20100814

under pressure

Korzystając z faktu, że wróciłam na kilka dni, postanowiłam odsunąć moje wspomnienia na margines świadomości i opublikować post. Pełen luz i zero wysiłku. Banalne połączenie dwóch kolorów - khaki i brązu. Chyba nie może być czegoś bardziej oczywistego. Poza tym zespołowa gra Reserved i Primarku. Pierwszy sklep mimo wszystko pozostaje moją ulubioną polską sieciówką, dlatego nie zawahałam się kiedy do kolekcji ubrań dołączyły czarne rurki i nabijany ćwiekami top. Jedyne co może szokować to róż na paznokciach - Callifornication grzeszy.
PRV:  zdecydowanie życie chwilą; irracjonalne zachowania i Włochaty w głośnikach.
Poza tym po omacku łapie codzienność. Jest dobrze.

32 comments:

  1. Ostatnio oszukuję karmelowej/brązowej torby pewnie zdecyduję się na oklepaną atmospherową torbę, ale twoja jest świetna!

    ReplyDelete
  2. Ty masz kobieto w twarzy takie coś czego nawet kobieta nie może przegapić. Ah. No i dziekuje za miły komentarz o zdjęciach, jakże to raduje mą dusze!

    ReplyDelete
  3. zdecydowanie polecam... :) mogłabym Ci ukraść te wspaniałe buty. są rewelacyjne

    ReplyDelete
  4. fajny patent z ta chustka zawiązaną na ramieniu, jest to jakoś takie...seksi :>

    ReplyDelete
  5. Bardzo podoba mi się Twój styl. Myślę, że oddaje on Twoją zadziorną osobowość, o czym wnioskuję czytając Twe posty;)Ten zestaw bardzo mi się podoba. Widzę w nim dużą dawkę kobiecości(boskie szpile, obcisłe rurki) i nieco rock&rollowego wcielenia(bluzka z ćwiekami i kolory).

    ps.Dobrze, że jest dobrze :)

    ReplyDelete
  6. buty geniaLNE!
    uwielbiam twoje zestawy

    www.nevermindsir.blogspot.com <3

    ReplyDelete
  7. świetnie wyglądasz, takie proste zestawienia są czasami najlepsze ;)

    ReplyDelete
  8. Jesteś świetna dziewczyno !
    kocham Twojego bloga ^^

    ReplyDelete
  9. pomysł z chustką na ramieniu jest ciekawy. :)

    ReplyDelete
  10. Alicja w krainie hand made: sama sie dziwie, ze go kupilam, bo nie przepadam za khaki
    Kathy: nigdy;) przyjemnie się na niej siedzi
    Annkaf: ta tez jest z atmosphere/primarku, ale gdy bylam w londynie tego najbardziej obecnego modelu na blogach jeszcze nie bylo, dlatego wybor padl na ta. Przydaje sie, bo mozna w niej upchnac nawet koc - wyprobowane.
    bzu: obiektywnie rzecz biorac mam wyraz twarzy wyjatkowo wrednego cielaka;) przywyklam.
    J.: a wiesz jak fajnie zapierdziela się w nich po dołach i sięgających po łydki krzakach? ekstrema.
    Magda: chcialabym, zeby akurat ci faceci, co powinni reagowali tak samo^^
    Fuksjanna: troche ryzykowanie jest mowic o tym, ze jest 'dobrze', bo znajac przekornosc za moment coś sie definitywnie spieprzy. Jednak - jest ryzyko, jest zabawa.
    wantatatste: po kombinowaniu czasem przychodzi czas na cos prostego
    fornicarás: połaskotałaś moje ego. Dziękuje;)
    Emi: a powstal tylko dlatego, ze moje ramie zdobi ogromny siniak

    ReplyDelete
  11. całokształt bez zarzutów:) najbardziej jednak urzekły mnie dodatki - torebka i świetne okulary:)

    ReplyDelete
  12. A mi się buty podobają i już!
    A khaki brąz i czerń to moje ulubione zestawienie i właśnie do niego najłatwiej dobrać coś niecodziennego- jak np. różowy lakier. A i przy okazji szminka również świetna. Możesz mi może powiedzieć jaka? Bo poszukuję różowej i dobrać odpowiedniej nie mogę...
    Jak będziesz miała wolną chwilkę- zapraszam constantstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. ostatnie zdjęcie- dobra poza! ;D
    podoba mi się Twoja torba
    i całościowy styl- taka wyjebka na wszystko. (tak mi się przynajmniej zdaje)
    dzięki za komentarz na moim blogu :)
    xx

    ReplyDelete
  14. buty buty buty ! :D:D
    Caly outfit jest świetny :) Torba megaa.

    ReplyDelete
  15. elikssir: uwielbiam te okulary. Dzięki nim raz na jakiś czas porzucam podróbki ray banów.
    Constant: szminkę kupiłam w jakiejś malutkiej, miejscowej drogerii kosztowała parę złotych i nie mam pojęcia jakiej jest frimy;)
    klonecka: bo to wyjebanie na wszystko gdzieś we mnie siedzi i jakoś nie da się go ukryć

    a co do butów - moje 14 cm maleństwa <3

    ReplyDelete
  16. bluzka + ćwieki = genialna prostota :)

    ReplyDelete
  17. a mi wpadła w oko ta zawiązana w ciekawym miejscu apaszka :))

    ReplyDelete
  18. Świetnie...zwłaszcza na pierwszym zdjęciu prezentujesz się i cały zestaw też robi to...wspaniale!
    D.

    ReplyDelete
  19. cudowna torba i genialny pomysł z apaszką :)

    ReplyDelete
  20. buty buty buty buty...
    i te usta!

    ReplyDelete
  21. Fantastycznie! Wszystko idealnie zgrane, torebka i buty świetne !

    ReplyDelete
  22. Oglądając te zdjęcia coraz bardziej podoba mi się styl militarny! Bosko!

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡