20101029

i have a dream

Pamiętacie jak w tym poście stworzyłam listę obciachowych rzeczy? Bluzka z odkrytym brzuchem zapoczątkowała moją walkę z modowymi stereotypami. Pamiętacie dzwony? Bardzo kobiece spodnie, wyparte przez szał na baggy jeans i rurki, które wyglądają jak druga skóra. Dla mnie widzialny znak czasów ABBY, ery dancing quuen, później kojarzony jako nieodzowny atrybut wyuzdanych dziewczyn, koniecznie pokazujący spod spodu stringi. Poza tym jeden z fundamentów ery Flower Power, wolności seksualnej i kwiatów we włosach.
 

52 comments:

  1. podoba mi się Twój zestaw.
    ostatnio wyciągnęłam swoje stare dzwony, ale niestety nie mogę się w nie zmieścić. ;d

    ReplyDelete
  2. Pierwsze zdjęcie cudo, generalnie fajna stylizacja, łezka w oku się kręci, ze tak powiem ;)
    Zwykłe dzwony to jeszcze nic, ja pamiętam jak w podstawówce była moda na dzwony z wyszytymi kwiatkami i innymi tego typu bzdurkami na dołach nogawek.

    ReplyDelete
  3. Bardzo podoba mi się połącznie koszuli i dżinsowej kamizelki.

    ReplyDelete
  4. Świetnie wyglądasz :D chociaż ja się jednak do dzwonów nie przekonam ;p

    ReplyDelete
  5. ta bluzka jest made in Rosja;) a dzwony fajna rzecz, też sie długo nie mogłam do nich przekonać

    ReplyDelete
  6. Spodnie są jak najbardziej fajne, kobiece :)
    (dzięki za komentarz!)

    ReplyDelete
  7. Wow i love this shoots! I really like the atmosphere :)

    thanks for the comment!

    http://vicissitudinilombarde.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Fajne fotki !!!

    http://jozefinafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. swietne zdjecia;)
    i wreszcie widze inne spodnie niz rurki

    ReplyDelete
  10. These shots are ah-mazinggg! :)

    I love your shoes!

    Thanks SO MUCH for the super sweet comment!

    xx
    Jen

    http://belledecouture.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. jeansowa kamizelka i biała koszula<3

    ReplyDelete
  12. ładnie :) trochę jak fashiontoast <3

    ReplyDelete
  13. Troszkę słabe te Twoje dzwony ;d jak dla mnie to jeszcze proste spodnie.

    Miłośniczka dzwonów.

    ReplyDelete
  14. Ale te Twoje dzwony to taka lajtowa wersja tych które masz na myśli w poście.

    ReplyDelete
  15. I love the vest!! Great photos!

    beijos!
    menina elegante
    http://www.meninaelegante.com

    ReplyDelete
  16. dzwony są świetne! i bardzo Ci pasują ;)

    ReplyDelete
  17. ja poluje na jasne poszarpane ogromne dzwony. Efektów chwilowo brak.
    Jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie to mi się z piratami skojarzyć ;D

    ReplyDelete
  18. dla kogoś, kto proste spodnie są czymś blee i fuj (przynajmniej na mnie) te spodnie to na chwilę obecną maksimum;) ale z kolejnymi postami zobaczymy co wyjdzie

    ReplyDelete
  19. Ja też miewam sny...;)
    kamizelka jaką masz na sobie jest świetna!

    ReplyDelete
  20. i really like your photos!

    http://backstage-ceee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Nie jest to mój ukochany kierunek stylowy, ale rozumiem sentyment...kolorystyka zdjęć super!

    ReplyDelete
  22. thanks/dziękuje^^
    a jak tylko się wyśpię uderzamy w coś nowego

    ReplyDelete
  23. dzwony... wspomnienie dzieciństwa :D

    nie sądzę, żebym się do nich przekonała w najbliższym czasie, choć są takie jedne, które nadal chętnie zakładam ;)

    ReplyDelete
  24. the photos have a lovely tone. very nice.

    ReplyDelete
  25. o.O! fantastyczne zdjęcia!
    pierwsze najlepsze :)

    ReplyDelete
  26. i absolutely love the hat!

    http://stylekaleidoscope.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Bardzo nastrojowe zdjęcia ! Podoba mi się stylizacja a zwłaszcza ta jeansowa kamizelka :)

    http://mementomoriet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. no muszę Ci powiedzieć, że pasują Ci dzwony ;)

    ReplyDelete
  29. wyglądzas fenomenalnie, ahh i te buty :)

    ReplyDelete
  30. dziękuje ponownie;) a co do dzownów, to mają jedną zasadniczą zaletę: tyłek genialnie w nich wygląda

    ReplyDelete
  31. Love the dreamy vibes of these photos. Your hat and denim vest look great

    ReplyDelete
  32. Great photos - i love your heels x

    http://pagesixxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. wauw love this outfit!!! great blog :)

    xxx

    hope you are following me :)
    lifeisroyalty.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. swietnie tu wyglądasz, wszystko idealnie do siebie pasuje. bardzo mi się podoba : )

    ReplyDelete
  35. kamizelka śliczna, bardzo lubię klimat twoich zdjęć :)

    ReplyDelete
  36. wyglądasz niesamowicie. kamizelka denim w połaczeniu z kapeluszem moim zdaniem jest wyborem doskonalym :p

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    http://fashionmugging.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Notka jak zwykle mistrzowska,jak zwykle zresztą!
    A zestaw-jesteś magiczna!Z pozornie nie pasujących do sb rzeczy potrafisz stworzyć taki zestaw,że WOW!

    I nie liżę duupy...xD

    Wiktoria

    ReplyDelete
  38. really like the denim vest and the location. great!

    ReplyDelete
  39. Fajne zdjęcia....

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡