20100526

The woman who sold the world.

Zostawiam Was z moimi dzisiejszymi zdjęciami i odpowiedziami na kolejną część pytań. Idę zmyć z siebie zapach ogniska i stoczyć zaciętą walkę z pracą domową z historii.
Jaki masz model telefonu? lg cookie
Kiedy czujesz się dobrze w swoim ciele? Co dziwne nie wtedy kiedy jestem umalowana czy jakoś świetnie ubrana. Strasznie lubię momenty kiedy siedzę w jakimś powyciąganym
T - Shircie z książką w ręku, zupełnie nieumalowana z kompletnie nie ułożonymi włosami. Wtedy czuje, że jestem zajebiście naturalna.
W co jesteś teraz ubrana? Czarną bluzkę z asosa, którą widzicie na zdj, ale założoną już na dobrą stronę:)
Ulubiona aktorka albo aktor? Zbyt dużo. Jack Nicholson (kocham), Al Pacino, Anthony Hopkins i Johnny Depp. Z aktorek chyba Helena Bonham Carter.
Gdybyś miała do wyboru kupienie książki albo nowych butów to co byś wybrała? Dla mnie to pytanie na zasadzie ,,kogo bardziej kochasz? mamusię czy tatusia?". Nie umiem odpowiedzieć.
Gdybyś mogła cofnąć czas to...? To bym go cofnęła.
Jak to jest być callifornication? Mogę ci napisać jak jest być Kaśką - zaskakująco dobrze. To raczej historia o tym jak to jest budzik nastawiać na 6, tylko po to, aby o 7 zwlec się z łóżka i w biegu pakować książki. To popadanie ze skrajności w skrajność: z włosów do pasa na 6 mm, z zakompleksionej dziewczyny w samouwielbienie itd. Poza tym katuj się słuchaniem piosenek o miłości, dostawaj napadu śmiechu z żenujących rzeczy. I uzależnij się od czekolady.
Jaki masz styl? Nie mam stylu. To co zakładam to wypadkowa mojego nastroju.
Dlaczego z nikim nie chodzisz? Bo potrafię chodzić sama? Jakoś nie przemawia do mnie wizja ustawiania opisów GG złożonych z dwukropka i gwiazdki oraz to, że powodzenie mojego 'związku' będzie zależało od tego czy mój chłopak ma darmowe sms do orange. A poza tym możemy uznać, że jestem tak brzydka, głupia, że nikt mnie nie chce. Jednak wolę trochę poczekać na faceta, którego testosteron przewyższa ilość leveli w tibii. 
Czego byś nigdy nie założyła? Białych kozaków, butów ze szpicem.
Piszesz jakieś opowiadania czy coś bo chyba jesteś zdolna;) Piszę opowiadania czy coś, ale bardziej do szuflady:) Ostatnio spałam 3 h bo napisałam swój najlepszy scenariusz w życiu, który i tak zostanie zamieniony na sztywną akademię. A od kilku miesięcy męczę się z czymś jeszcze.


36 comments:

  1. genialne spodnie i notka ;DD
    opis to inspiracja tytułem pios. Nirvany?

    ReplyDelete
  2. jak najbardziej:)dzisiaj przypomniałam sobie co najbardziej lubię w tej piosence.

    ReplyDelete
  3. koszulka tył na przód....? to jest jakiś pomysł! :D tylko trzeba uważać żeby metka nie drapała :P

    ReplyDelete
  4. Cudownie wyglądasz! :D to są te twoje DIY-owe spodnie? świetne są i wyglądaja jak dłuższa wersja moich XD

    ReplyDelete
  5. Uwielbiam taki styl podkoszulek - ultrasexi przy całkowitym ukryciu :) I uwielbiam też prowokację w Twoim wydaniu!

    ReplyDelete
  6. Jak zawsze wyglądasz świetnie. No no xD skąd te pytania o telefon? Niektóre świetne. Co do bycia w związku... Zobaczysz, że to ewoluuje, nie jestem dużo starsza od ciebie, ale dosłownie rok temu byłam Singlem i to Singlem przez duże S. I jeśli świetnie się czujesz w tej roli, to świetnie, ale pamiętaj gdy przyjdzie facet to nie zmniejszaj granic wolności :) nie pozwól na to zauroczeniu, bo potem ciężko się wyrwać. Ja w związku mam to wolność dla siebie i to świetnie, ale mam dużo starsze koleżanki, które balansują pomiędzy byciem singlem, a byciem w związku i to drugie u nich wygląda, jak więzienie ;) Więc. Szanuj swoją wolność xD :D Ale moralizuje, jak stara głupia baba. Też kocham tą scenę z łyżkami w "Marzycielu", ale chyba bardziej mi tak do serca przypadły te, gdzie rozmawiał z żoną lub matką Sylvii. Takie zderzenie światów.

    ReplyDelete
  7. łaaaaa, na pierwszym zdjęciu wyglądasz na typową zimną sukę :D bardzo sexowną zimną sukę, oczywiście, haha ;).

    i zajebiste buciory!

    ReplyDelete
  8. napisałaaam koment i co? nie ma go?!;/ więc powtórzę:

    na pierwszej focie wyglądasz jak typowa zimna suka, bardzo sexowna do tego ;). no i buty świetne ;).

    a co do esek w orange, to sorry, ale to jednak bardzo ważne jest, hahahaha :D:D:D.

    ReplyDelete
  9. świetne spodnie, świetne zdjęcia, ciekawie odpowiadasz na pytania :}

    ReplyDelete
  10. sposób noszenia bluzki suuuuuuuper i te zdjęcia!

    ReplyDelete
  11. genialne spodnie i buty, pozdrawia zaprzyjaźniona z nożyczkami :D

    ReplyDelete
  12. Świetne spodnie i z tego co widzę czadowe buty :)

    ReplyDelete
  13. takie spodnie to lubię :)
    zarąbiste buty

    ReplyDelete
  14. Bardzo ciekawe odpowiedzi :P
    I świetnie wyglądasz! :D

    ReplyDelete
  15. Buty! Wyglądasz świetnie.
    Uwielbiam Cię czytać, wyczuwam nutkę zadziornej natury w Tobie ;] baa...w końcu ameryki nie odkryłam ^^

    ReplyDelete
  16. this is a stunning shoot! i love the mix of romantic and punk attitude, and the machine style jeans are incredible ! x

    www.pinstripeprince.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. TeenageDirtbag haha prawdziwej natury nie ukryjesz:D

    ReplyDelete
  18. niesamowicie klimatyczne masz zdjęcia...super!!!
    zestaw bardzo mi się podoba!!!

    ReplyDelete
  19. Super, super. Lubię takie zestawy.

    ReplyDelete
  20. Swieeeetnie wyglądasz ! :) Lubię twoj nick :d

    ReplyDelete
  21. pomysłowo :D mega dżiny :D

    ReplyDelete
  22. Rozczulił Cię mój nick? :) Aż niemożliwe. :)
    Pierwszy raz jestem na Twoim blogu, ale bardzo mi się tu podoba. Niesamowicie ciekawie piszesz, więc może dlatego strasznie się wciągnęłam i przeczytałam sporo notek. Odpowiedzi na pytania też bardzo interesujące. :)
    Pozwolisz, że dodam do linków u siebie.
    Pozdrawiam serdecznie i do następnego razu. ;P

    ReplyDelete
  23. praca domowa z historii? u mnie już nigdy w życiu :D
    super kopertówka! ale jak Ty chodziłaś w taaaaak śmiertelnie wysokich butach??
    pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  24. Zdjęcia są rozwalające na części pierwsze. I zgodzę się z opinią, że na pierwszym wyszłaś jak zimna sucz ;)

    ReplyDelete
  25. Very beautiful photos!! I love your look!!

    ReplyDelete
  26. wow, gorgeous photos!
    love the jeans!

    ReplyDelete
  27. interesujący zestaw, ta bluzka tlyko jakaś taka śmiesznie dziwna ;p ale powiedz mi jak dajesz radę w takich szpilkach?! :)

    ReplyDelete
  28. Haha TeenageDirtbag zabiła mnie tym tekstem. Ale co racja to racja. Szpile na maxa rewelacyjne.

    ReplyDelete
  29. Zestaw super, naprawdę, połączenie genialne - rock i sex ;-)

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡