20100829

sound of the silence

Mojego wakacyjnego wena charakteryzuje to, że ma opóźniony zapłon i pojawił się dopiero na zakończenie słodkiej laby. Pastelowe kolory na chwile stały się moimi faworytami, jesienią raczej z nich nie zrezygnuje.
Ubraniowy zestaw w odcieniu baby blue powstał dopiero teraz, kiedy moje wierzchnie odzienie przeleżało na dnie szafy około roku. Kwarantanna jednak się opłaciła - podrasowana sukienka stała się oversizową narzutką na moje blade ręce. A niezwiązane włosy możecie oglądać dzięki Marii Bros klik. Mówisz - masz, niunia;)
P.S Dziękuje bardzo każdej z Was za wciągnięcie do kolejnej szafiarskiej zabawy, jednak z dość dużym dystansem podchodzę do tych wszystkich łańcuszków, więc robię otwarte zaproszenie: kto chce, niech piszę. Wyjątkiem jest oczywiście Kura - ona musi^^
Top 10: muzyka, jedzenie, ubrania, książki, filmy, zdjęcia, szeroko pojęta sztuka, Azja, Londyn i tajemnica;)

58 comments:

  1. Świetnie wyglądasz i te twoje długie nogi <3 ^^

    ReplyDelete
  2. Dzięki.
    DOOOBRE ZDJĘCIA.
    I nie lubię legginsów do krótkich bluzek/czegokolwiek :<
    Właśnie dostałam łańcuszkowe zaproszenie, też, i nie wiem co zrobić. Chwilami moje problemy mnie rozbrajają :D
    nanannannnananna

    Est

    ReplyDelete
  3. fajnie polączyłaś wszystko, podoba mi się. ;)

    ReplyDelete
  4. ...Iww... te długie nogi mogłyby być chudsze;d

    ReplyDelete
  5. jeeeeah włosy :)))))

    ja właśnie łańcuszek też potraktowałam z dystansem. jakoś nie jestem jedną z tych, która wypisuje rzeczy, które lubi na blogu. kojarzy mi się to.. no cóż - kontrowersyjnie :) w każdym razie w moim wykonaniu.

    i w ogóle to wiesz co <3


    xoxo
    http://mariabros.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ale brzydkie nogi....;| ech...

    ReplyDelete
  7. MARIA.BROS: a myślisz, że co się kryje pod tym 'tajemnica'?:D
    Anonim: koleżanko/kolego, nie przejmuj się, że są brzydkie! moje malutkie raciczki <3

    ReplyDelete
  8. o dziewczyno, ale masz cudowne nogi!

    ReplyDelete
  9. ach, te Twoje malutkie raciczki są tak pięknie obute! *_*

    ReplyDelete
  10. Podobają mi się legginsy, mają fajny kolor a Twoje nogi wyglądają w nich rewelacyjnie!

    ReplyDelete
  11. swietny zestaw ;D
    masz idealna figurę

    ReplyDelete
  12. całość wygląda świetnie i bardzo pasuje do Twojej urody i figury (chciałabym mieć takie nogi!)

    ReplyDelete
  13. Bardzo, bardzo fajnie zdjęcia :D A co do łańcuszków - zastanawiałam się ostatnio kiedy znowu jakiś się zacznie, bo tak dziwnie spokojnie było ;)

    ReplyDelete
  14. Bardzo piękny top ten. Właśnie zostałam zainspirowana :P A tak ponadto to ja nie wiem o co chodzi, ale te leginsy w butach wyglądają zjawiskowo.

    ReplyDelete
  15. świetna stylizacja i zdjęcia.
    pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  16. Uwielbiam twoje stylizacje, a ten outfit jest idealny!

    ReplyDelete
  17. o matko, zakochalam sie w tych ciuchach! o.O

    ReplyDelete
  18. genialnie wyglądasz, lubię lekkość w Twoich zestawach :)

    ReplyDelete
  19. zostałas wkręcona:) spojrz do mnie:)

    ReplyDelete
  20. Heej! dzięki :) bardzo łatwo zrobić takową okładkę ;]
    Fajny, taki prosty ten outfit, niby luźna bluzka, koszula, legginsy, ale plus dodatki ma coś w sobie :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  21. I love your pictures. Awesome outfit xoxo

    ReplyDelete
  22. ...ale nogi! idealne do legginsów!!!
    super zestaw ..niby prosty,ale przez dodatki ,szczególnie buty - nabrał pazura:))

    ReplyDelete
  23. Koszula baby blue to mój faworyt, u mnie zalegają trzy ;D
    Bardzo dobrze Ci w tym kapeluszu ;)

    ReplyDelete
  24. taaak. mnie inwencja twórcza też dopadła w ostatnich dniach. mama przywiozła mi z francji vogue dla inspiracji, więc jeszcze jutro mam szansę poszaleć :D

    ReplyDelete
  25. masz chyba najlepsze wpisy w całej blogosferze!dobry styl pisania,przynajmniej czyta się to z wielką przyjemnością.zacny fryz i torebka;)

    ReplyDelete
  26. Boski zestaw! Kopertówka jest piękna!

    ReplyDelete
  27. this is amazing!!!

    wow we love your blog, we are your newest followers!!!

    Hope you check out our blog!!!

    http://bleachvintage.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. super połączenie koszula za duża plus te leggi ;*

    ReplyDelete
  29. uwielbiam takie proste zestawy w towarzystwie tak szczuplutkich nóg;) ciekawa torebka;)

    ReplyDelete
  30. Wyglądasz świetnie...i super zdjęcia...torebkę i kapelusz kocham!
    D.

    ReplyDelete
  31. Wow these photos are stunning!
    Gorgeous outfit too :)

    Vanilah xx

    www.vanilah.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. jestem zdania, że leginsy to jednak nie spodnie i bluzka, tunika, whatever musi przykrywać tyłek.
    Mimo tego, stylizacja mi się podoba :)

    ReplyDelete
  33. Fajny zestaw, a nogi wspaniałe :)

    ReplyDelete
  34. Zapraszam : http://vintage-months.blogspot.com/2010/08/porzadki-w-szafie.html

    ReplyDelete
  35. dzięki! świetny kapelusz i torebka.
    zapraszam do obserwowania mojego bloga :)

    ReplyDelete
  36. Stylizacja rewelacja długieeee noooogii..

    ReplyDelete
  37. Zawsze z bijący sercem do Ciebie zaglądam. No bo kurde, tak potrafisz zafascynować "publikę", że wszycy otwierają szeroko ślepia,i ślina im cieknie z pyska.
    Dziś wyjątku nie było.

    ReplyDelete
  38. świetna stylizacja :) uwielbiam takie chude laski :P

    ReplyDelete
  39. nie wiedzieć czemu kojarzysz mi się z piosenką "Why Don't We Do It In The Road?" w wykonaniu Dany Fuchs ^^

    ReplyDelete
  40. Strasznie klimatyczne zdjecia i fajny zestaw! :)

    ReplyDelete
  41. o rany, rany, rany, rany! oddaj mi swoje nogi, ja Ci oddam moje klocki, okey? =D

    rewelacyjny outfit :)

    ReplyDelete
  42. Geniusz!!!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie...
    Dopiero zaczynam

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡