20100610

Strawberry fields forever

Strasznie lubię dzisiejszy dzień.
K. jest szczęśliwa kiedy świeci słońce, a ona nie musi iść do szkoły. Cały wolny czas spędza na swoistym hedonizmie. K. śpi wtedy do późna, odgruzowuje swój pokój, rozwala się z iPodem i truskawkami na balkonie i nie robi nic poza drapaniem za uszami mruczącego kota. Później K. wychodzi we własnoręcznie obciętych szortach z jej ukochanych rurek Versace. Idzie, mruży oczy do słońca, śmieje się i robi znudzone miny na widok dziwnie patrzących się na nią ludzi. Kiedy późnym wieczorem wraca do domu ma wrażenie, że ten dzień w jakiś sposób należał do niej. Przy dźwiękach Nirvany z tą myślą zasypia.


49 comments:

  1. i to my być sexi??

    ReplyDelete
  2. Z tą chustą na głowie wyglądasz mega :)

    ReplyDelete
  3. sexi flexi :D ale masz apetyczne nogi

    ReplyDelete
  4. ale nogi!!!!! świetnie wyglądasz

    ReplyDelete
  5. Zdjęcie z kotem mnie rozwaliło na atomy!!! CUDNE! A Ty wyglądasz świetnie i zazdroszczę takich dni, których u mnie jest za mało... zdecydowanie za mało :/ Ale pocieszam się, że po sesji to się zmieni :)

    ReplyDelete
  6. Super wyglądasz, cudnego masz kota :)

    ReplyDelete
  7. Lubię jak piszesz ;) Fajnie, że masz swój styl i się go trzymasz, bardzo mi się to podoba, podobnie jak Twoje butki, szelki i szorty ;)

    P.S Ja ostatnio obcięłam białe spodnie na szorty i tak mnie to wciągnęło, że już planuję obciąć kolejne dwie pary ;D To uzależnia ? ;D

    ReplyDelete
  8. Jej, ale długie nogi!I pojawił się stanik - stała część programu ;)

    ReplyDelete
  9. Hej!

    Dzieki za komentarz na moim blogu. Takie opinie sa bardzo potrzebne, bo motywuja do pisania i nadaja sens temu, co sie robi! Swietne szorty! Nogi na pierwszym planie. Tak trzymaj :)

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  10. truskawki i szelki są super!!! :D

    ReplyDelete
  11. Narobiłaś mi cholernego smaku...a truskawki na moich włościach jeszcze nie dojrzały^^ Świetny pomysł z tymi szelkami :)

    ReplyDelete
  12. sposób z szelkami jest fajny! moje szelki leżą gdzieś w szafie i czekają aż założę. ;p

    ReplyDelete
  13. K. jest przepiękna!

    + truskawkowe love,love

    ReplyDelete
  14. świetne zdjęcia, pięknie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  15. widzę, że nie tylko ja zajadam się codziennie truskawkami :) ale masz świetną bandanę na głowie!

    ReplyDelete
  16. szelki super sprawa.
    słodki kot! (:

    ReplyDelete
  17. Również muszę przyznać, że bardzo lubię sposób w jaki piszesz notki. :) I pozazdrościć takich nóg!

    ReplyDelete
  18. Tak niewiele się dzieje, ale wszysttko w wielkim styl:) Chusta i szelki to zdecydowanie to. PS. Dzięki za zaproszenie na LB, mój chłopak nie dzielący ze mną szafiarskiej pasji nakazał je właśnie przyjąć mówiąc "o fajnie, to chyba ta co akurat nie jest żenująca" (czyli bardzo duży komplement!) :)

    ReplyDelete
  19. świetna ta chusta:) też bym chciała tak spędzić dzień:)

    ReplyDelete
  20. Świetnie wyglądasz. Zazdroszczę nóg... :P

    ReplyDelete
  21. 'podobuje' mi się baaaaaaardzo!


    Lola

    ReplyDelete
  22. o mamo mamo jaka ty jesteś piękna :) I masz smakowity kolor różu

    ReplyDelete
  23. Jedna z moich czytelniczek poprosiła mnie o wywiad z Tobą. Może masz ochotę ?;)

    ReplyDelete
  24. W takim razie poproszę o adres e-mail, a ja wyślę Ci pytania ;) Nie masz się czego obawiać;p

    ReplyDelete
  25. pieknie:) dodaje do obserwowanych

    ReplyDelete
  26. fuuuck, a druga pani K. uczy sie non stop a od niedzieli spi codziennie po 5 godziny, a utrzymują ją przy życiu kawa i papierosy:(

    ReplyDelete
  27. Dziękuje w imieniu swoimi, swoich nóg, swojego kota, swoich truskawek;)

    ReplyDelete
  28. całkiem fajnie :) szelki bardzo mi się spodobały. a takiego dnia zazdroszczę

    ReplyDelete
  29. łaaaaa genialne zdjęcia !

    ReplyDelete
  30. Szelki fajnie się zgrały z prostą całością :) ale Twoje nogi totalnie odciągnęły mnie od ciuchów :P
    chociaż muszę przyznać, że za dużo różu na policzkach jak na mój gust masz na ostatnich fotkach.

    ReplyDelete
  31. Świetna stylizacja !!!
    PS. Można wiedzieć jaki szablon bloga wybrałaś ??

    ReplyDelete
  32. świetne buty. Bardzo fajny pomysł na outfit.

    ReplyDelete
  33. dziękuję ! ;* i świetnie u Ciebie !!

    ReplyDelete
  34. Mmmm truskawki :))) brawo za cięcie :)

    ReplyDelete
  35. Raspberry princess: szablon to minima, ale strasznie zmodyfikowana przeze mnie. Pogrzebalam troche w html, ale jestem zadowolona z efektu
    My Pretty Disorder: przesadziłam, ale z wyostrzaniem kolorow w gimpie;)

    ReplyDelete
  36. super ekstra!
    a nogi rewelacyjne!!!

    ReplyDelete
  37. ten outfit po prostu powala.





    dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie, pozdrawiam.

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡