)

    ReplyDelete
  18. super wyglądasz, Twój look odzwierciedla dokładnie to, co się dzieje za oknem i u mnie wewnątrz <3

    ReplyDelete
  19. fajnie, fajnie, conversy :)

    a tapata mi się nie podoba, zdecydowanie! ;P

    ReplyDelete
  20. Młoda, gniewna ;) Bardzo mi się podobają zdjęcia, styl, Ty...bomba!

    ReplyDelete
  21. A mi się bluzka podoba ;) Jakoś tak nie przepadam za trampkami, ale chyba by i mi się jakieś na wiosnę przydały...
    Uwielbiam Amy! ;)

    ReplyDelete
  22. Bo życie jest piękne.

    Masz rewelacyjne buty !
    ;)

    ReplyDelete
  23. ach też miałam kiedyś czerwone conversy [*]


    świetne zdjecia, mega dużo pozytywnej energi; no i Amy - kto nie lubi jej pełnego power'u głosu ??

    ReplyDelete
  24. fajny zestaw :) niby prosty, ale ciekawy.

    ReplyDelete
  25. Koszulka jest cudowna/genialna/super/świetna/itd./itp.

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡