20100821

good girls gone bad

Większość babskich wieczorów ma to do siebie, że zaczynają się niewinnie od wspólnego wyjścia na dwór i zrobienia czegoś, co w świadomość wielu Polaków widnieje jako 'sesyjka na naszą klasę'. Portal ten wywarł taki wpływ na rozwój kultury w naszym kraju, że każdy kto robi sobie zdjęcie podejrzewany jest o chęć zamieszczenia go na w/w portalu. 
Pod pozorami bycia pro połaziłyśmy sobie, ale i tak wiadomo było, że później może być już tylko gorzej.
podczas robienia 'Bajtośowej' ściany, ku chwale i czci chłopaka Kury
z jednej miski zawsze smakuje najlepiej
Dance of imagination i Callifornication, wersja prawdziwa. Nikt nie powiedział, że psa trzeba wyprowadzać w stroju kompletnym. A noszenie skarpetek do sandałów jest trendy;)
Dance ma sens, szczególnie do TEGO. Jednak najlepsze i tak są poranki.

46 comments:

  1. Haha :) No nieźle się to wszystko skończyło...Boże, jak ja tęsknię do takich imprez! Rewelacyjne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  2. Hahahahaha!! Zajebisty post:D

    ReplyDelete
  3. świetny klimat, bardzo pozytywny post !!! POZDRAWIAM :)

    ReplyDelete
  4. heheehe :D:D uwielbiam ten post :D

    ReplyDelete
  5. no no widzę, że zabawa była i to jaka! :D
    fajne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  6. Hahaha:))Nie pamiętam,kiedy ostatnio imprezowałam...ale za to pamiętam,że osssstro było:)))

    ReplyDelete
  7. mojito<3!!! jeju, uwielbiam ten napój, nie to nie słuchawki z ipoda;< mam białe, bo lepiej słucha mi sie z białych ;>

    ReplyDelete
  8. przedostatnia fotografia - mega pozytywna!
    + więcej takich radosnych nocy!

    ReplyDelete
  9. Ostatnie zdjecie jest mega;) Pozytywny post

    ReplyDelete
  10. Domowe mohito czy mnie oczy mylą? xD Świetne, pozytywne zdjęcia

    ReplyDelete
  11. genialne zdjecia :D
    ostatnie mega

    www.nevermindsir.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. No cóż, szkoda że mnie tam nie było, mogłabym być np. opiekunem grupy;D

    ReplyDelete
  13. hahah zajebiste są te zdjecia wprost !

    ReplyDelete
  14. Po zdjęciach i świetnym opisie widzę, że babski wieczorek się udał ;)

    ReplyDelete
  15. Umm , ja przeżyje takie coś w czwartek x333 Idę na noc do koleżanki z 3 innymi koleżankami ;) Już nie mogę się doczekać . Ten post est niezły x33

    ReplyDelete
  16. hehehe, te zdjęcia wprost ociekają tym twoim kacem, bo wiadomo już dlaczego :)

    ReplyDelete
  17. hehe tzw. syndrom naszej klasy ;) super zdjęcia :)

    ReplyDelete
  18. Twoje relacje mogę czytać i czytać.
    Szkoda że nie zaliczyłam jeszcze babskiego wieczoru bo najwyraźniej nabrałam smaku na nowe doświadczenie

    ReplyDelete
  19. na ostro widze :) bardzo ale to bardzo jestem za twoim rozowym czyms :)

    ReplyDelete
  20. hehe.. (nie)grzeczne dziewczynki ;D

    ReplyDelete
  21. Rozbawił mnie ten wpis :) Ładne coś różowe, do twarzy Ci w tym czymś ;)

    ReplyDelete
  22. aż muszę iść do kuchni zrobić sobie wodę z limonką i miętą <3

    ReplyDelete
  23. ha! a tu zdjęcia na bloga! społeczeństwo musiało wpaść w popłoch:)

    ReplyDelete
  24. ja Ciebię też, nawet próbowałam dzisiaj zrobić link do twojego bloga u mnie pogrubiony ale coś mi nie wyjszło :(

    ReplyDelete
  25. :) uchwycenie chwili , to jest to. Naprawdę świetne!

    ReplyDelete
  26. w babskim gronie zawsze najlepiej ;D

    ReplyDelete
  27. wieszak na ręce jest na zawsze? czy na niby?

    ReplyDelete
  28. wieszak u kury na łapie to mała przymiarka zrobiony wodoodpornym markerem, ale i tak zmył się dopiero teraz

    ReplyDelete
  29. no i oczywiście strasznie dziękuje za wszystkie komentarze

    ReplyDelete
  30. uwielbiam babskie wieczory :) a wieszak woodpornym markerem jest świetny :)

    ReplyDelete
  31. Hehe, swietny babski wieczor!:D
    az sama takiego zapragnelam!
    pozdrawiam dziewczyny!

    ReplyDelete
  32. zostałaś wkręcona do zabawy ;);p
    http://lineczkacloset.blogspot.com/2010/08/wkrecona.html

    ReplyDelete
  33. Masz wyrąbiste zdjęcia! I widzę, że dbasz o swój styl bo jest niczego sobie :)
    Dlatego też dodaję do obserwowanych

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡