20100906

Wake me up when september ends

Mówiłam już, że nie lubię jesieni? Mówiłam. Dawno temu jeszcze czasem dawałam ponieść się tej tak pięknie malowanej wizji pochodu kolorowych liści, wieczorów z herbatą i książką. Stek bzdur, przynajmniej w moim przypadku. Słońca jest za mało, nauki za dużo. No i stopy mi marzną, co zabija całe pokłady optymizmu. Jak widać staje się coraz bardziej gderliwa, język mi się wyostrza od wielkiej dawki brązu, który widzę wszędzie. Nienawidzę brązowego! Poza tym nie mogę nosić szortów i pokazywać wypływającego biustu. Ech... Dzisiaj jednak z dumą przedstawiam Wam moje spodnie ochrzczone przeze mnie mianem idealnych. A teraz ciocia Callifornication idzie robić sobie dobrze matematyką. 

55 comments:

  1. Widzę, że nie tylko ja nie cierpię jesieni. Brrr... Na samą myśl o zimnych dniach robi mi się nie dobrze. Lato tylko przemknęło i pognało w siną dal.
    Outfit jest boski. Każdy detal mi się podoba. Spodnie zdecydowanie idealne :) Sama na takie poluję :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  2. bardzo fajnie, w sumie jeszcze nie jesiennie a post-letnio:)

    ReplyDelete
  3. Jak napiszesz, że znalazłaś te super spodnie w sh to będe zła :P Fajny zestaw :)

    ReplyDelete
  4. to dopiero 4. dzień szkoły? ;P

    świetny kolor szminki. zmylił mnie nowy layout :]

    ReplyDelete
  5. Masz awersję do brązu, gdy beższ (w końcu to jakaś pochodna) staje się hitem tego sezonu??Spodnie super, tylko nie przedobrzyj z tą matmą;))

    ReplyDelete
  6. Ja chce jeszcze miesiąc lata! Tfu cały rok by się przydał.

    ReplyDelete
  7. mój ulubiony z Twoich zestawów.
    kurtka przepiękna!

    mai.

    ReplyDelete
  8. Podoba mi się cały zestaw, ale przede wszystkim włosy i BUTY :)

    ReplyDelete
  9. swietny ten 'rozjeb' na glowie. stylowy. nie wygladasz zle jak na to cale zrzedzenie.

    ReplyDelete
  10. ciocia nie marudź,dobrze wyglądasz.nawet bardzo. i masz w tytule jeden z moich ulubionych kawałków ;)

    ReplyDelete
  11. Zestaw bardzo mi się podoba, bo pasuje do mojego stylu. Sama chętnie bym się tak ubrała, ale zmieniłabym dodatki, raczej bez ćwieków i nie czarne :)

    ReplyDelete
  12. Jesień jest drętwa zdecydowanie! Za to spodnie i cały zestaw są super, a fryzura śliczna;)

    ReplyDelete
  13. Jedna odpowiedź na wszystko:
    spodnie kupione w Londynie; 3 dni szkoly za mna - o 3 za duzo. Poza tym dziękuje w imieniu swoim i tego gniazda przez wiekszosc ludzi zwanego wlosami

    ReplyDelete
  14. Po pierwsze tytuł...to już czwarta z kolei notka która w tytule ma świetną piosenkę :)

    Po drugie Twoja kurtka i spodnie! Wielkie love!

    A po trzecie tak się fajnie Ciebie czyta, że aż szkoda że tak mało! :)

    ReplyDelete
  15. Cudna. Włoski super wywijaski i spodnie pieknie na Tobie wyglądają :)

    ReplyDelete
  16. bosko wygladasz :) te spodnie, ta kurtka i te włosy...wow ;)

    ReplyDelete
  17. Matematyka...brrr!
    Wyglądasz bardzo bardzo..a nawet bardziej:))

    ReplyDelete
  18. Spodnie są genialne!! Podoba mi się kurtka jej fason i kolor! :) w ogóle całość super :)

    ReplyDelete
  19. Włosy masz jakieś nowe. I całkiem fajne:) Mnie też marzną stopy! Okrutnie! Ale brąz i okołobrąz lubię, więc ostrzegam :) Ucz się tej matmy może spokorniejesz zamiast marudzić :P

    ReplyDelete
  20. Zajebista fryzura, wyglądasz w niej świetnie! kolor szminki i kurtka również zachwycają :)

    ReplyDelete
  21. Jak Ty wyglądasz :O.... :Gunia zemdlała z wrażenia i zazdrości. Wróci jak dojdzie do siebie:.....

    ReplyDelete
  22. Skąd są te spodnie? Gdzieś w Londynie je widziałam, krótko się nad nimi zastanawiałam i teraz patrząc na Ciebie żałuję, że nawet nie zmierzyłam :( Skąd one są? (Wydaje mi się, że Topshop, River Island albo... Tesco ;).
    I proszę, podpisuj, skąd są poszczególne Twoje ubrania, bo kurteczka też niczego sobie :)
    Pozdrawiam, dodaję do obserwowanych :)

    ReplyDelete
  23. Green Day ;)
    świetnie wyglądasz w tych spodniach.
    Dla mnie te 3 dni to też za dużo, ale nie będę zrzędzić więcej. Idę się uczyć na sprawdzian z biologii ^^

    ReplyDelete
  24. przede wszytskim kapitalna fryzura;)

    ReplyDelete
  25. szukam i szukam tych spodni i znaleźć nie mogę :<
    a tak poza tym, ostatnio właśnie często słucham tej oto piosenki GD :}

    ReplyDelete
  26. tiki tiki włoooosy!!! włosy są superowe, proszę o ten fryz na okrągło! albo nawet jeszcze bardziej pokręcone na grzywce tak opadające, uwielbiam cię taką total!

    xoxo
    http://mariabros.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. skoro marzniesz od stóp, czas na jesienne botki.

    wyglądasz cudownie :)

    ReplyDelete
  28. włosy niewyprostowane,
    kurtka Kury,
    spodnie z Atmposphere
    wiem, że zrzędzę,
    następnym razem napiszę więcej

    ReplyDelete
  29. fajne te spodnie!mają ładny kolor ;)

    ReplyDelete
  30. Bosko wyglądasz. Spodnie tez bym ochrzciła mianem idealnych. I co za ulga, że nie muszę od dawien dawna męczyć się z matmą:P

    ReplyDelete
  31. Zestaw idealny, wszystko świetnie dobrane i pasujące w 100% do Ciebie, zachwycasz kochana...

    ReplyDelete
  32. Bardzo podobają mi się te spodnie ;)

    ReplyDelete
  33. zestaw czadowy! lubię twoją fryzurę:)

    wpadnij:
    http://thefashionreflections.blogspot.com/

    xx
    karla

    ReplyDelete
  34. Jest cool:D świetne te bojóweczki <3

    ReplyDelete
  35. ach, jak zawiało sentymentem.. w czwartej, piątej klasie byłam psychofanką Green day ;d do tej pory mam koszulkę.

    + twoje sety coraz bardziej mi się podobają, jesteś TAAAAKA piękna !
    <3

    ReplyDelete
  36. tylko prosze kup sobie le[pszy aparat
    jakos zdjec tragiczna!

    ReplyDelete
  37. Nasti, a może mały prezen dla cioci C.?
    Świetne spodnie, piękne włosy!

    ReplyDelete
  38. Mychaaaaa, lov you soł macz!
    nasti: jakoś czasem bywa zła - np. tu bo fotograf nie zauwazyl, ze ustawienia byly na zdjecia w ruchu^^ jednak nawet tego tragedią bym nie nazwała;d
    Aquamarine: masz racje! kupcie mi coś;)

    ReplyDelete
  39. wszystko fajnie do siebie pasuje, rewelacyjna stylizacja

    ReplyDelete
  40. wspaniała stylizacja, bardzo pasuje do twojej urody :) ślicznie spodnie i kurtka

    ReplyDelete
  41. świetna fryzura:D
    i militarne spodnie <3

    ReplyDelete
  42. super połączenie kolorystyczne i bardzo do twarzy Ci w tej fryzurce !

    ReplyDelete
  43. Całość utrzymana w "leśnych" kolorach ;)

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡