20100428

You're entirely bonkers. But I'll tell you a secret. All the best people are.

Dzień kontrastów. 


Musiałam odreagować dwa dni egzaminów (szczególnie dzisiejszy) i wyrwać się trochę z czarno - białej monotonni. Lubię to połączenie, ale, o dziwo, tylko wtedy kiedy nie ma związku ze szkołą. Słuchawki przyrosły mi do uszu, zmysły estetyki zostały zaspokojone 21548 seansem Dziennika Nimfomanki. I dowód mojej nienormalności: w kwietniu śpiewam Last Christmas i inne kolędy. Ale cóż, podobno 'tylko wariaci są coś warci' ^^ btw. to coś z wieżą Eifflą to moja aktualna 'piżama'. 
Now: Ania Dąbrowska - Sound of silence  (cała płyta jest dla mnie świetna)I had a horrible two days of exams. The results will come only at the end of May, but probably not tragedies ^ ^ Oh, and another reason why I'm mad - I'm singing Christmas carols in the spring. But.You 're Entirely bonkers. But I'll tell you a secret. All the best people are.  btw. last picture is my actual pajamas. I love it.

28 comments:

  1. Ania Dąbrowska czaruje, zgadzam się.
    Piżama wspaniała ! i ten zestaw, no znakomity !

    ReplyDelete
  2. fajna marynara, kolor super :)

    ReplyDelete
  3. Super foty! I niebieska marynara wymiata!

    ReplyDelete
  4. :)) Ile Ty masz w sobie energii! :)

    ReplyDelete
  5. Niebieska ściana zmieniła kolor? :) Pierwsze zdjęcia mnie powaliły. Jesteś po prostu rewelacyjna!

    ReplyDelete
  6. coś z tymi wariatami jest, że tylko oni mają sens! o!

    ReplyDelete
  7. marynarka jest genialna i ten kolor ;D

    ReplyDelete
  8. Genialna ta pidżama :D A jak testy poszły w Twoim odczuciu?

    ReplyDelete
  9. piękny kolor marynarki!
    dobrze, że już po egzaminach, dla mnie też najgorszy był mat-przyr, ale może nie będzie tak źle :)

    ReplyDelete
  10. Najbardziej zadowolona jestem oczywiście z ang, który nie jest brany pod uwagę^^
    Testy dość specyficzne, ale nie ma tragedii. Do liceum bez wątpienia pójdę;)

    ReplyDelete
  11. świetny kolor tej marynarki ;))
    taaak, radioaktywne biedronki ... xD dobrze, że umiem matmę xD

    ReplyDelete
  12. marynarka jest genialna :)

    i dziękuję za tak miły komentarz!

    ReplyDelete
  13. Oddawaj marynarkę!
    Wymiatasz tymi zdjęciami Kobieto, aż strach pomyśleć ile pomysłów siedzi Ci jeszcze w głowie^^

    ReplyDelete
  14. Genialna marynarka :D i nie martw sie taka wariatką nie jesteś ;p moje koleżanki też ostatnio kolędy śpiewały XD

    ReplyDelete
  15. uwielbiam Anię
    kapitalna marynara

    ReplyDelete
  16. Wow super marynara, te złote guziki są świetne!

    ReplyDelete
  17. Też lubię Anię Dąbrowską. A z ciebie gorąca dziewczyna;D

    ReplyDelete
  18. Super zdjecie! Podoba mi sie tez ten kolarz :)

    ReplyDelete
  19. zakochałam się w ostatnim zdjęciu <3 :)

    ReplyDelete
  20. to widzę, że mamy coś wspólnego. dobre tło i trochę pokombinowania ;)
    pozwoliłam przejrzeć sobie resztę zdjęć i.... są m-e-g-a! :D

    ReplyDelete
  21. co za kolor!!! :) super, uwielbiam ultramarynę

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡