20100803

mama said


Dzisiejszy post jest schyleniem czoła w kierunku lat 80 ubiegłego wieku. 
Metallica wydaje pierwszą płytę, ale na parkietach króluje new wave i new romantic. Magnetofon kasetowy błyskawicznie podnosi rangę w towarzystwie, walkman jest za to synonimem luksusu. Nastaje era spodni z podwyższonym stanem, tekstylnych materiałów i plastikowych dodatków. W Polsce coraz bardziej popularna jest muzyka rockowa, a Jane Fonda w obcisłych leginsach z frotkami koło kostek rozpoczyna popularyzacje ćwiczeń w rytm muzyki - aerobicu. Tak przynajmniej twierdzi najbardziej osobliwa mama na świecie, Teresa. Podczas gdy nie uprawiamy rzucania odkurzaczami czy też jakimiś częściami zastawy stołowej udaje nam się normalnie porozmawiać, czego wynikiem jest to co mam na sobie: kostium i spodenki należą do niej. Conversy natomiast musiałam ponownie pokazać z jednego prostego powodu - w życiu każdego ich posiadacza nadchodzi moment, podczas którego uświadamiasz sobie: wmawianie innym (a co gorsza sobie), że totalnie uwalone buty są bardziej charakterne jest perfidnym kłamstwem.

43 comments:

  1. Lata 80 to jest coś.
    oczywiście conversy mega dominują na tym zdjęciu. czerwone są świetne , z każdą chwilą usiawdamiam sobie że jednak czas zainwestować z czerwone conversy ;]

    ReplyDelete
  2. No cóż, lata osiemdziesiąte miały swoje plusy. Mój tata był kolarzem. Szukanie wtedy sprzętu dobrego amerykańskiego było jego hobby :) Szkoda, że zlikwidowali mu ośrodek treningowy, a nie miał pieniędzy na dojeżdżanie. Co do muzyki... To on bardziej koronuje Lady punk, Perfect.

    ReplyDelete
  3. jak ja bym chciała żyć w latach 80' :D rozwit najlepszych zespołów w tym własnie Metallica, Rhcp Mj :D swietne przypinki i zestaw


    www.nevermindsir.blogspot.com - reaktywacja bloga

    ReplyDelete
  4. Oczywiście jak zobaczyłam ten tytuł miałam tylko jedno skojarzenie- Metallica. Kurde tyle bym dała żeby żyć w tamtych czasach, myślę że byłoby mi łatwiej. A tak jestem niczym another brick in the wall.
    Ja stałam się posiadaczką czarnych. Nareszcie dojrzałam do tej decyzji^^ Twoje wyglądają jak nieśmigane nówki :)

    ReplyDelete
  5. podwyższony stan to była męka przez którą musiałam jako dziecko przejść :D

    ReplyDelete
  6. czerwone conversy i strój super

    ReplyDelete
  7. Fajne masz tam z tyłu zdjęcia :)

    ReplyDelete
  8. TAK JEST SUPER! Cała stylizacja oddaje klimat wiadomy i pożądany....a spodenki mamowe są wspaniałe;)

    ReplyDelete
  9. Dwa ostatnie zdjęcia są świetne!

    ReplyDelete
  10. Ja tam kocham lata 80, nawet za ich kicz i new romantic :) W sumie wtedy popularność wraz ze swoim kolegą/partnerem/mężem (a zaraz później ex-mężem w jednej osobie) zdobyła moja ubóstwiana wręcz wokalistka Annie Lennox. I choć na co dzień słucham zupełnie innych brzmień to jednak jej głos to słodycz dla moich uszu :) A Eurythmics nadal puszczają w niejednym radiu :)

    ReplyDelete
  11. Mmmmmm.... Kostium do tych spodenek to strzał w dziesiątkę! Wyglądasz zjawiskowo. Dobrze, że uprałaś buty - to syndrom dojrzałości :P

    ReplyDelete
  12. Lata 80, wprawdzie na świecie mnie nie było, ale to nic, patrząc na twój set wszystko nadrabiam.
    Genialnie.

    ReplyDelete
  13. Twoja mama chyba jest mniej więcej moją rówieśnicą:))

    ReplyDelete
  14. charakterny to masz makijaż ;D czerwone usta- mm ;D

    ReplyDelete
  15. Love those shorts! And the t-shirt! Are simplu perfect!

    Thanks for stopping by and for your lovely comment

    Kisses
    Lara

    ReplyDelete
  16. jak zawsze genialny post!!! wiesz, uwielbiam je czytac??!!! Badziewiaki i Converse to klasyka:) A kamizelka jest juz na mojej liscie lumpeksowych poszukiwan!!! POZDRAWIAM:)

    ReplyDelete
  17. spodenki są świetne, no i czy Ty zawsze musisz wyglądać tak zabójczo? ;)

    ReplyDelete
  18. love love love that top!! the back is insane!!

    http://donotshoeme.blogspot.com/

    follow if u like what u see?

    xoxo

    ReplyDelete
  19. Cofnęłam się w czasie...tylko Conversów wtedy nie było:(

    ReplyDelete
  20. Joannastar13: pozwolę Ci żyć w iluzji dalej;)
    Goha: post na szybko, bo stwierdziłam, że chyba bardziej lubię dodawać coś częściej, a nie robić dłuuuugie zastoje. I jest mi strasznie miło, że ktoś poświęca swój czas na czytanie wynurzeń 16.
    cuksowa: czasem nawet mi się chce umalować
    Sivka: mama ma 42 lata
    Demokrytka: też mnie wtedy jeszcze nie było, ale fajnie jest jak historia zatacza koło
    Malena: przez to czuje się cholernie stara. To niedobrze.
    Gunia: sweet dreams nawet ja bardzo lubię;) podobnie jak np cover w wersji mansona
    Lans Pudernice: opłacało wylać się cały wybielacz i pozbawić domowników możliwości oddychania na jakiś czas;)
    lavender summer: też je bardzo lubię. A są to kolejno:
    Depp, led zeppelin, house md, monroe, johnny cash, martensy, rolling stones, heath leadger, the beatles, sex pistols, metallica, maleńczuk, callifornication, audrey hepburn i nirvana;)
    No Life Till Leather: ale czasem ta jedna, jedyna cegła w murze może baaardzo wiele;)
    behindblueeyes: przypinki są świetne, a osoba która mi je kupiła jeszcze bardziej
    Patrycja Antonina: ja aż boje zapytać się mojego ojca co on robił
    Aleks: nie zawiedziesz się na 100%

    ReplyDelete
  21. great outfit, i love that sequin vest

    ReplyDelete
  22. I love your llok, is very rock. Too bad that my style did not fit. I like your blog, I follow! Please read mine and if you like Me. Kisses

    http://backstage-ceee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Lata 80 maja swoj czar. Świetne zdjęcia.

    ReplyDelete
  24. I love your top! You looks so pretty. Anyway, where do you from?

    ReplyDelete
  25. pff.. Twoje conversy w porównaniu do moich wyglądają jak nówki nieśmiganki jak to mówi mój kolega.
    + love, love, love, love czerwone usta <3

    ReplyDelete
  26. Dziewczyny ładnie ubrane, bo wszytstkie niemal w moich ciuchach:pp
    Czerwone conversy<3! jejku, ja chcę takie od, od roku.

    ReplyDelete
  27. ogólnie to mrrrau tylko po stroju hm..widać ze to stroj ^^ i dlatego tak srednio jak dla mnie. Reszta super ;)

    http://subiektywnie1606.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Ostatnie zdjecie - powalające!:D
    tenisówy górą!:)

    ReplyDelete
  29. lamka: żebyś wiedziała;) ale ja mam ogólnie jakiś fetysz jeśli chodzi o buty

    zieluka,: oj tak! buty, buty

    wiktoria: efekt był jak najbardziej celowy

    guma: przede mną teraz zakupów martnesów, ale wstrzymuje się jakoś

    Mycha: ale przed gruntownym myciem sznurówki były brązowe, a ja nienaiwdze brązowego;)

    Fenny: Thanks darling;) I'm from Poland, tells you something?

    Bandur: fakt, coś szalenie fajnego jest w tej oczojebanej otoczce, która przykryła to co niefajne

    Ceeeeee!!: you know, for me rock is a way of life and thinking. I love freedom, the unity of the people and, of course, music;) it's in your heart or no. Simple.

    ReplyDelete
  30. love the pictures! your make-up is amazing :D

    ReplyDelete
  31. fuck yeah metallica!^^
    a szorty zdecydowanie uwielbiam. Musze wymyslec cos na nowy, dzisiejszy post

    ReplyDelete
  32. you look awesome babe! love everything in this post! you rock them chucks!

    xoxo Mode Junkie

    ReplyDelete
  33. Awesome, any sneakers are better than heels! yea for red tennies!

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡