20100712

otherside

Gdybym miała mieć alter ego, zaburzoną tożsamośc, to jedna z nas byłaby taka jak na tych zdjęciach. Kwiecista spódnica, białe tenisówki, poobijane nogi. Dziewczynka biegająca bez biustonosza w zbożu, ze szminką roztartą na ustach (pewnie podkradzioną mamie). Słodka K, która dopiero zaczyna być świadoma, że budzi się w niej kobiecość. Większa i bardziej przebiegła wersja Lolity z powieści, która kilka lat temu dość mocno wryła się w moją świadomość. 
btw. przedstawiam Wam okulary należące ponad 20 lat do Zuzanny. Zuzanna jest babcią idealną - cudownie gotuje, piszę szybko smsy, jest krawcową i przeżywa kolejną z licznych młodości w jej życiu. Poza tym po niej Teresa odziedziczyła dłuuugie nogi i genetycznie mi je przekazała. Kompleksy poszły, walnęły drzwiami i powiedziały, że nie wrócą. 

46 comments:

  1. Nogi masz przeboskie!
    A w tym poście jeszcze zachwyt budzą zdjęcia. Mój chłopak ostatnio choruje na zdjęcia "starodawne" w klimatach lekkiej sepii. Jak mu te pokaże to oszaleje chyba :)

    U mnie też coś nowego jest to i zapraszam - a co :)
    http://mariabros.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Genialne foty,genialnie wyglądasz, genialny kolor szminki!!!Lolita w rzeczy samej!!!taki vintage duch powiewa z fotek!! POZDRAWIAM

    ReplyDelete
  3. boskie zdjęcia, piękne okulary :D

    ReplyDelete
  4. troche oklepany ten set ale coś w Tobie i wzdjeciach sprawia że nabiera oryginalności.

    ReplyDelete
  5. O jezu. Wyglądasz jak ze starego zdjęcia! Babcinego!

    ReplyDelete
  6. maria bros: ja ostatnio tez na takie choruje;)
    miikax3: absolutne retro <3
    Goha: za szminke zaplacilam mniej niz wydaje na chipsy
    Diesirae: doskonale zdaje sobie z tego sprawe;) ale po czesci mozna noscic nawet kwieciste spodniczki i nie zatracic wlasnej osobowosci
    Patrycja Antonina: cel osiagniety jak najbardziej

    ReplyDelete
  7. love this outfit. and the vintage feel of the photos :)

    ReplyDelete
  8. BOSKO! Uwielbiam takie fotki.
    Spódnica jest super, cały zestaw świetnie wygląda :)

    ReplyDelete
  9. Moje alter ego byłoby zapewne podobne z drobnymi modyfikacjami. Kurcze aż zawiało zapachem zboża z tych zdjęć.

    ReplyDelete
  10. Ciekawa fryzura:) i czaderskie okulary!

    ReplyDelete
  11. Zdjęcia fenomenalne! Wyglądasz bosko, tak stylowo! :)

    ReplyDelete
  12. po prostu brak mi slów-zdjecia, Twoje ciuchy, fryz- tak jak lubie :D
    http://jadorehardcore.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. wystarczyło mi pierwsze zdjęcie, żeby wiedzieć że to będzie ekstra stylizacja! meeega! :)

    ReplyDelete
  14. miło że się komuś moje zdjęcia podobają ;d
    bardzo ładne zestawienie ciuszków a poza tym myśle że wpadne tu nie raz bo widze że piszesz z głową ;)
    xoxo

    ReplyDelete
  15. ja juz nie wiem co mam u Ciebie pisać bo za kazdym razem mnie zachwycasz.

    dzisiaj to babcia Zuzia.

    Lola

    ReplyDelete
  16. Zawsze się uśmiacham jak do Ciebie zaglądam:)Okulary boskie!Sama miałam podobne(od matki kolegi),miały pęknięte szkło,a i tak je nosiłam.Szybko się zapodziały:(

    ReplyDelete
  17. Umarłam! Ledwo wróciłam do żywych już mnie powaliło! Mogłabym tak same ochy i achy mnożyć. "Papilotek" rządzi! W sumie nie, Ty rządzisz!

    ReplyDelete
  18. Ej, no muszę jeszcze raz to powiedzieć, bo nie wytrzymam (to chyba syndrom powrotu po dłuższej przerwie) - genialne jest wszystko i kolory zdjęć i spódniczka i bluzka i to jak to wszystko razem wygląda i klimat jaki nam zafundowałaś. No i papilotek jest naj :)

    ReplyDelete
  19. lubię Cię w takiej wersji, wyglądasz słodko, ale jednocześnie zadziornie dzięki szmince na ustach :)

    ReplyDelete
  20. w takich romantycznych, dziewczecych zestawach wygladasz genialnie!
    <3

    ReplyDelete
  21. kurczę ja utopiłam mojej mamy okulary które też miały około 20lat jak nie wiecej. oj płakałam

    ReplyDelete
  22. To romantyczne dziewcze w kwiecistej sukience, to naprawdę Ty ? Bardzo mi się podobasz i w takiej stylizacji :) Zdjęcia świetne, okulary jeszcze lepsze :)

    ReplyDelete
  23. Fajne zdjęcia, strasznie podoba mi się bluzka wygląda idealnie z tą spódniczką :)

    ReplyDelete
  24. Sara: mała słodka K.;) moje alter ego
    behindblueeyes: coraz bardziej się do nich przekonuje
    Joannastar13: ostatnio w ogole mam bzika na punkcie swoich ust;)
    Malena: Malena, moja wytrzymałość na komplementy ma swoje granice!^^
    Sivka: bo w sumie ja jestem takim pyskatym, pewnym siebie stworzeniem, że często starsi się na moj widok usmiechają;)
    Panna Lola: Zuzanna jest niesamowita, poza tym kocham jej imię;)
    ace-von-caroline: przewaznie pisze jakbym miala z nia problemy, ale jest okej;)
    Magda: mala odmiana od czerni raz na jakis czas jest wskazana
    Pani La Mome: okulary są idealne
    No Life Till Leather: wczoraj zastanawialam sie czy w koncu lubie zapach zboza, siana itd i doszlam do sprzecznych wnioskow;) ale cos w sobie ma.

    ReplyDelete
  25. Lolitka jak się patrzy:D Wyszło bardzo uwodzicielsko, choć stylizacja jest bardzo dziewczęca! Zdjęcia są bardzo klimatyczne:)

    ReplyDelete
  26. bardzo fajny klimat zdjęć! śliczny outfit

    ReplyDelete
  27. Fajnie zobaczyć cię w innej odsłonie ;] bardzo fajne i klimatyczne zdjęcia jednym słowem cudo! :D

    ReplyDelete
  28. Potrafisz stworzyć klimat... Zdjęcia genialne, a sama stylizacja cud miód!

    ReplyDelete
  29. fajowe zdjęcia! uwielbiam taki klimat :) czuć 100% lata.

    ReplyDelete
  30. nawet w dołku, zbożu i wśród badyli można wyglądać idealnie, super

    ReplyDelete
  31. Cudownie!
    Aż zachciało mi się jechać do mojej babci na wieś,która ma w szafie wiele cudeniek.Ostatnio na przykład dała mi zegarek liczący około 30 lat.Jest śliczny:w kwiatki,pozłacany,ale brakuje łańcuszka.Jego dodatkowym atutem jest to,że moja mama dostała go na komunię.Znowu się rozpisałam.
    A co do twojego stroju:wszystko,począwszy od genialnych butów,a skończywszy na uroczym papilocie absolutnie skradło moje serce.Okulary-ukradnę :D
    Wiktoria

    ReplyDelete
  32. No i zajebiście, jak zawsze ;) :)

    ReplyDelete
  33. buszujący wdzięk, cudownie.

    ReplyDelete
  34. Jesteś chyba najbardziej intrygującą blogerką ever :)

    ReplyDelete
  35. Fuksjanna: taka byla Lolita Nabokova. A do klimatu się zgadzam, tutaj zagrało światło
    ...Iww...: mocniejszych rzeczy nie odpuszcze sobie nigdy, ale od czasu do czasu mam ochote zalozyc zwykle, oklepane kwiatki
    Room 65: klimat stworzył się sam, pewnie przez światło
    Eule: teraz sama wygladam jak badyl, bo moja alergia mnie zabija
    Wiktoria: wiekszosc babc ma cos fajnego w szafie, ale to problem wnuczek, ktore nie potrafia tego docenic;)
    bohomazy: ostatnie zdj jak najbardziej zainspirowane 'buszujacym w zbozu'. Uwielbiam tą ksiązkę
    Nutmeg: co intrygowanie to mi bardzo miło;) napewno jedna z najdziwniejszych

    ReplyDelete
  36. Świetne zdjęcia!!!Mają klimat podobnie jak outfit! :) Spódniczka i torba rewelka! :)

    ReplyDelete
  37. Zdjęcia są znakomite. Światło nadaje klimatu współgra ze stylizacją

    ReplyDelete
  38. Po pierwsze dziękuję za miły komentarz - fryzura jest "tworem" mojej absolutnie ulubionej fryzjerki (a raczej stylistki fryzur, bo jak nikt dobiera uczesanie do figury, twarzy, rodzaju włosów itp).
    Po drugie - wyglądasz fantastycznie. Wszystko do siebie pasuje i chyba każda zmiana byłaby tylko na niekorzyść stylizacji.
    A po trzecie - masz niesamowicie klimatyczne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  39. Na szczęście ostatnio zaczynam doceniać babcine skarby i jestem z tego powodu zaje***** szczęśliwa ;p Ponadto uwielbiam zapach środka na mole w szafie mojej babci.Narkotyzuje się nim ;D
    Wiktoria

    ReplyDelete
  40. chętnie bym się zamieniła na pudrową sukieneczkę ;P
    świetna stylizacja tak a propos ;)ogólnie blog podoba mi się więc dodaję do obserwowanych;)

    ReplyDelete
  41. perfect outfit and I love your hair!

    stop by sometime
    http://picnicwithzebra.blogspot.com/

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡