20100524

Miles away.

Hell yeah.
Mój umysł jest idealnie zmanierowany. 
Uwielbiam ostatnie kilka dni, podczas których do osiągnięcia wyżyn szczęścia brakowało mi jednego. Uwielbiam momenty takie jak ten dzisiaj, kiedy leżąc na trawie miałam głęboko gdzieś roztapiając się lodowce i stale rosnące dziury ozonowe. Bycie mną w jakimś sensie zmusza do ciągłych gwiezdnych wojen w głowie i darzenia tych samych osób całym wachlarzem odczuć - od fascynacji po chęć zrobienia krzywdy.
Poza tym niektórych pragnień nawet nie chce mi się kontrolować.
_______________________________________________
miało być zblazowane retro. I jest.  Aha, i ja nie palę.


38 comments:

  1. Takie zblazowane retro mi się podoba :)

    ReplyDelete
  2. Fajne fotki, świetna kopertówka :)

    ReplyDelete
  3. czwarte zdjęcie jest po prostu ZAJEBISTE !

    ReplyDelete
  4. Zdjecia czarno-biale swietne.

    ReplyDelete
  5. Świetna torebka!
    I w ogóle bardzo udana sesja. :)

    ReplyDelete
  6. Ja też jestem za takim zblazowanym retro. Uwielbiam Twój nieogar na głowie.

    ReplyDelete
  7. Przypominasz mi w jakiś sposób Kurta Cobaina...i jest to komplement ;)

    ReplyDelete
  8. Kathy, w takim razie to jeden z najlepszych komplementów jakie usłyszałam^^

    ReplyDelete
  9. Zdjęcia są mega. Ty na nich również też:) Dobrze, że nie palisz, bo to szkodzi zdrowiu, a Tobie cholernie pasuje, więc mogłoby Ci tak zostać :)

    ReplyDelete
  10. Jesteś jedną z tych osób, którym papieros autentycznie pasuje - co nie znaczy, że sugeruję, że masz zacząć palić ;) Wręcz przeciwnie!

    ReplyDelete
  11. Masz dobrego fotografa, ale ona ma jeszcze lepszą modelkę. Ponadto fajnie Ci z tym 'szlugiem' :P

    ReplyDelete
  12. Uwielbiam twoje notki ^^
    zdjęcia z kategorii tych, które przez kolejne dni będą łazić po mojej głowie...

    ReplyDelete
  13. wszystko jakieś takie całkiem superekstra, pierwsze zdjęcie całkowicie najlepsze.

    ReplyDelete
  14. super marynarka. a do tych naleśników polecam wrzucić jeszcze banany mniam... rozkosz.

    ReplyDelete
  15. these are pretty rad, love em!

    ReplyDelete
  16. może dlatego że wyglądasz poważniej niż inne dziewczyny,mnie mylą z pierwszo-gimnazjalistkami a chodzę do 2 :( ale bardzo podobają mi się te zdjęcia !!! i dzięki ;*

    ReplyDelete
  17. Takie sesję są najlepsze.
    torebka powalająca<3

    ReplyDelete
  18. Gwiezdne Wojny w głowie? O proszę. To będzie chyba nowy frazeologizm:)

    ReplyDelete
  19. Zdjęcia fantastyczne, ale nie miej lodowców i dziur gdzieś ;) Wiem, że brzmię teraz jak jakiś frik, ale dla mnie to ważne ;)

    ReplyDelete
  20. A podobają mi się te zdjęcia!
    takie... niezobowiązujące:D

    ReplyDelete
  21. cyc!!! :D

    fajne zdjęcia, bardzo mi się podobają te z poprzedniego posta, skąd takurta skórzana??

    ReplyDelete
  22. amazing photos you look like a model

    ReplyDelete
  23. Smoku, najzwyklejszy sklep u mnie w mieście:)

    ReplyDelete
  24. odważnie- zdjęcia zniewalające, marynarki zazdroszczę!

    ReplyDelete
  25. jesteś zakręcona na maksa:D

    ReplyDelete
  26. fajne, klimatyczne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  27. zdjęcia mają bardzo fajny klimat :)

    ReplyDelete
  28. Mniam! Dlaczego nie trafiłam do Ciebie wcześniej? Wyglądasz perfekcyjnie, a zdjęcia są powalające. Świetny klimat i świetnie wypracowany styl (czego zazdroszczę, bo sama coś nie mogę swojego wypracować;/)

    ReplyDelete
  29. jestem hetero ale Ciebie normalnie bym pożarła. nie prowokuj

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡