20100704

wind of change

 Całość zainspirowana jednym z tych filmów, które w pewien sposób ukształtowały mnie jako osobę. I po dziś dzień wywołują gęsią skórkę. W tym co mam na sobie nie ma nic, czego nie było wcześniej. Po prostu wstałam rano i postanowiłam, że ubiorę się na szaro. 
Zostałam fanką tego kapelusza, więc możecie się z nim zaprzyjaźnić albo go znienawidzić, bo będzie pojawiał się dość często.
Najprawdopodobniej przyszły tydzień będzie tygodniem niespodzianek, więc bójcie się;)
Jeans, hat no name; shoes h&m; blouse, bag sh; blazer TopSecret



47 comments:

  1. Kurde, jaką Ty masz figurę! Te rurki to jak szyte na miarę! Mrau ;)

    ReplyDelete
  2. Ah, zdradź koniecznie co to za film - nie pozoztawiaj w takiej niepewności!

    PS. co do rozmazania na kapeluszu niestety widać, że to robota photoshopa. ja tam kompletnie się na robieniu zdjęć nie znam i ograniczam się do cykania głupich min telefonem ale jeśli chcesz mogę spytać mojego chłopaka jak osiągnąć taki efekt. zapewne sprawi mi wykład na temat czujności soczewek i innych obiektywów ale jeśli chcesz... ;)))))

    xoxo
    http://mariabros.blogspot.com
    (zobacz mój nowy post)

    ReplyDelete
  3. Zdjęcia są świetne. Wszystko mi się podoba, a najbrdziej motyw z podwiniętą bluzką! Po prostu:)

    ReplyDelete
  4. Zdjęcia są świetne. Wszystko mi się podoba, a najbrdziej motyw z podwiniętą bluzką! Po prostu:)

    ReplyDelete
  5. Zdjęcia są świetne. Wszystko mi się podoba, a najbrdziej motyw z podwiniętą bluzką! Po prostu:)

    ReplyDelete
  6. cóż to takie fajne przyczepione do spodni ? :>
    kapelusz- cudo !

    ReplyDelete
  7. zdjęcia mają to "coś", fajny zestaw!

    ReplyDelete
  8. Gunia: przytyłam^^
    Malena: bluzka sama w sobie jest nudna(?) teraz własnie w niej siedze. Jest odwinieta i robi za pizame.
    cjau.: moje so fuckin special diy;) na nic wiecej mnie nie stac.
    maria bros: miss photoshopa nie zostane, raczej gimpa;),,kazdy dzien zbliza mnie do lustrzanki" - w sumie czekam tylko na nią, bo mojego poklejonego olympusa mam ochote rozwalic.
    A co do filmu ,,ukryte pragnienia" z liv tylor. Jakis dziwny stosunek do niego mam, ale jestem usprawiedliwiona skojarzeniami i wspomnieniami.

    ReplyDelete
  9. Ja tam się nie boję, tylko jestem ciekawa, a najbardziej efektu lustrzanki w twoich łapach. Powiem ci, że czuć różnicę;)Zestaw przyjemniaszczy:)

    ReplyDelete
  10. nie tam, to jest wprost wyjęte z clipu Nicka Cave'a;)

    ReplyDelete
  11. wyglądasz przefantastycznie :)

    ReplyDelete
  12. Pani La Mome: ma mrs. teri, zwaną rowniez moja matką nie działają jak na razie, zadne argumenty;) kobieta niestety nie rozumie fotografii.
    kiwaczek2: sadzac po zdjeciach na łodce to mam skojarzenia z the wild roses grow, ale nie jestem pewna;)
    Patrycja Antonina: moja niesprawiedliwa zgrabnosc jest poruszona i dziekuje;)

    ReplyDelete
  13. Such beautiful shots.

    Your outfit is really lovely, adore the wedges.

    Love

    xxxx

    ReplyDelete
  14. z kapeluszem nie sposób się nie przyjaźnic! :)
    kapitalnie wyglądasz w tych portkach i butach.
    no i co za efektowny łańcuch!

    ReplyDelete
  15. great outfit!
    and thank you for your comment C:

    ReplyDelete
  16. Cudniw wyglądasz, bardzo Ci zazdroszczę tak pięknych, długich i zgrabnych nóg ;) Ehhh...

    ReplyDelete
  17. piękny zestaw super !
    zapraszam do siebie

    ReplyDelete
  18. Na 4 zdjęciu mi się mega podobasz :) Kapelusik, top, i marynarka (?) super :)

    ReplyDelete
  19. Świetny kapelusz i koturny. Tu es magnifique! :) Ostatnie zdjęcie jest boskie.

    http://ayoungerversionofolderme.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Świetne zdjęcia. Bardzo klimatyczne ;))

    ReplyDelete
  21. lovely outfit, these photos are absolutely stunning and you look beautiful!


    myblissisthisway.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Rzeczywiście świetnie prezentujesz się w rurkach, super figura. :) Tylko pozazdrościć!

    ReplyDelete
  23. Bardzo podoba mi się bluzka oraz kapelusz. wiem, że nie będę orginalna mówiąc że masz świetną figurę ale trudno tego nie zauważyć :)

    ReplyDelete
  24. Jedząc ptasie mleczko w rytmie roxanne Stinga dziękuje bardzo^^

    ReplyDelete
  25. podoba mi się ten retro look. A patrząc wstecz zobaczyłam też cudowne czerwone conversy :D :D

    ReplyDelete
  26. Thanks for your comment! Your Blog is soo great!

    following :)

    xoxo

    ReplyDelete
  27. 1)dla mnie bardzo urokliwa, piękne widoki i miejsca, nie mogę się doczekac, kiedy znowu tam pojade ;D

    2)aaa super fotki i polubiłam twój kapelusz ;D

    pozdrawiam xxxx
    www.pglitzy.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. świetne buty, kapelusz też : )

    ReplyDelete
  29. wcale nie jest to nic, uważam, że inspirowanie się filmami jest ciekawe i w ogóle innymi osobami, rzeczami, wszystkim! :*

    ReplyDelete
  30. O jak wakacyjnie i beztrosko u Ciebie!
    swietnie!

    pozdrawiam
    http://glamour-lamka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Mam ochotę Cię stuknąć. Mój jutrzejszy post miał mieć taki tytuł, a teraz dupa.
    No nie.

    ReplyDelete
  32. cute outfitthanx for your coment xx

    ReplyDelete
  33. so lovely look and amazing blog!
    i like it!
    xx

    ReplyDelete
  34. Sweet outfit. I especially love the shoes and hat.

    ReplyDelete
  35. śliczne zdjęcia
    dziękuje za twój komentarz :)

    ReplyDelete
  36. Amazing outfit, you are so pretty!!!

    http://minnja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. wyglądasz cudownie ;D strasznie podobają mi się te buty ;)

    ReplyDelete
  38. Cześć. Chcę tylko powiedzieć, że jesteś absolutnie niesamowita zarówno pod względem wyglądu jak i charakteru (wnioskując z notek). To dziwne, nie znam Cię, ale klimat Twojego bloga sprawia, że z całą pewnością mogę stwierdzić; rzadko spotyka się takich ludzi i strasznie chciałabym poznać Cie 'w realu', cóż. Oczywiście nie wyszło tak jak chciałam, ale musiałam to napisać. Powodzenia we wszystkim.

    ReplyDelete
  39. wygladasz przeuroczo. jak dziewczyna z teledysku. zaraz przyjedzie chlopak na motorze, taki w klimacie johnnego deppa i odjedziecie zostawiajac tumany kurzu ;)
    piekne kolory i proporcje

    caluje
    werka z eliwer

    ReplyDelete
  40. Przyjemna stylizacja.
    I mam identyczne okulary, tyle że fioletowe :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  41. A.: nawet nie wiesz jak mi jest głupio jak czytam tych wszystkich rzeczy o sobie;) Z boku masz mój adres mailowy, więc jak chcesz to napisz.
    eliwer.: Depp . Te cztery litery sprawiają, że zachowuje się...dziwnie(?):D

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡