20100516

Nothing sweet about me.

Gdybym dowiedziała się, że jutrzejszy wieczór będzie moim ostatnim, to wyglądałabym dokładnie takjak poniżej. Włosy żyłyby własnym życiem, usta pozostały czerwone. Na nogach miałabym szpilki,a stawiając ostatnie kroki słuchałabym ,,anarchy in uk" mając nadzieję, że Bóg wygląda jak John Lydon i ma na sobie koszulkę Stonsów. Gdybym urodziła się 40 lat wcześniej byłabym jedną z tych dziewczyn, które na widok Hendrixa zdejmują biustonosze.
A i na koniec coś co mi ubarwia od września szkołę. Mój so fuckin' special piórnik:

33 comments:

  1. Punk's Not Dead!
    ślicznie wyglądasz !

    ReplyDelete
  2. Mogłybyśmy spędzić ten wieczór razem ;] Z każdym Twoim postem utwierdzam się w przekonaniu, ze dogadałybyśmy się całkiem nieźle^^
    Jednym słowem:zajebiście!

    ReplyDelete
  3. Świetne zdjęcia i pasuje Ci ten styl. A ciekawa jestem na czyj widok zdjęłabyś biustonosz w dzisiejszych czasach? ;>

    ReplyDelete
  4. ten post jest mega!cały mi się podoba,szczególnie tekst(:

    Lola

    ReplyDelete
  5. Gunia, ciężkie pytanie:) na widok J. Deppa, ale tego znacznie młodszego, z czasów Gilberta Grype'a.

    ReplyDelete
  6. Wyglądasz jak zawsze cudownie :D a mi uczelnię ubarwia piórnik z Hello Kitty ;p

    ReplyDelete
  7. Świetnie jak zawsze :) bardzo podoba mi się połączenie tej satynowej sukienki/koszuli nocnej i ramoneski - tak subtelnie i ostro zarazem :)

    A co do zdejmowania stanika na widok Deppa.... :D

    ReplyDelete
  8. Bałabym się mieć tyle agrafek przy ciele. Jestem za dużą sierotą. :D Bardzo rockowo, mnie się podoba, mimo że Sex Pistols to nei jest mój ulubiony zespół.

    ReplyDelete
  9. zawsze można zdjąć biustonosz dla Pete'a Doherty'ego <3

    ReplyDelete
  10. sex pistols <3

    zazdroszczę Ci, masz na co czekać. w przeciwieństwie do mnie, ja TEGO zarostu już nigdy nie dotknę i będę się karmiłą propozycją przyjaźni, która wygląda, tak samo jak brzmi sama propozycja.

    ReplyDelete
  11. Hendrix <3 ^^
    Podoba mi się patent z agrafkami na zakolanówkach.

    ReplyDelete
  12. to tymi biustonoszami mogłybyśmy pomachać razem ;D Bardzo sexownie wyglądasz w tej stylizacji, skórzana kurtka z satynową (?) koszulą powala.
    Dziękuję za miłe słowa :)

    ReplyDelete
  13. zajebiście wyglądasz w tej fryzurze. ;o

    ReplyDelete
  14. zatkalo mnie - zestaw super, bransoletki tez, a notka bezbledna :D:D

    ReplyDelete
  15. Przobłednie wyglądasz! Kocham takie zestawy! :D mry, mry, mry :>

    ReplyDelete
  16. ale zadziornie ;) podoba mi się :D

    ReplyDelete
  17. Mam wrażenie, że każdy komentarz u Ciebie zaczynam od "wow". Dziś żeby tradycji nie stało się za dość powiem to dopiero w 3 zdaniu:) Wow! Wyglądasz tak, że gdybyś urodziła sie 40 lat, życie Jimiego byłoby inne:) Rewelacja!

    ReplyDelete
  18. Jesteś jedną z najbardziej wyrazistych osobowości, jakie znam.
    Bardzo podobasz mi się w tym wydaniu.

    ReplyDelete
  19. Niespotykane zestawienie, rewelacja. Ja bym się nei odważyła :P

    ReplyDelete
  20. super sesja, moje kolanówki też czekają na foty. Ciekawy ten twój blog. Pa.

    ReplyDelete
  21. to coś pod spodem jest naprawdę halką, którą kupiłam za jakieś śmieszne 2 zł:)

    ReplyDelete
  22. Oh, chyba zrobiłabym tak samo.

    ReplyDelete
  23. eh, sex sex sex i typowo rockowy styl i wyczucie lat ubiegłych! uwielbiam to w Tobie! :).

    ReplyDelete
  24. łał! tak jak ciuchy w tym zestawie zupełnie do mnie nie przemówiły, tak fryzurę i makijaż masz po prostu świetne i dałabym wiele, żeby tak ładnie wyglądać! pasuje Ci czerwona szminka :)

    ReplyDelete
  25. zarąbiste foty!
    rany, jaka Ty jesteś śliczna :D wymiatasz w tej szmince i włosach

    ReplyDelete
  26. stare dobre czasy.. czasami niedowierzam, że na koncertach dziewczyny wrzucały na scene swoją bieliznę :D

    szkoda, że świat się tak szybko zmienia.

    ReplyDelete
  27. Super, jesteś szalona i jedyna w swoim wydaniu!

    ReplyDelete
  28. Wyglądasz absolutnie szałowo :D

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡