20100706

give it to me right





Zdałam sobie sprawę że mam dobrze, ponieważ podoba mi się styl wywianowany na ołtarze mody kiedyś tam przez Courtney Love (kinderwhore), spopularyzowany przez inne członkinie zespołów sticte rockowych lub do miana tego predysponujących. Dzisiaj trochę stuningowany, ugrzeczniony (lub nie) noszony m.in przez siostry Olsen, Kate Moss czy Taylor Momsen - rock chic. Do górnolotnych wniosków doszłam skubiąc nitki sterczące z tyłu bluzki na ramiączkach. Jedyne DIY jakie potrafią zrobić moje - bez wątpienia - zręczne palce to destrukcja i próba siania chaosu. Nie odziedziczyłam zdolności po mojej babci krawcowej, niestety. Po dwóch i pół godzinie, kiedy efekt już był wystarczająco porwany(?) humor mi się wyostrzył, z czego wytworzyła się ciekawa rozmowa z Teresą, kobietą, która mnie poczęła.
K: Mamo, zrobiła mi się dziura w bluzce!
M: Przynieś, to ci zszyje.
K: idzie z tą bluzką
M: wtf?
Poza tym widzicie po raz pierwszy w bardziej pełnej krasie moje jedyne, w miarę eleganckie spodnie kupione z miesiąc temu w Reserved. Chociaż zdecydowanie bardziej lubię nosić rurki lub mikro szorty do nich też poczułam sympatię
EDIT: Pierwszą niespodzianką jest to, że dobrowolnie poddałam się ostracyzmowi anonimów na Luli.pl [KLIK] Jeśli chcecie poczytać w miarę tendencyjne odpowiedzi/komentarz, w którym autor piszę, że moja halka i ramoneska tworzą zestaw ,,jakbym uciekła z pokoju bez klamek" (bardzo a propos moich zainteresowań:)) to zapraszam.

71 comments:

  1. I jak Cie nie uwielbiac co? Podoba mi sie reakcja mamuski^^ I przedostatnie zdjecie slicznotko :)
    A luli juz sie naczytalam :D i gratuluje bo zostalas najlepiej przyjeta ze wszystkich bloggerek

    ReplyDelete
  2. REWELACJA, ja nadal pracuję nad bluzką, już mnie palce bolą, ale się nie poddaję, jeszcze z 3-4 godziny i będzie gotowa :D
    extra wyglądasz!

    ReplyDelete
  3. kochana, przepięknie wyszłaś na pierwszym zdjęciu! zazdroszczę odwagi na krótkie włosy - ja regularnie sobie przedłużam bo mam wrażenie, że wyglądam jak emo chłopiec :D

    bluzka - podziwiam. ja od kiedy próbowałam w wieku 15 lat zrobić dzwony wszywając kliny - i zniszczyłam najfajniejsze dżinsy jakie miałam nie tykam się igły i nitki :p


    xoxo
    http://mariabros.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Genialne spodnie i jeszcze genialniejsze buty ;x

    ReplyDelete
  5. no spodnie są świetne !
    a ty jak dobrze w nich wyglądasz :)

    ReplyDelete
  6. „Zaszyj dziurkę, póki mała” —
    Mama Zosię przestrzegała.
    Ale Zosia, niezbyt skora,
    Odwlekała do wieczora.
    Z dziurki dziura się zrobiła.
    A choć Zosia i zaszyła,
    Popsuła się suknia cała.
    Źle, że matki nie słuchała.


    Rzeczywiście, zrobiła Ci się dziura ;D Musiałaś ominąć ten wierszy w dzieciństwie ;)
    Szałowo wyglądasz :)

    ReplyDelete
  7. T-shirt jest zajebisty, sama ulżę sobie używając destrukcyjnych pokładów energii gdy znajdę odpowiednią bluzkę do tego przedsięwzięcia.

    ReplyDelete
  8. Powiem szczerze ze kiedy pierwwszy raz zobaczyłam te podarte koszulki troszkę się skrzywiłam takie lumpowate :) ale teraz sama mam na taką chęć :) spodnie są szłowe a rekacja mamuśki zajebiaszcza hahahaha

    ReplyDelete
  9. Beautiful top!

    http://flowergirlfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. sexy lala .normalnie podoba mi się(:

    nowa ikono rock chick(:

    ReplyDelete
  11. To ta dziura w bluzce ;> ? :* piękna jesteś i świetny styl! boskie cygaretki

    ReplyDelete
  12. Fajny post i super dziurki :)

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  13. Najbardziej podobały mi się teksty na Luli jakobyś była za bardzo rozwinięta;D Przedostatnie zdjęcie - świetna mina!

    ReplyDelete
  14. Czy Ty wiesz co to znaczy 'ostracyzm'?

    ReplyDelete
  15. Wow, wow, wow...znowu bosko, nie wiem jak Ty to robisz...a spodnie są po prostu cudne!

    ReplyDelete
  16. Świetnie ta bluzka wygląda :D próbowałam zrobić z moją to samo, ale chyba miała zły materiał bo nic mi z tego nie wychodziło :/ a reakcja twojej mamy jest bezcenna ;D

    ReplyDelete
  17. Pani La Mome: kiedys ktos zarzucil mi, ze dodaje same idealnie wyselekcjonowane zdjęcia itd. Mina pokazuje, ze czasem mam wyraz twarzy jak kocica w czasie rui
    m.: tak, to ta
    Alicja w krainie hand made: ja próbowałam na trzech bluzkach, za kazdym razem wychodzila coraz to gorzej
    Klamoty: az zaczynam lubic poezje inna od norwida;)
    Któryś anonim: wiesz, w życiu kieruje się kilkoma zasadami, a jedną z nich jest: nie używaj słów, których nie znasz znaczenia;) istnieje również pojęcie ostracyzmu forumowego.

    ReplyDelete
  18. Cool outfit! I love it
    So, hope you're fine
    Kiss

    ReplyDelete
  19. wygladasz swietnie, bardzo fajne szpilki!

    ReplyDelete
  20. Narazie ostracyzm na plus xD ja bym się bała, że przez ciebie będą samobójstwa, jeden z komentarzy: "a ja jej trochę zazdroszczę - ma pewność siebie, ubiera się jak chcę, poza tym nie przejmuje się innymi, jeżdzi po jakiś londynanch;/ a ja mam przyrąbane sytuację, rzucił mnie chłopak " - smutne, prawda?

    ReplyDelete
  21. podaj przepis na to cudo, please! :)

    ReplyDelete
  22. Genialnie wyglądasz, trzeba to przyznać! :)

    ReplyDelete
  23. faaajne, fajne, kurczę! Nie jestem fanką rockowego stylu, ale taki top jest fantastyczny.

    ReplyDelete
  24. Califfornication (ej, zdradź mi swe imię bo tak dziwnie się zwracać bezosobowo :) ) - gdzieś pisałam (tu? jejku, nie wiem już) żeby właśnie próbować cięcia na jakichś szmatkach lub nieużywanych bluzkach. Widzę, że się zastosowałaś :)

    <3

    xoxo
    http://mariabros.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Jesteś jak Polska wersja KARLA'S CLOSET!!!! <3 JA posiadam taką kamizelkę :)))

    missminimalisst: tarka i cierpliwość :D

    ReplyDelete
  26. hellotherezuzia: haha, dziękuje;) w życiu nie powiedziałabym, że jestem czyjąkolwiek wersją, ale porównanie do Karli jest stu procentowym komplementem
    maria bros: w papierach mam Katarzyna Ewa. Na bierzmowaniu doszło Antonina;) ja w sumie wszystko tnę, więc jak najbardziej jestem dostosowana;)
    missminimalisst: musisz obciąć kawałek na dole bluzki i zaczynasz skubać nitki i powstaje coś w stylu oczka, jakie idzie w rajstopach. Cały proces powtarzasz aż wyjdzie;)

    ReplyDelete
  27. whats mot photoshopped today? ;)

    nice style!

    ReplyDelete
  28. Your blog is interesting.
    And you are lovely:)
    Great photos!
    Thank you for your comment on my blog!

    ReplyDelete
  29. wyglądasz mega sexownie w tym topie! dobre połączenie z tymi spodniami :)

    a, i cieszę się, że zdj się podobają :>

    ReplyDelete
  30. I'm crazy for your haircut!!!!
    follow us on
    www.modemuffins.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Mrrr:D
    Pierwsze skojarzenie z tą bluzką?Dorwała cię dzika kocica lub też jakiś wyposzczony kocur :D
    Mogłabyś rozwiać moje wątpliwości?
    A co do zestawu-genialny! ;)
    Wiktoria

    ReplyDelete
  32. pojechałaś bez gumki z tym topem! :D zajebiście Ci wyszło, połączenie z tymi spodniami to strzał w 10 a buty wisienka na torcie! ładneś dziewczę... :)
    http://jadorehardcore.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Szczerze to jakoś nie pałam sympatią do takich bluzek, ale chylę czoło Twoja wygląda świetnie, dodatkowo rewelacyjnie wygląda z tymi spodniami :)
    p.s. wyobraziłam sobie minę Twojej mamy ;)

    ReplyDelete
  34. Jesteś gwiazdą, ludzi fantazją, wyzwalasz zazdrość! :) Fantastycznie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  35. thx!jutro lecę do lumpa po jakiś top i biorę się za robotę skubania nitek!

    ReplyDelete
  36. Super wygladasz!! jak zawsze!! no jak zobaczylam foty to tez pomyslalam, ze Karlas vibe czuje!!!! wszystko jest genialne ale portki to sa naj !!! No i jestes pierwsza laska co daje przepis na zrobienie takiej pajeczyny, namietnie pytalam sie innych blog- operatorek jak to zrobic, zawsze bez odpowiedzi!!! DZIEKI CI!!! jestes genialna, juz to pisalam? A opis reakcji mamy jest zaje....POZDRAWIAM

    ReplyDelete
  37. I saw your blog and I wanted to invite you to follow my blog.
    Check out my blog @ www.afterstylecomesfashion.blogspot.com


    With love, Samm

    ReplyDelete
  38. ładnie to wyskubałaś i podobają mi się spodnie. przeczytałam sobie komentarze pod artykułem, co często czynię, bo to uwielbiam:) można się kulać ze śmiechu. mój faworyt: "ja bym jej dała ponad 20 lat, a to niedobrze." LOL

    ReplyDelete
  39. granda: ale na moje specyficzne humoru to strasznie działa;) zajebiście zabawne jest to, że każdy wie lepiej kim jesteś
    Goha: mama Teresa ogólnie jest zajebista;) ma to po mnie;)
    missminimalisst: w którym momencie zrobisz: auć! chyba łatwiej będzie Ci to zrobić na bluzce, która nie będzie 100% bawełniana ze względu na włókna. Poza tym prucie od razu po praniu powinno trochę pomóc;)
    Sara: haha daj spokój;) gwiazdą bywałam dawno dawno temu we własnych myślach, ale wodniki tam mają - ego jest ogromne
    Natalka: ja ogólnie lubię ubrania 'brzydkie' dla większości. Fakt, mina mamy bezcenna
    Magda: chciałabym mieć na drugie imię 'skromna'. Może to by coś zmieniło.
    Anonymous: Nawet nie wiesz jak bardzo chciałabym, żeby to był kocur, jednak wyprowadzę Cię z błędu: nie był.
    MMM: Thanks, but now i hate them;)
    Peyton: chciałabym być tak seksowna przy pewnej osobie;)

    Ze spodniami jest w ogóle fajna historia, bo byłam gotowa zapłacić za nie ponad 130 zł, jednak przez pomyłkę ekspedientki i kilka innych zdarzeń zapłaciłam mniej.

    ReplyDelete
  40. świetny zestaw! Taki z pazurem ;)
    Spodnie i buty są mega :)

    ReplyDelete
  41. to żeś się napruła,ho ho,misterna praca ! bardzo podoba mi się taka konstruktywna destrukcja :)bardzo fajny but !

    ReplyDelete
  42. Tulipanna: but jest na obcasie. To wystarcza, zebym sie w nim zakochala;)
    NoSizeZero: kleptomani mowie stanowcze nie;)
    Diesirae: damn, ile musi byc we mnie prymitywnego czlowieka, ze taki komplement mi sie bardzo podoba? hell yeah!;d

    ReplyDelete
  43. bluzka bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  44. bardzo podoba mi się motyw podartej bluzki na plecach

    ReplyDelete
  45. bluzka genialna, sama mam zamiar zrobić cos podobmego :)
    a co do wywiadu- przeczytałam i bardzo mi się spodobał.

    ReplyDelete
  46. oto dowód na to że nie trzeba epatować rozebranym ciałem żeby wyglądać mega seksownie!

    wow.

    ReplyDelete
  47. dziura na dziurze to moje klimaty;) fajny zestaw!!

    http://thefashionreflections.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Nie no bluzka mistrzostwo, te dziury są extra!!! ;)

    ReplyDelete
  49. LumpexoHoliczka: obiektywnie patrząc wyglądam jakby mój stosunek do świata zatrzymał się na 'mam gdzies wszystko' co wcale nie jest dalekie do prawdy;) i zupelnie szczerze nie rozumiem fenomenu domniemanej seksualnosci, jaka mam posiadac^^
    Electric city: mam powiedziec prawde? odpowiedzi pisalam o drugiej w nocy i bylam juz tak znudzona, ze nawet nie przeczytalam co napisalam;)
    carling: jakbys mowila o mnie, chociaz np wczoraj mialam bluzke w urocze, pudrowo rozowe falbanki;)

    ReplyDelete
  50. uwielbiam zniekształcone koszulki,tez sobie muszę wyszarpać!

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡