20100807

chop suey

Biorąc pod uwagę fakt, że już niedługo będzie godzina 5 nowego dnia, a ja powinnam leżeć w łóżku i zastanawiać się co spakuje na moje ukochane Mazury, to posta szafiarskiego nie będzie. Postanowiłam jednak, że pokażę Wam zdjęcia, które z różnych przyczyn (bardziej lub mniej znanych) się wcześniej nie pojawiły. Mają jedną wspólną cechę - są bardzo w 'moim stylu'. Bawcie się dobrze beze mnie, ale uwaga - ciocia callifornication zawsze patrzy!;)

Ludzie
łapy mojej drugiej mamy, R. Innego zdjęcia wstawić nie mogę bo i tak dostanę opieprz na rozpowszechnianie jej wizerunku bez szanownej zgody
pani Kura, posiadaczka Nera i kiedyś tam blogerka;) mami mnie nadzieją, że założy bloga
Wiktor i jego czarne dziury w mleczakach. 
Ma zawsze więcej kasy ode mnie, co jest dziwne, bo chodzi do trzeciej klasy podstawówki.
Halina - babcia. Moja, Wiktora, Magdy, Sowy i pieron wie kogo jeszcze.
malutka kopia Tereski;) Magda, siostra.
Londyn
 
Uwielbiam. Starczy? 


Pierdoły
pewna stodoła, do której mam dość ambiwalentny stosunek. 
mam słabość do zdjęć z papierosami, oj mam. 
do tej pory lubię to połączenie
Ciocia samo zło - Callifornication 
 istnieje wiele przejawów niezdefiniowanej kobiecości, a poprawianie włosów i wpinanie wsuwek jest jednym z nich
zdjęcie dzisiejsze i uwaga: mam na nim spódnice przeznaczoną dla 'dziewczynek 10-11 lat)
swój szacowny tyłek wciskam do niej prawie że na leżąco. Ale jest. 
Ja, bandamka i piwnica. Widać, że zdjęcia dość dawne, bo niestety moje słońce z bransoletki doznało całkowitego zaćmienia podczas pogo, w któryś tam piątek. Mój nos za to dostał drugie lepsze życie po tygodniowym bólu.
gdyby na GG nie było emo'ikonki  < cwaniak2 > to powstałaby po opublikowaniu tego zdjęcia
 racice
usta
brzuch i nożyczki. Wszystko moje. 
zero makijażu, zero chowania się za ubraniem. Potwierdzenie trochę innej normalności i zaprzeczenie, że dodaje same mega korzystne zdjęcia. 
uwielbiam te dwa zdjęcia dzięki pani w tle. 

40 comments:

  1. love all the pics, love all the outfits!

    ReplyDelete
  2. naprawde bardzo w Twoim stylu, takie hmmmm 'brudne' :) ale lubie :)

    ReplyDelete
  3. Zdecydowanie świetna notka!

    Baw się dobrze na tych Mazurach ;)))))
    I może zawitaj do Olsztyna?

    ReplyDelete
  4. Zdjęcia piwniczne i ostatnie taaaakk...wspaniałe...bardzo!

    ReplyDelete
  5. łoł, jak dużo tych zdjęć :D Jest, co pooglądać :D
    chcę taką torbę jak ta w tle na zdjęciu w koszuliii!

    Udanego pobytu na Mazurach :D

    ReplyDelete
  6. Wariatka ;) Każde zdjęcie mnie rozbraja na swój sposób.

    ReplyDelete
  7. wow swietne zdjecia :D takie naturalne
    milego pobytu na mazurach :)

    ReplyDelete
  8. Fajne zdjęcia, a Ty wypoczywaj na tych swoich ukochanych Mazurach i wracaj do nas z nowymi pomysłami :)

    ReplyDelete
  9. dziękuje bardzo;) zróbcie ogólnopolską zbiórką na lustrzankę, to wtedy poszaleje, o! pobyt będzie udany jeśli powtórzy się chociaż część sytuacji z tamtego roku, a w Olsztynie będę.

    ReplyDelete
  10. w depresję niemalże wprowadza mnie oglądanie cudzych pierścionków zawsze wydaje mi się że mają lepsze tak więc łał dla zdjęcia nr dwa za ostre pierścienie ! widzę też bandanke, czarna ci pasuje - nie przejmuj się zgubionymi czerwonymi ;)
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  11. Mieszkam w Olsztynie całe życie i jedyne miejsce które przychodzi mi do głowy i które warto zobaczyć to stare miasto, pobliskie parki. Po za tym to plaże ; )

    ReplyDelete
  12. mega ciekawe zdjęcia ;) a Twój brat ma takie mleczaki jak ja mniej więcej w jego wieku ;) ale jak można sobie odpuścić słodycze, nawet kosztem próchnicy? no ja nie umiem ;)

    ReplyDelete
  13. joannastar: całe szczęście Wiktor jest synem siostry mojego ojca;) pod jednym dachem nie wytrzymałabym z nim dłuzej niz 3 h
    Demokrytka: dobra, zapamietam;) a jak nie to posiedze w Akademii Fryzjerstwa wujka
    ace-von-caroline: też lubię te pierscionki Romana - sama je jej kupiłam w h&m w anglii^^

    ReplyDelete
  14. Cool photos.. You are so lovely!
    http://comingout-tm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. zdecydowanie kocham Cię na wszystkich zdjęciach, udanego wypoczynku na mazurach ;D

    ReplyDelete
  16. Ahahaha! Baw się dobrze i przywież nam coś fajnego Ciociu :)

    ReplyDelete
  17. CIOCIASAMOZLO. lubie Cie czytac.

    ReplyDelete
  18. dooobre!
    ja znikłam na chwilę i widzę, że mi się zaległości porobiły i na dodatek że wyjeżdżasz łełełeeee
    wracaj szybko!

    dobre zdjęcie z cycuchami - me like boobies a lot!

    :***
    xoxo
    http://mariabros.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. a, no i oczywista, żemam również te pierścionki, które są przeboskie

    ReplyDelete
  20. pani na ostatnim zdjęciu jest boooska!:)

    ReplyDelete
  21. uwielbiam tytułową piosenkę <3

    ReplyDelete
  22. Zdjęcia które robisz mówią o to jedno jesteś dobrym obserwatorem :) wrażliwcem nietypowym

    ReplyDelete
  23. Oooo jak Ty tak kochasz Mazury to musimy razem kiedyś tam pobalować :) uwielbiam ten klimat :)
    Zdjęcia świetne, inspirujące :)

    ReplyDelete
  24. Świetne zdjęcia,a pierwsze bardzo inspirujące;)

    ReplyDelete
  25. zdjęcia przykuwają uwagę. muszę coś takiego ze zdjęciami u siebie zrobić;)

    ReplyDelete
  26. great post! i absolutely love all the pictures you took. They all look sort of nostalgic.

    http://theparalleluniversee.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Cudownie! ;]]
    Tak naturalnie. ;p
    Ty cycolino,jedna ty! :D
    Wracaj szybko! : *
    Wiktoria

    ReplyDelete
  28. hej, mała.
    kocham pierwsze i ostatnie zdjęcie. odezwij się na maila jak Ci mijają wakacje ;)

    ReplyDelete
  29. "Ja, bandamka i piwnica." - podobają mi się te zdjęcia.

    w ogóle dzięki za komentarz ;)

    ReplyDelete
  30. A ja chyba widziałam Cię na castingyu top model ;) Kiedy i gdzie w goóle będzie można to zobaczyć?

    ReplyDelete
  31. Tiziana: thanks;)
    Mycha: oj był udany, był;p dzięki
    Malena: pare rzeczy ciocia Wam przywiozła, dzisiaj chyba nowy post
    Balbina: fajnie, ze chociaz niektore osoby odnajduja sie w tym specyficznym belkocie
    maria bros: uznajmy, ze sa nieposkromione, bo wyszły z kostiumu^^
    pepperofmint: odebrala mi tytul mistrza drugiego planu
    Amy ja również, a pasowała po chop suey to chińska zupa, która zawiera strasznie duzo skladnikow, praktycznie wszystko
    Natalie`s blog: coś nowego;) fajnie, że inspirują.
    Patrycja Antonina: fakt, nietypowym, bo o rozdwojeniu jaźni;d
    Kathy: ja jestem co roku więc kiedyś na pewno się spotkamy;)
    martiarti: zdjęcie z rąsi, bez lampy błyskowej, jakoś bardzo późno w nocy
    Ksenia Kapelusiarka: czasem dobrze jest wyjść poza te 'modowe' ramy
    ...Iww.. byłyby jeszcze lepszy gdyby kopały tyłek jakością, jednak na wszystko przyjdzie czas
    Wiktoria hahaha. jeszcze nigdy nikt mnie tak nie nazwał, więc masz wielkiego plusa;d
    sweet heroin hej duża;) napisze Ci zaraz coś
    klonecka sama nie wiem dlaczego post bardziej szafiarski z nimi nie wyszedł
    Gia Illusion < wstydzi się >
    Martha : z kimś mnie pomyliłaś;) na castingu top model mogłam najwyżej udawać woźną;p

    ReplyDelete
  32. moje może i fajne. ale Twoje to z całą pewnością mistrzostwo świata!
    lądujesz na ulubionych. congrats! ;D

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡