20100929

watch you sleeping

Teoretycznie to zastanawiam się co napisać. Bo chyba nie o tym, że przez cały tydzień zastanawiałam się czy nie wezwać księdza egzorcysty do mojego komputera, który ukradł życie biednej myszce? Czy o tym jak bardzo kocham mamę, która mój zły humor po powrocie z beznadziejnych, nudnych lekcji uleczyła z pomocą Dr Martensa  znajdującego się w tajemniczym pudełku na łóżku? Nie wiem co poraża bardziej - to, że w końcu nauczyła się skomplikowanej struktury Allegro czy kupienie mi wymarzonych butów. 
Poza tym zastanawiam się czy nie zacząć odprawiać dziwnych, rytualnych tańców do przybliżenia weekendu i wyjścia na normalne zdjęcia. I nikt nie zdaje sobie sprawy jak ja chcę wakacji.

28 comments:

  1. Jeśli chcesz ich w połowie tak bardzo jak ja to jestem w stanie sobie to wyobrazić! A za możliwość połączenia martensów z różową marynarką powinnaś mamę na rękach nosić!

    ReplyDelete
  2. Super mama! moje wakacje kończą się 6 października i chce je dalej, tak jak słońce, którego było mało przez co depresja gwarantowana, a marynarkę masz boską!

    ReplyDelete
  3. Ja nawet do wakacji odliczam dni, jak nawieeeedzona! Martensy przypominają mi o tym, że moja glanuszki zaginęły :( wyglądasz świetnie

    ReplyDelete
  4. genialne martensy, już Ci ich zazdroszczę. ;)

    ReplyDelete
  5. też bym chciała
    martensiki :C

    ReplyDelete
  6. oj allegro to by moja mama nie opanowała;) skonczyło by sie tak ze zapłaciła za waciki do uszu 500 zł i trzymałaby sie z daleka;)

    ReplyDelete
  7. Martensy no no klasyk hehe
    Bardzo fajnie wyglądasz ;)

    ReplyDelete
  8. Gartulacje!!! Marzenia się spełniają!!! Cudownie martensiaki wyglądają na twoich stopkach+ ta marynara , czysty geniusz!!! POZDRAWIAM

    ReplyDelete
  9. aa ale ci zazdroszcze tych butów :D
    marza mi sie martensy w kwiatki od roku ^^
    tez chce wakacji!

    ReplyDelete
  10. ha! a ja jutro mam urlop i jadę sobie na zakupy :P yeaah!
    marteny 'rzondzom' :D

    ReplyDelete
  11. Buty są ekstra :D
    na dobicie powiem, że do końca tygodnia jestem w domu i nie pracuję ;P Też marzę o wakacjach XD

    ReplyDelete
  12. buty <3!!!

    ps. szacun dla Twojej mamy;p

    ReplyDelete
  13. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Ej rozumie, rozumie!
    ;p

    ReplyDelete
  14. Oj,miałam takie!I się zastanawiam,czy znów nie mieć:))

    ReplyDelete
  15. każdy chce wakacje! a co do butów to ci zazdroszę :)

    ReplyDelete
  16. Witaj w klubie :D

    Mnie moja chciała wywalić za nie z domu.

    ReplyDelete
  17. Super wyglądasz a w tej marynarce sie zakochałam ^^

    ReplyDelete
  18. i adore your shoes a lot. been looking around for it here.

    ReplyDelete
  19. Amazing outfit! Love the shoes - got them too :-)

    x sofie-walther.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Dr martens, gorgeous!

    INTOTHEFOLDFASHION.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡