20100622

Alejandro


Nie mam pojęcia kto powiedział, że długie sukienki/spódnicę są mało kobiece albo powinien zmienić dilera albo brać połowę. Dzisiaj blogowy pierwszy raz dwóch londyńskich zakupów: maxi dress z New Looka [stała się ulubioną częścią mojej garderoby] i butów. Te ostatnie to dowód na to, że nie powinnam planować niczego poza kupowaniem sałaty. Do Primarku weszłam z myślą, że dokonam rewolucyjnego zakupu balerinek, ale zobaczyłam te maleństwa na 14 cm obcasie i się zakochałam. Tu należy podkreślić fakt, że po tamtym tygodniu - podczas którego dotknęłam Johnny'ego Deppa [nie obchodzi mnie to, że był z wosku] i przez cały czas chodziłam z otwartymi ustami, powstrzymując się ostatkiem sił, żeby się nie rzucić na tych przedstawicieli płci przeciwnej - mało co mi przypada do gustu. 
Aha, i wszystko wskazuje na to, że posty będą się teraz pojawiały dużo częściej;)

58 comments:

  1. tak. te `maleństwa` są cudowne, ale jakoś nie wiem jak ty możesz na nich chodzić. wielki szacunek. :D

    ReplyDelete
  2. Też Cię podziwiam za takie wysokie i chude szpile ;D
    Ale sukienka jest cudowna, pasuje Ci <3

    ReplyDelete
  3. ło matko jedyna kochana! co za obcas! na sam widok już się wywracam:) ostatnie zdjęcie normalnie mnie powaliło, siedzę tu i cieszę się sama do siebie.

    ReplyDelete
  4. sukienka CUDO! a w butach obcas poraża długością ale czego się nie robi :))

    ReplyDelete
  5. o żesz... fajne fotki ! ja jakoś nie mam przekonania do długich kiecek ale na kimś uwielbiam!

    ReplyDelete
  6. Maxi = Sexi nie wiedziałaś?:) Wyglądasz obłednie! I to nie tylko zasługa butów, choć ich udział nie jest bez znaczenia:) Nie wiem tylko za bardzo jak mam interpretować ostatnie zdjęcie, ale powiedzmy, że jestem upośledzona artystycznie:P

    ReplyDelete
  7. NIESAMOWITA JEST PIERWSZA FOTKA. BUTY, NO JA MOGE NA TAKIM OBCASIE TYLKO UBRAC DO STANIA. ALE NAJ TO JEST SUKIENKA I TA TOREBECZKA, SUPER. pozdrawiam

    ReplyDelete
  8. ekstra jest, mi tez sie marzy maxi, ale pewnie z moimi 162cm będę musiała ją skrócić, aż jutro zajde do NL, bo czarnych, ani w tak prostym kroju nie widziałam...

    ReplyDelete
  9. świetnie wyglądasz w tej sukience. oraz podziwiam cię za chodzenie w tych szpilkach, bez potykania się :)

    ReplyDelete
  10. jejku, dwa pierwsze zdjęcia zabijają, są takie przefantastyczne !
    a reszta równie genialna, śliczna torebeczka !

    ReplyDelete
  11. Częstsze posty - chcę!A ostatnia fotka jak dla mnie mistrzostwo:)

    ReplyDelete
  12. Kocham te twoje maleństwa. Ostatnie zdjęcie mnie rozwaliło :D

    ReplyDelete
  13. Absolutely stunning. What more needs to be said!
    Vix
    xxx

    ReplyDelete
  14. pierwsze zdjęcie po prostu boskie! a maxi dress bardzo Ci pasuje ;)

    ReplyDelete
  15. ja jestem jak najbardziej hetero, mam chłopaka itd, ale dziewczyno działasz na moją wyobraźnię;) nie tylko wyglądem, ale powalasz też inteligencją.

    ReplyDelete
  16. jesteś kopnięta. dobra, masz nietypowy styl bycia. w każdym razie fajnie się tu wchodzi, bo jest coś ciekawego ;).
    już się cieszę na częstsze posty.
    dziś 2 pierwsze zdjęcia najlepsze.

    ReplyDelete
  17. Zdjęcia są genialne, masz piękne kształty, które umiejętnie podkreśliłaś strojem.
    Poza tym zachwyciłam się zdjęciem na profilu - meeega!

    ReplyDelete
  18. Genialnie! Zdjęcia mnie urzekły (strój oczywiście też) :D

    ReplyDelete
  19. Kobieco i sexownie:D Buty baaardzo mi się podobają. Czy są tak samo wygodne jak szałowe?

    ReplyDelete
  20. O fu**! Wyglądasz fenomenalnie. Bardzo sexownie!

    :)


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    Ann. :))

    ReplyDelete
  21. Beautiful pictures, love the maxi dress

    ReplyDelete
  22. jeeeeeeeeeezu, jaki masz fajny tył:D:D:D

    ReplyDelete
  23. Jeśli mi wolno to powiedzieć głośno - masz cudny tyłek ;) A buty są piękne, ale ja bym sobie wybiła na nich pewnie wszystkie zęby :P

    ReplyDelete
  24. uwielbiam maxi długość ;D moim zdaniem jest bardzo kobieca :D i swietnie sie na tobie prezentuje
    szacunek za tak wysokie buty

    ReplyDelete
  25. Pierwsze zdjęcie jest fantastyczne!

    ReplyDelete
  26. maxi od zawsze mi sie podobały xd a za buty ... szacun xd marze o takich szpilkach ;D

    ReplyDelete
  27. Ullalala: w pełni zdaje sobie z tego sprawę. Pojęcie 'normalność' i 'ja' chyba się wykluczają;) poza tym chyba nie zniosłabym myśli, że jestem nijaka.
    Fuksjanna: wygoda pojęcie względne, ale na razie nie narzekam;) w sumie to mam szczescie do szpilek, bo we wszystkich jakie mam chodzi sie bardzo wygodnie
    Reszta: dziękuje bardzo;)

    ReplyDelete
  28. buty super, a chusta mnie zachwyca, fajny klimat zdjęć

    ReplyDelete
  29. Oh my goodness, I love that little pouch!

    ReplyDelete
  30. Sukienka super, bardzo do Ciebie pasuje, ale moją uwagę zwróciła też świetna nerka :))) Butów nie komentuje, bo się nie znam na takich wysokich szpilach ;D

    ReplyDelete
  31. Witam :) bardzo ładne zdjecia :) a jeśli chodzi o sukienki, to moim zdaniem do długich trzeba mieć odpowiednią figurę :) i posturę :) i tyle :)

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  32. Dziękuję, ja uwielbiam te Twoje Londyńskie <3 :)

    ReplyDelete
  33. WOW! You get alot of comments! LOVE your blog, im following it! tHANX FOR THE COMMENTS BY THE WAY. dO YOU THINK YOU COULD FOLLOW MINe! OOOOPS! sorry about the caps.
    *blush*
    xxx

    ReplyDelete
  34. ty i moje buty spokojnie moglibyście się zaprzyjaźnić, ale one ostatnio nie sa chętne do współpracy z kimkolwiek! ;p ja jestem oddaną fanką wsyztskiegpo co maxi - nie tylko very comfy, ale też mega sexi ;p do tego pięęękne zdjęcia i pięęękne buty, ah!

    ReplyDelete
  35. Zazdroszczę ci dotknięcia Deppa. No i maxi dress. Jak zawsze świetne zdjęcia!

    ReplyDelete
  36. These images are soo beautiful!

    ReplyDelete
  37. Oj, bardzo sexy jest i świetne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  38. o cholerka, 1. zdjęcie jest genialneee! co do sukienek maxi osobiście uwielbiam aczkolwiek sama nie posiadam jeszcze ani jednej :) zakupy w anglii naprawdę fajna sprawa w szczególności jak trafi się na przeceny. szkoda tylko, że w topshopie ceny chwilami są kosmiczne (1oo funtów za buty z sieciówki?!). nooo i jeszcze Johnny Depp - prawdopodobnie miałabym taką samą reakcję, nawet po dotknięciu figury woskowej u madame tussauds!:)

    ReplyDelete
  39. That leather bag around your waist is really nice! I want one! xxxxxxxxxx

    ReplyDelete
  40. Depp to chyba przez niego mam słabość do facetów z długimi włosami, ale tylko niektórych;) poza tym uwielbiam jego oryginalność, kunszt aktorski i charyzmę. Jak pierwszy raz obejrzałam ,,Co gryzie Gilberta Grape'a" to byłam bliska zakochaniu - niepokorny chłopiec.
    A i moja maxi dress wzbudziła dziś zainteresowanie, gdy wyszłam przejsc się po miejscowych sh, szczególnie dziewczyn ubranych w różówe rurki;)

    ReplyDelete
  41. wow. photos are so lovely! great!

    I'm a fashion photographer.
    visit to see my archive on my blog :D
    if you love fashion & photography,
    I'm sure you will love my blog !!

    http://streetfsn.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. boskie buty ; > i nie musisz jeść sałaty, masz super figurę; > :*

    ReplyDelete
  43. these pictures are so amazing, i love your style, fabulous, XOXO

    ReplyDelete
  44. śliczna chusta i szpilki(!!!)
    pozdrawiam, Wiola

    ReplyDelete
  45. 14 cm? Szok! A ta saszetka.. szukam czegoś takiego właśnie... Jakby Ci się znudziła..:>

    ReplyDelete
  46. widze ze obie jestesmy milosniczkami chlopcow rockendrollowcow :)
    tak ta sukienka jest genialna, sama posiadam czarna maxi dress i to jest jedna z moich ulubienic

    a ty jak zwykle genialnie wygladasz :)

    ReplyDelete
  47. buty są świetne, chociaż nie da się ukryć, że balerinkami nie są ;-). zwł. ta opaska podkreślająca kostkę Ci służy. sukienka też całkiem spoko. nigdy nie słyszałam, żeby ktoś twierdził, że długie sukienki/spódnice są niekobiece. zanegowałby wtedy całą w sumie niemal historię mody kobiecej ;-).

    ReplyDelete
  48. Wow!
    I don't understand what you said...ahaha
    but you look gorgeous in this nice outfit! And the title correspond really well with your outfit...Alejandro!!
    xoxo
    Stéphanie

    http://stephanieblogmode.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Great outfit and images! Love those heels!!

    xo style, she wrote

    ReplyDelete
  50. Buty są obłędne!! Ja tez tak ostatnio weszłam po bułki tyle, ze dp Tesco.. i wyszłam z fuksjowymi butami które po prostu same wskoczyły do mojego koszyka ;P
    A mxi dress tez lubie i mam podobna ale z H&M. genialny wynalazek :)

    ReplyDelete
  51. HOT dress, love the heels

    come follow the first ever fashion blog from a Guys POV, let He know what you think

    fashionbyhe.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. this is absolutely gorgeous!! :)
    and thanks for your lovely comment! :)
    page

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡