20100826

wish you were here

Czasem zastanawiam się czy gdybym chodziła z kilogramem łusek karpia w portfelu, a na szyi z dumą nosiła podkowę na szczęście wielkości kołpaka samochodowego to moje hipotetyczne szczęście zostałoby aktywowany akurat w tym momencie, w którym jest potrzebne. Wnerwia mnie ten chrapliwy, przepełniony dymem oddech jesieni na plecach; irytuje to, że nic nie idzie po mojej myśli - chociaż bardzo mi na czymś zależy to cały wszechświat zdaje się kręcić biegiem spraw w odwrotną stronę. Wszystko jest na NIE, intuicja zawodzi i nawet ukochana czekolada traci coś ze swojego smaku.

65 comments:

  1. Oj, jak czekolada traci smak, to może być zapowiedź poważnej jesiennej chandry! Ale widzę, że u Ciebie ciepło - no i jak zwykle wyglądasz super ^^

    ReplyDelete
  2. Ależ Ci pięknie w tym zestawie!

    ReplyDelete
  3. Wiesz co...a może wszechświat wie,że tylko Ci się wydaje, że tego chcesz i ma dla Ciebie w zanadrzu coś lepszego? :)
    A to białe masz cudne!

    ReplyDelete
  4. Przepiękna sukienka.A torebki strasznie zazdroszczę!

    ReplyDelete
  5. uwielbiam wszystkie twoje zdjecia. mega sukienka

    ReplyDelete
  6. białe fajne, ale za krótkie nie dla mnie chyba , że do szortów

    ReplyDelete
  7. świetna sukienka, bardzo w moim stylu:)
    lubię połączenie romantycznej sukienki ze skórzaną rockową kurtką:)

    ReplyDelete
  8. czasem musi być gorzej, żebyś później mogła bardziej rokoszować się smakiem ulubionej czekolady.
    sukienka jest cudowna i świetnie wygląda ze skórą!

    ReplyDelete
  9. o nie! jeśli czekolada traci smak to brzmi na prawdę poważnie. czekolada ma smak nawet gdy jest najgorzej, ona jedna pozostaje niezmienna. nienienie, to źle wróży. może spróbuj innej.

    a cały outfit zdecydowanie mi się podoba.

    ReplyDelete
  10. fajnie wygląda połączenie tej sukieneczki z ramoneską!!:)
    zdjęcia też całkiem faaajne!;))

    ReplyDelete
  11. ślicznie wyglądasz :) widze że już ci włoski urosły :)

    ReplyDelete
  12. Przepięknie wyglądasz, i kobieco i z pazurem, a na osłodę polecam Ci to:
    http://nigella-ucztuje.blogspot.com/2007/08/odcinek1-czekoladowy-raj-karmelowo.html

    Banalne w przygotowaniu a jakie pyszneeee :)

    ReplyDelete
  13. super zdjęcia! I wyglądasz świetnie.

    ReplyDelete
  14. Zrzęda. A myślałam ze tylko ja mam ten problem.
    Romantyczna sukienka i skóra zawsze jest hot ;)

    ReplyDelete
  15. Uhh I love your dress! It's so sweet <3

    passionfruit7.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. oj bardzo mi sie podoba ten zestaw :)

    ReplyDelete
  17. dla mnie bomba :) super zestaw!

    ReplyDelete
  18. Przepiękna sukienka, cudne zdjęcia, a podły nastrój znam i rozumiem, czuję dokładnie to samo:/

    ReplyDelete
  19. sukienka i buty sa genialne!
    wygladasz cudnie

    ReplyDelete
  20. Oddech jesieni nie dopuszczam do siebie, w końcu lato mamy jeszcze w kalendarzu ;) a swoim zestawem zachwycasz! biała sukienka jest piękna :)

    ReplyDelete
  21. chyba taki czas i koniec wakacji ma jakiś wpływ na takie samopoczucie...
    sukienka i torebka, mmm cudne !

    ReplyDelete
  22. Uh, no zakochałam się w tym outficie.
    Taki strasznie pod mój gust, na rockowo z koronkami. Bosko!
    Mnie też intuicja zawodzi ostatnio, chyba zachorowała. Ale mam nadzieję, że ten katarek jej niedługo przejdzie.
    http://constantstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. very cool look! the red lips looks good on you :) xx

    ReplyDelete
  24. przypominają mi się moje luzackie, kumpelskie sesje z jakimś sianem, krzakami itp. w tle, nie mogę tego określić inaczej jak "fajny klimat":))))
    pamiętaj, jutro też jest dzień i czekolada wcale nie musi smakować tak jak dzisiaj, a oddech jesieni może stać się oddechem czegoś nowego

    ReplyDelete
  25. Uwielbiam tą piosenkę :) Codziennie leci u mnie w radiu( czasem nawet po kilka razy dziennie), wiec mam możliwość nasłuchania się do woli :)

    Super połączenie sukienki (fantastyczna jest!) i ramoneski :)

    ReplyDelete
  26. Sympatyczny outfit! ♥

    http://waronclothes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Obie mamy podobny pogląd na sprawy egzystencjalne :/ Trzymaj się - "nigdy nie jest tak źle, żeby nie mogło być gorzej" ;)

    ReplyDelete
  28. Wyglądasz, jak fashioniasty punk z okolicznej budowlanki :D Czyli taki bardziej umyty ;););) Co do tego wszystkiego na nie: może to okres, aby odkryć nową ulubioną czekoladę?

    ReplyDelete
  29. niunia, nie związuj włosóóóów, ja lubie jak są takie króciaki twoje!


    xoxo
    http://mariabros.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. cudowny zestaw, tak jak ty.
    a co do nieukładania spraw, najwięcej rzeczy komplikuje się w jesieni, dlatego jej nie lubię..

    ReplyDelete
  31. Doskonale znam te chwile, kiedy czekolada zawodzi. Na szczęście to zawsze mija. :) A oddech jesieni niestety przytłacza chyba każdego. :( Bardzo fajnie wyglądasz, pozdrawiam i głowa do góry! :*

    http://szafa-malej-mi.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Będzie lepiej. Nie zawsze wszystko idzie po naszej myśli niestety. Ale zazwyczaj karty się odwracają;)

    Zdjęcia jak zwykle świetne.

    ReplyDelete
  33. Kobieto, uwielbiam Cię!:) wtedy, gdy zioniesz pesymizmem też:) a jesień nie jest taka zła, ja mam tendencję do zakochiwania się właśnie w okolicach tej pory roku;) / aNa

    ReplyDelete
  34. Pewnie masz teraz jakieś gorsze dni a niedługo znowu będzie dobrze ;) poza tym świetnie ci w tej sukience! :D

    ReplyDelete
  35. Mam coś na poprawienie nastroju :)
    Wkręciłam Cię do zabawy :) Szczegóły u mnie na blogu :)

    ReplyDelete
  36. uwielbiam połączenie delikatnych sukienek i skóry.
    Zapraszam do siebie na konkurs colgate.
    Ann z www.pinacoolada.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. gaaadzam się.. jak czekoalda traci smak to już jest zło!

    a w ogóle to jesteś moją "Matką Chrzestną Grunge'u" :D

    przy okazji ZAPRASZAM DO WZIĘCIA UDZIAŁU W KONKURSIE NA MOIM BLOGU :)

    ReplyDelete
  38. Stylizacja kapitalna - wyglądasz super:) Zazdroszczę sukienki i torebki. I uwielbiam Twoje pióro;)
    A.

    ReplyDelete
  39. wkręciłam Cię do pewnej zabawy, szczegół na moim blogu ;)

    ReplyDelete
  40. jesień jest okropna, przez nią wszystko jest trudniejsze, na szczęście zawsze mija.
    prześwietnie wyglądasz, a ta sukienka to cud!

    ReplyDelete
  41. Świetna sukienka. No i ta torebeczka z Moschino także. Zazdroszczę :)

    ReplyDelete
  42. Zostałaś wkręcona do zabawy!
    Szczegóły u mnie!:)
    http://jasiek-wardrobe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. przezajebista torebka! ma coś w sobie :)

    ReplyDelete
  44. haha, też je uwielbiam tylko, że kolego urwał ucho misiowi przypadkiem : c

    ja nie tyle co boje .. ale ta była potężna!

    świetny blog : D, dodaję do obserwowanych. Jeśli chcesz też dodaj ; *

    ReplyDelete
  45. lubię Cię za konsekwencję w stylu. ;)

    ReplyDelete
  46. Great outfit, really cute bag
    Rianna xxx

    ReplyDelete
  47. Loving the photos and loving the outfit, great blog! x

    http://pagesixxx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Dzięki ;)
    Śliczna sukienka ;P

    ReplyDelete
  49. zostałaś wkręcona:
    http://asia-rolbiecka.blogspot.com/2010/08/wkrecona.html
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  50. boska sukienka! uwielbiam połączenie takich delikatnych rzeczy z dobrą skórzaną kurtką:)

    ReplyDelete
  51. Zostałaś wkręcona!

    http://waronclothes.blogspot.com/
    looknij do mnie i zobacz na czym polega zabawa!

    ciao ;);*

    ReplyDelete
  52. nie cierpie kiedy istnieją takie dni kiedy nawet czekolada traci swoją moc.
    ładny outfit ; **

    ReplyDelete
  53. Zostałaś wkręcona!

    Szczegóły u mnie na blogu. ;)

    ReplyDelete
  54. wyglądasz genialnie <3 stanowczo uwielbiam ten blog:)

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡