20100715

this is the life

36 stopni za oknem. 38 stopni temperatury ciała wczoraj.
Mam głos jakbym przez 20 lat piła Jack'a Dannielsa i odpalała jednego papierosa od drugiego, co szalenie mi się podoba. Poza tym cholernie lubię te wakacje.
Lubię uczucie kiedy gorące ciało styka się z powierzchnią zimnej wody. Lubię siedzenie na ławce i wżeranie wszystkiego - płatków na mleko bez mleka, ciepłego chleba w godzinach nocnych i zapychanie ust gumą blow up. Lubię robienie zdjęć w stylu ,,zrób żeby było widać pierścionek", szybkie zapieprzanie boso po szyszkach, żeby nie bawić się do końca w masochistkę. Lubię siedzenie na trawie i patrzenie z przyjemnością na ludzi żyjących 'ponad to' i obserwowanie z jeszcze większą tych, którzy tylko ten stan udają. Lubię dwóch panów policjantów, którzy jako tajniacy w swoich wypasionych notesikach spisują nasz późny powrót do domu (o dziwo są jeszcze bardziej pijani ode mnie i dopiero po kilku minutach zauważają, że podałam imię i nazwisko koleżanki). Lubię rzucanie się o 3 w nocy na łożko i myślenie o tym jak będzie, gdy wyjadę i zobaczę, że w niektórych miejscach czas się zatrzymał.
kwiatki rosnące przy wejściu na Greenwich, a poniżej moja najlepsza jajecznica jaka mi w życiu wyszła (a nie była pierwsza). Ostatnio bawię się w połącznie Nigelli i Gordona Ramsey'a, co poskutkowało pustą lodówką.

73 comments:

  1. Mój głos też się zmutował ;) super falbanki o super kolorze!

    ReplyDelete
  2. jak bym była lesbijką to bym na Ciebie leciała.
    Amen.

    ReplyDelete
  3. Jajecznica ze szczypiorkiem - love!

    ReplyDelete
  4. Bardzo w Twoim stylu:) Like it! Aaaaaa, i już zapomniałam, że za późne wracanie do domu można zostać spisanym!

    ReplyDelete
  5. Ugotuj dla mnie taką jajecznicę... tego mi teraz trzeba :) No i jeszcze takiej sukienki jak Twoja, bo jest piękna!

    ReplyDelete
  6. Nie wiem czemu do klimatu notek pasuje mi piosenka m.jacksona billy jean? :) Nie wiem jak to się pisze. Nie lubię wpiepszać płatków na sucho, bo mi potem sucho w gębie.

    ReplyDelete
  7. Piękna sukienka!
    bardzo Ci w niej ładnie:)

    i tez uwielbiam te wakacje!!!!

    zapraszam http://glamour-lamka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Natalka: ja jestem przeziębiona, więc predzej czy pozniej wszystko wroci do normy;)
    Panna Lola: moje bycie lesbijka jest raczej nierealne, bo mam slabosc do zarostu na twarzy. Ale tylko u facetow^^
    Pani La Mome: aktualnie wcinam sałatkę. Co mnie to obchodzi, że jest prawie 2 w nocy?;)
    Malena: a ja sie dowiedzialam, ze za podawanie nieswoich danych mozna pojechac na komendę;d love it.
    Gunia: ja potrzebuje teraz wody z kostkami lodu. A dla Ciebie - zawsze;)
    Patrycja Antonina: jacksona dzisiaj słuchałam, chyba they don't care about us i say, say, say. A skojarzenia masz pewnie przez kapelusz.
    Lamka: polowanie na nia w marcu na allegro się opłaciło;)

    ReplyDelete
  9. Bardzo fajna sukienka, kolor i falbanki super. Pasują Ci takie delikatne kolory :)

    ReplyDelete
  10. na drugim zdjęciu wyglądasz jak Karla, genialny look, naprawdę od kilku dni nie widziałam nic lepszego!

    ReplyDelete
  11. Cudowna sukienak :) Bardzo podoba mi sie połączenie z kamizelką i kapeluszem :)

    ReplyDelete
  12. bardzo mi sie podoba druga fota, taka niegrzeczna :)
    swietny zestaw

    ReplyDelete
  13. a dzięki, dzięki ;)
    uh ale Twoja figura do to pozazdroszczenia :D
    a co do głosu przy przeziębieniu.. to nie ukrywam - myślę, że brzmi to cholernie seksownie (jeśli to taka chrypka jak podejrzewam :D) .. Bynajmniej ja nieskromnie przyznam, że u siebie wszelkie takie zniekształcenia głosu uwielbiałam :p ;)

    ReplyDelete
  14. Uwielbiam :D
    Strój-mistrzostwo ;p
    Wracanie nad ranem do domu-cholernie ekscytujące;]
    Chrypka-mrauuu !
    Ogólnie-jak ty się uchowałaś wśród osób myślących tylko SwEEt FooCiiAchh na nk i fotkę?Kwestia wychowania i przebywania z babcią Zuzanną??
    Wiktoria

    ReplyDelete
  15. Magdalena: te wakcje ogolnie uplywaja pod znakiem 'hot';)
    Gia Illusion: a moje zdj uwielbiaja jak ktos komentuje je w ten sposob
    meyd: ja mam ogolnie bzika na punkcie głosów, szczegolnie tych meskich;) moj obecny hmm nie jest najgorszy^^ figura? calkim dobra na te ilosc jedzenia jakie pochlaniam
    Magda: prawdziwej natury nie ukryjesz;)
    lavender summer: nadaje się chociaz na ten gorąc;) kamizelke i tak pozniej zrzuciłam
    MiriamFashion: ciekawa jestem jaki byłby komentarz Karli gdyby dowiedziała się, że jakaś młoda, zblazowana dziewczyna z prowincji podobno ją przypomina^^
    Rysia: na czarny jest za gorąco <3
    No Life Till Leather: hell yeah! i o to chodzilo

    ReplyDelete
  16. zestaw chyba najbardziej mi się podoba z twoich wszystkich (co ofc nie znaczy że tamtme są kiepskie:). wakacje widze świetnie ci mijają, a jajecznica wygląda apetycznie! :D

    ReplyDelete
  17. prawda, że wakacje w domu to fajna sprawa ? kto ma wątpliwości powinien przeczytać twój post :)
    strasznie mnie ujełaś treścią i ledwo co zwróciłam uwagę na sukienkę i kapelusz w którym wygladasz bosko :) coś ala Jackson :)

    ReplyDelete
  18. Cóż za świetna sukienka i wyśmienity kapeleusz!:)

    ReplyDelete
  19. Świetnie wyglądasz :D i zrobiłaś mi smaka na jajecznicę...chyba sobie zrobię ;p
    PS:Wracaj do zdrowia ;*

    ReplyDelete
  20. śliczna sukienka i fajne fotki

    ReplyDelete
  21. uwielbiam te zdjęcia i twoje posty ;>

    ReplyDelete
  22. Thank you so much. You have no idea how I appreciate good comments from stylish people like you. Love your outfit, actually I love all your outfits and pictures!!! Great blog.
    xxx

    ReplyDelete
  23. Marie: strasznie mi miło;)
    uanset: tym razem ze zdj nie jestem za bardzo zadowolona, ale o tym cicho
    ...Iww...: ha, za to moje zachowanie graniczy z masochizmem, bo codziennie oglądam blogi o jedzeniu. Pominę fakt, że przeważnie jestem wtedy głodna
    Ksenia Kapelusiarka: kapelusz zdecydowanie kocham;) dziwnie czuje sie gdy wychodze bez niego z domu
    Bee: fakt, wakacje w domu potrafią być fajne, jeśli żyjesz myślą o tym, że już niedługo wyjedziesz
    Electric city: gwarantuje Ci, ze smakowala jeszcze lepiej, co do ubran - tak sobie, jakos za slodko sie czulam;)

    ReplyDelete
  24. WOW!

    Prowadzisz naprawdę świetnego bloga.
    Jestem w 100% oczarowana Twoim lookiem.
    Oczywiście dodaję do obserwowanych!
    Buziaki!

    www.evegore.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Eh kochana, wiesz, że Cie uwielbiam? Pudrowa słodka sukieneczka z ćwiekami miodziunio!!!!!

    Pisz pisz pisz i wklejaj dużo. Będę się Tobą motywować - może jutro mi się uda coś wrzucić :)

    buziak!
    http://mariabros.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. dzieki, dzięki.. za wszystkie ostatnie komentarze ogólnie.. przykro mi że przez te durne remonty sama nie moge być cały czas na bieżąco z notkami na moich ulubionych blogach, w tym Twoim oczywiście.

    na 2 zdjęciu kojarzysz mi się z J.Lo :D. ogólnie to mega sexownie.. nawet w pastelach.. nie czaję tego, bo zazwyczaj kojarzyły mi się one z delikatnością i wręcz infantylnością, a tu prosze.. jednak co charakterek to charakterek ;).

    ReplyDelete
  27. !!!!!!!! Love this blog

    http://wishmeluxe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Gadaj natychmiast gdzie dorwałaś tą kieckę! Jest idealna!!
    A Ty jak zwykle mi się podobasz, wszystko świetnie zestawiłaś, drugie zdjęcie fantastyczne ;)

    ReplyDelete
  29. Sara: kiecka to h&m, kupiona ze 3 miesiące temu na allegro;) poza różową są jeszcze żółte i czarne
    TeenageDirtbag: z pastelami mam dokladnie takie same skojarzenia, jednak bycie sweet sixteen nie wyzwoliło ze mnie żadnych nowych i rozbudowanych pokładów dziewczęcego wdzięku
    maria bros: w zamian chce mój pomnik;d z czekolady
    Eve Gore: dziękuje bardzo;) blog jest dość, echm, specyficzny delikatnie mówiąc^^

    ReplyDelete
  30. Amazing photos - I seriously love your style! Your outfit posts are so creative, yet they look so effortlessly put together :)

    www.simplyspence.blogspot.com
    x

    ReplyDelete
  31. ten zestaw jest fantastyczny:D

    ReplyDelete
  32. Fajna sukienka. Podoba mi się w połączeniu z paskiem z ćwiekami

    ReplyDelete
  33. jaki masz rozmiar ten sukienki? widziałam na allegro tania s-ke, ale wydaje sie strasznie szeroka

    ReplyDelete
  34. Zachwycające zdjęcia....letniościowe w 100%....!

    ReplyDelete
  35. Anonim: ja mam S, ale na mój rozmiar 36 jest dobra;) chociaż obawiałam się o to czy przejdzie mi przez biust (noszę rozmiar D), ale dało radę

    ReplyDelete
  36. Seksowna chrypka i długie nogi, cóż ja widzę!
    Zdobądź jeszcze długie ciemne włosy, a oddam Ci swoje dziewictwo. No, prawie.
    Właśnie zobaczyłam, jak wszyscy odpisują na komentarze komentarzem u siebie - ach, jaka jestem nieświatowa, zawsze odpisuję u komentującego :p No ale mniejsza z moim pierdoleniem!
    Pragnę owej kamizelki.

    Ładnie tu.
    Est
    ..nie ma szans na te długie ciemne włosy?

    ReplyDelete
  37. Est: link poniżej Cię zaskoczy;) tak było niedawno. http://callifornication.blogspot.com/2010/03/looking-back.html

    ReplyDelete
  38. Fantastyczny zestaw, szczególnie zdjęcie a'la Jackson jest bombowe ;)

    ReplyDelete
  39. Cudownie wyglądasz! "A kiecka jest maaax. Zaprosiłam Cię do ziomków na last.fm. :D

    ReplyDelete
  40. dzięki :), własnie z biustem moze byc problem, bo moj jest skromniejszy niz Twoj, a nie chciałabym, zeby mi na klacie pusty worek dyndał ;P. dobra, najwyzej się zwęzy ...

    ReplyDelete
  41. wygladsz zjawskowo, genialny zestaw :)

    ReplyDelete
  42. przedziwne, wydawało mi sie ze skomentowałam te przefanastyczne foty! a tu pacz panie, nima komęta. przefantastyczne foty! zwłaszcza druga. no i jajeczniczka.
    każde wyznanie jest jak balsam na me serce:D

    ReplyDelete
  43. O fuck! Że mnie tu wcześniej nie było...;)

    ReplyDelete
  44. kocham tą sukienkę! i połączenie jej z ćwiekowym paskiem i do tego ten kapelusz.. odlot

    ReplyDelete
  45. This dress is amazing, so fabulous and beautiful. I love the way that it was styled too.

    ReplyDelete
  46. I love your pictures! Although, I wish I could read your posts :( I only know english, spanish, and german. You are definitely an inspiration. I just started blogging, would you be able to be my first follower? Basically, it's about being a US business college student.

    ReplyDelete
  47. NIce Pictures!!
    Gorgeous blog! ^_____^

    Between: Would you like to follow each other?

    ReplyDelete
  48. Aaaaa! Świetna sukienka <333 Boska!

    ReplyDelete
  49. Akurat musiałam przed przypadek wejść na twojego bloga i akurat musiał być post z jajecznicą w tle xD Zrobiłaś mi masakrycznego smakiem, który niestety pozostanie tylko smakiem, bo jestem na diecie i jajkom mówię zdecydowane, stanowcze nie xDDD
    Bardzo podobają mi się zdjęcia, są lekko szalone, zdecydowanie inne od większości, które można zobaczyć na szafiarskich blogach.
    Całość jest świetna, ale moje serce zdecydowanie podbił kapelusz :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  50. Zmienna Jak Pogoda: to mała zemsta za te wszystkie pyszności jakie muszę oglądać na innych blogach;) powodzenia na diecie btw. sama jestem teraz głodna
    Angela ♥: wiesz, że na początku nie byłam przekonana?
    Anonim: nie powinno być źle z tym biustem;) sukienka dobrze się ogólnie układa równiez na moich kolezankach, rowniez chudszych/mocniej zbudowanych niz ja

    ReplyDelete
  51. jej, cudownie wyglądasz. kapelusz, sukienka i kamizela po prostu mnie urzekły, razem tworzą świetny efekt! :)

    ReplyDelete
  52. świetny wakacyjny outfitt chcialabym jakąś jeansową kamizelke ale cos mi nie ida poszukiwania..
    życzę powrotu do zdrowia!! ;d

    ReplyDelete
  53. wowowow! Świetnie wyglądasz! Obserwuję (:

    ReplyDelete
  54. wyglądasz cudownie w tej sukience? tunice? !! :)

    ReplyDelete
  55. the photography is amazing

    www.screamingstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. ach nigella i gordon:D powodzenia w tym kucharzeniu:d

    ReplyDelete
  57. Myślę,że spodoba ci się ta koszulka ;p
    http://www.truffleshuffle.co.uk/store/ladies-kurt-cobain-tshirt-from-amplified-ikons-p-4585.html
    Wiktoria

    ReplyDelete
  58. http://wywiadyy.blogspot.com/ wywiad z Tobą w roli głównej ;)

    ReplyDelete
  59. super zestaw! lubię połączenie zwiewnych kiecek z ciężkimi dodatkami=D a jajecznica...mniam! aż ślinka cieknie, zrobiłaś mi ochotę!

    ReplyDelete
  60. LOOOVE the outfit! You have such a great style its like amazing! :)

    ReplyDelete
  61. Jak zawsze mnie zaskakujesz ;)
    Ubóstwiam tą kieckę! < 33

    http://waronclothes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. Ten zestaw wymiata! Jest idealny:D Świetnie połączyłaś romantyczną sukienkę z kamizelką rockowym paskiem. czad;)

    ReplyDelete
  63. The second picture is sooo cool :)
    -P.
    bowtiediary.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. rewelacyjny zestaw dodatkowo okraszony fajnym tekstem

    ReplyDelete
  65. Ja bym tylko wykasowała ten pasek, no, ale sukienunia sliczna :)

    rocknrollerbaby.blogspot.com

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡