20100513

Hell around the corner.

Siedzę z nogami na biurku, klawiaturą na kolanach. 
Nienawidzę sinusoidalnych zachowań mojego organizmu - w najmniej odpowiednich momentach zamarzam, a teraz najchętniej zrzuciłabym z siebie wszytko. W tym właśnie momencie mam straszną ochotę na truskawki, włączenie na cały regulator TEGO (ten głos!)  i pozbycia się wszystkich hamulców z ciała, umysłu, kontroli. Potrzebuje jakiegoś pieprzonego feng shui, symbiozy wewnętrznych ying i yang, bo zupełnie nie ogarniam tego co dzieję się od kilku dni w mojej głowie. 
Piekło jest tuż za rogiem. Posłucham jeszcze kilka razy każdą komórką mojego odprężonego ciała. [albo lepiej nie. Bo zupełnie nie zasnę]. 

[irracjonalne, dziwne, dla większości paskudne - zdj. powyżej <3]

22 comments:

  1. Śliczna spódnica, absolutnie w moim stylu, więc chętnie bym Ci ją ukradła :)
    A Trickiego uwielbiam....Tricky, Massive Attack, Portishead...mmm

    ReplyDelete
  2. No wiesz, Ty chcesz tu nas zawstydzić? Nie dam się ;p Sexy :)

    ReplyDelete
  3. wow!! super! ta spodniczka jest genialna!!!

    ReplyDelete
  4. jejku dozwolone od lat 18!!!!!!!!!:D

    ReplyDelete
  5. Hmmm, Ja czasami też mam wrażenie, że nie ograniam tego co się dzieje w Twojej głowie :P Ale dobrze jest! Efekt świetny. Wyglądasz oszałamiająco:)

    ReplyDelete
  6. Fajny stanik ;D :) Spódniczka też :)))

    ReplyDelete
  7. aaaaa spódnica, zabiorę Ci ją !

    ReplyDelete
  8. Za rzadko się tu ostatnio pojawiasz :/ Cudna spódnica! A wiesz, że Tricky będzie w tym roku na Open'er?? :)

    ReplyDelete
  9. super kieca! drugie zdjęcia masakra:D:D:D

    ReplyDelete
  10. Chyba wolę kobiecy głos taka ze mnie muzyczka lesbijka. :D A ty znów seksowna. Skończ z tym co :D

    ReplyDelete
  11. cudowna spódniczka :) oraz gratuluje odwagi do pozowania do takich zdjęć :)

    ReplyDelete
  12. aaaa śliczna spódniczka! :D
    a ten stanik na wierzchu to tylko tak do zdjęć, czy zamiast bluzki?:)

    ReplyDelete
  13. Musiało być ci baaardzo gorąco;)

    ReplyDelete
  14. Dobra jestem takim degeneratem, że nie sposób mnie zawstydzić^^ Ja też mam chcicę na truskawki tu i teraz...i na Twoją spódnicę...i na takie odjechane zdjęcia.

    ReplyDelete
  15. Spódniczka i kamizelka CZAD! Nie wiem jak to zabrzmi ale bardzo mi się podobasz w takim wydaniu :)

    ReplyDelete
  16. zamęt w głowie świadczy o życiu w skrajnościach. i to lubię, lubię, lubię.

    ReplyDelete
  17. ale fajne zdjęcia :) spódniczka tez piękna :)

    ReplyDelete
  18. tak.. mam ochote na wiele zmian w moim zyciu, ale połowy nie zrealizuje, za mało odwagi i motywacji.

    +18 ;*
    chudzielec.
    podoba mi się zestawienie spódniczki z tym paskiem.. :) taka delikatna.. z akcentem `uważaj, bo moge ugryźć` :D

    ReplyDelete
  19. Uznajmy, ze pojecia 'zawstydzanie kogos' i 'ja' wzajemnie się wykluczają:)

    ReplyDelete
  20. uwielbiam Twoje sesje zdjęciowe, są świetne, pełne pasji.
    spódniczka bardzo fajna, ładnie ją skomponowałaś z ćwiekami.

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡