20100520

Karma police.



Poniżej mała część tego co przychodzi na maila/formspringa [ten ostatni odmawia współpracy]
Skąd bierzesz pieniądze i na co je wydajesz? Co miesiąc sprzedaje swoje dziewictwo na allegro... Jestem szczęśliwą posiadaczką rodziców, którzy kupują mi to co akurat chcę mieć. Poza tym dochodzą mi pieniądze z korepetycji z ang, na które niekoniecznie chce mi się chodzić, jakiś urodzin itd. A wydaje głownie na te rzeczy, które zaspokajają moją maksymalnie rozwiniętą próżność.
Sprawiasz wrażenie strasznie pewnej siebie itd. Czego w sobie najbardziej nie lubisz?  Z rzeczy fizycznych nie mam kompleksów. Jestem na tyle zarozumiała, że strasznie lubię każdy mój kawałek ciała i dobrze czuje się we własnej skórze. Bardziej rozwalają mnie niektóre aspekty mojego zachowaniu, totalnie beznadziejne z perspektywy czasu.
Co dzisiaj robiłaś?  Byłam w kinie, obżerałam się, próbowałam z mojej głowy wykrzesać coś, co można nazwać w miarę dobrym scenariuszem siedząc 4 h na dworze.
Gdzie jedziesz na wakacje? Wbijaj nad morze;d  Chce morza, słońca, kompletnego luzu i kogoś zajebistego obok mnie! Na razie skupiam się na Londynie w czerwcu.
Idealne miejsce na pocałunek?  Brak. A ten wymarzony wieczorem, przy dźwiękach Nirvany^^ [nowy punkt zadań do wykonania]
Ideał faceta czy tam chłopaka? (co ty masz z tym zarostem!:D)  Mój ideał nie jest ideałem, bo te są nudne. Jest starszy ode mnie, wyższy, posiada niski głos, duże usta. Poza tym powala inteligencją, sarkazmem i pewnością siebie. Cholera, daj znać jeśli istniejesz^^

21 comments:

  1. Opaska = automatycznie mi się podoba.

    Zawsze fascynuje mnie, co kogo do cholery jasnej obchodzi,skąd ktokolwiek ma pieniądze. Zazdrość?

    ReplyDelete
  2. W tej opasce mniam, ładnie:) Ad ostatnie - Nie istnieje, ale jak trochę spokorniejesz i wykreślisz parę punktów (czyli 99%) znajdziesz :D

    ReplyDelete
  3. Jak zwykle fajnie, szczególnie zadziorny uśmiech na pierwszym zdjęciu ;) szkoda tylko, że ich tak mało i ciężko się dopatrzec co tam fajnego nosisz :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. Dzisiaj nam dostarczyłaś trochę ucięte zdjęcia, gdzie twój "dół"? Opaska również mi się podoba, no i książka. Nie czytałam, ale osoby które noszą ze sobą książki i rozkładają się w parku, czy gdziekolwiek indziej zawsze mnie rozczulają. Bo sama tak robie. Co do pytań. To dziwne trochę. Ale co tam.

    ReplyDelete
  5. Co do wakacji nad morzem to ja zapraszam :D
    Jeśli natomiast chodzi o kompleksy to coś mi się przypomina, że nie do końca entuzjastycznie podeszłaś do komplementów na temat nóg ;)

    ReplyDelete
  6. Ślicznota ;) Niektóre pytania dziwne, ale poradziłaś sobie :)

    ReplyDelete
  7. te pytania na temat pieniedzy są śmieszne :) fajnie wyglądasz ;)

    ReplyDelete
  8. Świetnie wyglądasz ;) i miło się czytało twoje odpowiedzi

    ReplyDelete
  9. Ostatnio stwierdziłam, że lubię w sobie wszystko;)
    nawet te cholerne nogi;d

    ReplyDelete
  10. Wow, zazdroszczę tego podejścia i braku kompleksów ;) fajnie w tej opasce!

    ReplyDelete
  11. Zadziora i to po całości. Ale co tam. Lepiej teraz być pewnym siebie, niż chować się po kątach.

    ReplyDelete
  12. Jak fajnie wyglądasz z tą opaską :)

    ReplyDelete
  13. Ja tam widzę cholernie zajebiste nogi !
    Do twarzy ci w opasce...i ten uśmiech :)

    ReplyDelete
  14. super z tą opaską,
    btw Ty masz zawsze piękne zdjęcia:)

    ReplyDelete
  15. Mnie także pytania typu 'skąd masz pieniądzę' zwalają z nóg, miażdzą mózg, i generalnie to jakieś dno, jak ktoś o to pyta;/ no bez jaj. Ale opaske masz lux maline!!!!

    ReplyDelete
  16. aaaa, jak pięknie, jak ślicznie, zwłaszcza pierwsze zdjęcie zabójczo mi się podoba !
    wielbię Twoją fryzurę !

    ReplyDelete
  17. moja opaska pozdrawia was wszystkie;)
    I, tak, zadziora pasuje do mnie dzisiaj idealnie.

    ReplyDelete
  18. Haha, uśmiałam się :) Niezłe ziółko z Ciebie :) Super foty, as always!

    ReplyDelete
  19. Krótka fryzurka w Twoim wydaniu jest bardzo sexy :)

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡