20100912

Why do all good things come to an end?

Gdybym kilka lat temu miała sformułować prywatną listę pastiszu i obciachu, to znalazły by się na niej kozaki z ostrym czubem, paski z cyrkonami na klamrze i bluzki śmiało pokazujące brzuch. Przykuse topy traktowałam jako nieodłączny atrybut teledysków a'la Jennifer Lopez, w którym podczas refrenów gwiazda zamiatała tyłkiem na tłum toczących ślinę z ust facetów. Czasy się zmieniają, moje myślenie się zmienia - więc stało się. Obcięty przez Kurę podkoszulek stał się podstawowym elementem do ubrania się. Co dziwne spodobało się nie tylko mi. Przykładem może być jadący na rowerze starszy pan (swoją drogą wyrazem twarzy przypominający Clinta Eastwood'a z Grantorino). Na widok mojego pępka aż uskutecznił użycie dzwonka od roweru. A że ciocia Callifornication rządzi, ciocia radzi Callifornication nigdy Was nie zdradzi - to przyzwyczajcie się do stałego widoku ramoneski na moich ramionach. Jedynym pretekstem byłby Johnny Depp, dopiero wtedy mogłabym ją zrzucić.

58 comments:

  1. świetna kurtka,zapraszam do mnie:
    czaary-maary.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  2. Ładny brzuch, fajny zestaw. Nic dodać, nic ująć :)

    ReplyDelete
  3. kochana, jestes absolutna esencja mody, pan na rowerze widac tez jest wybitnym znawca mody. A ja kocham twoje buty :)

    ReplyDelete
  4. A ja Cię wolę w mniej ugrzecznionych fryzurach. A ramoneska jest super, więc niech na ramionach zostanie :D

    ReplyDelete
  5. jesteś cudna, uwielbiam twój styl pisania! i wyglądasz w tej ramonesce wspaniale :)

    ReplyDelete
  6. *spogląda z zazdrością na ramoneskę*
    niestety ja ciągle szukam TEJ idealnej i póki co zadowalam się tą jeansową ;d

    ReplyDelete
  7. ej niunia jak ty w ogóle inaczej wyglądasz z przedziałkiem! nie poznałabym!
    aaaa ja też mam coś nowego na swoim blogasku nynynyny

    xoxo
    http://mariabros.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Świetnie piszesz!:D
    Strasznie podoba mi się ta chusta we flagę amerykańską, szukałam takiej,ale nie mogę nigdzie znaleźć ;( skąd jest Twoja?

    ReplyDelete
  9. Właśnie skończyłam grać piosenkę pani Furtado, tak mi twój tytuł się rzucił.
    Intrygująco wyglądasz z tym przedziałkiem ;)

    ReplyDelete
  10. matko! ale zabójczo wygladasz!!!!
    sliczna jestes!
    gladko upiete włosy pokazuja Twoja piekną twarz. Sama popatrz!;)

    ReplyDelete
  11. uwielbiam ten zestaw:) wyglądasz rewelacyjnie:)

    ReplyDelete
  12. mam dwa pytania ;>
    jak to się stało, że zostałaś pokazana na stronie teenvogue.com? wysłałaś im zdjęcia, czy jak?

    po drugie : skąd masz ramoneskę?


    a tak btw. to świetnie się ubierasz, genialny styl1

    ReplyDelete
  13. Tylko krowa, jak brzmi powiedzenie, nie zmienia zdania. A że figurę masz idealną to możesz poszaleć z krótszymi bluzeczkami i topami!

    ReplyDelete
  14. Kamciatek jakby nie patrzec to moje buty tez lubia byc adorowane;)
    Gunia bardzo prawdopodobne, ze zostanie bo deppa jak nie bylo tak nie ma
    Electric city zawsze jak bede miala dola, to wejde i to przeczytam.
    Mycha ja swoja kupilam nie powiem gdzie^^ profanacja
    MARIA.BROS nie chcialo mi sie myc wlosow;D
    Paula ja swoja znalazlam w lumpeksie za 1 zł
    No Life Till Leather ja jakos bardzo lubie ta piosenke, chociaz jest zupelnie inna od moich codziennych upodoban;) poza tym kocham Nelly w dlugich wlosach z grzywka
    Anonymous na stronie vogue'a jest cos takiego jak Snapshot, czyli przeglad blogerek z calego swiata. Jak gdzies sie kliknie wyskakuje formularz, ze zgloszeniem, ktory trzeba uzupelnic i wyslac zdj. Ja napisalam jakies glupoty, wyslalam gowniane foto i o tym zapomnialam^^ i dostalam maila od teen vogue. A ramoneske mam ze zwyklego sklepu u mnie w miescie.
    Constant moja figura tez jest krowia;) jakbym przestala jesc w takich ilosciach jak teraz, to byloby lepiej

    ReplyDelete
  15. I don't know but those shoes are amazing!! So is that tummy... someome must work out!! :-)

    ReplyDelete
  16. jaki przylizany przedziałek.. całkowicie odciągnął moją uwage od jakże zgrabnego brzucha :D.

    ReplyDelete
  17. Ta mała apaszka na torebce to prawdziwy smaczek dla całości :)

    ReplyDelete
  18. genialnie wyglądasz, makijaż mnie powala :}

    ReplyDelete
  19. upięte włosy naprawde cudownie eksponują Twoją twarzyczke! świetny makijaż

    ReplyDelete
  20. Czekam na buty z ostrym czubem obsypanym cyrkoniami w następnym poście! :P

    ReplyDelete
  21. http://everythingwhatilove.blogspot.com/September 13, 2010 at 12:11 PM

    Jak dla mnie to rewelacja! Buty - SZAŁ!

    ReplyDelete
  22. wyglądasz świetnie!

    a co do ramoneski to od dłuższego czasu nigdzie jej nie mogę znaleźć.

    ReplyDelete
  23. Ciocia wygląda mega świetnie, ramonka jest genialna, też bym jej nie zdejmowała na Twoim miejscu...no i buty!!!! :)

    ReplyDelete
  24. haha, uwielbiam te Twoje krótkie ale jakże trafne komentarze :D.

    ReplyDelete
  25. swietny jest ten zestaw.
    to powodzenia na ognisku ;) ja z moja klasa mimo ze juz 2 rok wytrzymac nie moge a takie klasowe ognisko badz impreza raczej nie wchodzi w gre ;| jednak ciagle mam nadzieje ze jakos sie zgramy, coz nadzieja matka glupich.. ale niedlugo polmetek to sie zobaczy, teraz trzeba szukac odpowiedniej sukienki ;D

    ReplyDelete
  26. Ye! I found your blog again. i love it there cause i love your style. beautiful handbag.

    ReplyDelete
  27. Całość naprawdę super, choć mnie gołe brzuchy jeszcze nie przekonują ;) ale to jeszcze się może zmienić.

    ReplyDelete
  28. dziekuje bardzo za mily komentarz <33
    od takiej blogerki jak Ty to cos wspanialego!
    swietna kurtka, a o butach juz nie wspomne;p
    nie bylo Ci zimno? xdd

    ReplyDelete
  29. he,he "PANI"-dobre:)świetny blog że też wcześniej nie widziałam:)dodaję do ulubionych i zapraszam tym samym do siebie:)

    ReplyDelete
  30. Cholernie podobają mi się twoje buty. <3 Zresztą ogólnie całość jest dobra. Pozdrawiam pana jadącego na rowerze. ;D
    PS. Ahahaha. A ja wciąż czekam na list z Hogwartu. I pewnie będę czekać aż do starości. ;>

    ReplyDelete
  31. Nie dziwne, że pan tak zareagował ;) brzuch masz fajny to czemu nie pokazywać ;p a twoje buty to ja uwielbiam^^

    ReplyDelete
  32. Wow! Wyglądasz fantastycznie:)

    ReplyDelete
  33. haha! świetny outfit i post :D like

    ReplyDelete
  34. Uwielbiam Cię za gust muzyczny :)


    Podoba mi się ta chusta przy torbie :)

    ReplyDelete
  35. Well, thank you:) you're absolutely beautiful too! and I love yout outfit!

    ReplyDelete
  36. Świetnie wyglądasz. Ja bym zwykły czarny lub biały podkoszulek założyła pewnie, bo jakoś gołe pępki mnie nadal nie przekonują. Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  37. love this outfit so rock !!

    your leahter jacket and shoes <3

    kiss from Paris

    ReplyDelete
  38. ojej ale wyglądasz w tej fryzurze, ja jestem ciekawa czy ci nie było zimno w tego brzuchola?

    ReplyDelete
  39. jak dla mnie ta kreacja jest best. kocham takie odważne połączenia :D i tu taki top faktycznie nie wygląda kiczowato ani obciachowo :D pozdrawiam

    ps. masz piekne buty x3

    www.laparoledustyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. pamietam te buty na all;) Ciagle je miałam licytować i nie wychodzilo;) a bluzki kuse owszem lubie ale w tej szerszej wersji.

    ReplyDelete
  41. Absolutely beautiful pictures. Stunning.

    lineandree.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. kejtunia, dajesz radę z komentarzami to ci dodam jeszcze jeden :) i chcę nową notkęęęę - w loczkach oczywiście ;) terrorysta fryzurowy jestem :)


    xoxo
    http://mariabros.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Świetny zestaw! :)
    Buty i kurtka super.
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  44. świetna skóra! świetne buty!
    a chusta nadaje świetnego klimatu!
    pozdrawiam.

    ReplyDelete
  45. z torebki wystaje Ci identyczna chustka jak moja. taka sama dokladnie :D

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡