20100921

billy jean is not my lover


Dzisiejszy post będzie zawierał w sobie przesłanie szafiarskie: mam na sobie bluzę z nadrukiem kości. Koniec przesłania szafiarskiego. Stwierdziłam, że pora na kilka chwil uderzyć w inny stylistyczny ton i pobawić się wizerunkiem. Oczywiście wysoce prawdopodobny jest fakt, że w kolejnym poście nie zmieni się nic - no chyba że znajdę idealne martensy. Jeśli tak się nie stanie to uderzę w inny stylistyczny ton, trochę różniący się od porwanych leginsów i bluzy mogącej należeć do maksymalnie pociętego reprezentanta kultury emo. No i mam nadzieję, że będę w nim trochę bardziej naturalna niż cała formuła programu ,,Jaka to melodia?". Wy też macie wrażenie, że  tam tańczą z playback'u? 
dla zmartwionych: nie, nie chodzę cały czas na obcasie i w mojej szafie istnieją odświeżane od czasu do czasu   buty przez ich producentów zwane sportowym. Biało niebieskie slip on Vans, czarno różowe Nike court, czerwone Conversy i białe (kiedyś..) tenisówki

42 comments:

  1. tancerze i "gwiazdy" są nakręcane osobno, uczestnicy widzą ich tylko na telebimie ;d

    ReplyDelete
  2. Niezła kolekcja butów. Fajnie by było zobaczyć je w kolorze.
    Nigdy nie zwróciłam uwagi na taniec w "Melodii". Za to zawsze fascynowało mnie, dlaczego na Twoim blogu nad komentarzami znajduje się napisany w j. angielskim wyraźny zakaz "nie jedz" ;)

    ReplyDelete
  3. Hmmm...Dzisiaj dużo mniej mi się podoba :) Jakoś tak wolę cię w spódniczkach, dziwnych bluzkach, ale kości na koszulce... Jakoś tak dzisiaj zabawa wizerunkiem wylosowała coś co jakoś mi nie podeszło. :) Ale rajstopy powrócą to już czekam na miłe zaskoczenie :D Bo mają potencjał.

    ReplyDelete
  4. a to jeszcze w tv leci Jaka to melodia? :)
    świetna bluza!

    ReplyDelete
  5. Pisałam już kiedyś, ale powtórzę: nie wiem co siedzi w Twojej głowie, ale Ją/Go/Je lubię :)

    ReplyDelete
  6. "So take my strong advice
    Just remember to always think twice"
    To moje życiowe motto z tego kawałka, niby oczywiste, ale jak się o nim zapomina to bywa gorąco ;)
    Fajny zestaw, lubię te Twoje sportowe stylizacje :)

    ReplyDelete
  7. fajne :) ale załozyła bym do tego raczej czarne szpilki lub koturny :)

    ReplyDelete
  8. Nie wiem czy tańczą z playbacku, bo nie oglądam :P ale bluza fajna - nawet jeśli w style emo ;)

    ReplyDelete
  9. Podoba mi sie to pierwsze zdjecie:) Klimat jest;)

    ReplyDelete
  10. LOVE those leggings you're wearing, and the shirt too. this is such a hot outfit!

    ReplyDelete
  11. robie czystki w szafie. obecnie wystawiłam buty. zapraszam Cię. ceny można negocjować. ;)

    ReplyDelete
  12. podarte legginsy to coś najzajebistrzegooo ^^

    ReplyDelete
  13. uwielbiam takie legginsy :D
    i ta bluzka pasuje do reszty :D świetnie!

    dodaję :)
    www.koi-hitoyo.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. jak nie zabije mnie kobita od chemii jutro to przeżyje i wszystko będzie dobrze, także w poście. Blogspocie, ratuuuuj!;(

    ReplyDelete
  15. nie wiem jak z tańcem, ale słyszałam że nagrania z uczestnikami są bez udziału publiczności ;))

    Nie lubię pociętych legginsów, one pogrubiają nogi... (ale widać Tobie nie mają czego pogrubić...)

    ReplyDelete
  16. trochę za mało kręgów ale chciałabym mieć taką bluzę...

    ReplyDelete
  17. Pierwsze zdjęcie mega no i koszulka super!!

    ReplyDelete
  18. ja wielbię trampki i obcasów praktycznie nie posiadam ;)

    ReplyDelete
  19. Ten konkretny stylistyczny ton jest genialny.

    ReplyDelete
  20. vansy<3 my favourite! mogę w nich nawet spać

    ReplyDelete
  21. conversy....ponadczasowe.... to juz klasyka:P
    świetne getry:)

    http://lenainspiration.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. To się nazywa t-shirt z charakterem:P nie ma co zestaw z pazurem:). pozdrawiam. Dodałam twój blog do ulubionych. Zapraszam do siebie. Paulina (bigbooom.blogspot.com)

    ReplyDelete
  23. oh yeah really nice tee shirt !! love it

    kiss From Paris <3

    ReplyDelete
  24. Die for that skeleton shirt
    love your blog
    xx
    http://thehausofblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. You look great but lose the heels and stick to the sneakers! They are way more sexy and so much more comfortable too!

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡