20101016

maybe someday he will be all mine

Powyższe zdjęcia oczywiście w pełni obrazują to jak nienawidzę swetrów. Przez traumatyczne przeżycia z dzieciństwa - babcia robiła ze mnie wełnianą mumię, która odczuwa maksymalne swędzenie - postanowiłam stanąć oko w oko z fobią. I z nieukrywaną przyjemnością stwierdzam, że wyglądam jak pindzia, co szalenie mi się podoba. W końcu chwilowy odskok od looku prostytutki jest całkiem fajny.
P.S Doskonale zdaje sobie sprawę, że powinnam po dwutygodniowej nieobecności wrócić z czymś kopiącym w dupę i soczystymi przeprosinami, ale nie. Mam tak dziwny nastrój, że od tego momentu stawiam na ilość (przynajmniej w blogowaniu), więc do zobaczenia jutro.

42 comments:

  1. Yyyyy, jeśli mój poziom percepcji pozwala mi dobrze interpretować Twoją elokwentną wypowiedź, to zrozumiałam mniej więcej "nieładnie mi w tym sweterku". No to nie rozumiem, bo bardzo ładnie Ci w tym sweterku. A jeszcze z apaszką to nadwyraz Ci ładnie.

    ReplyDelete
  2. Czuję się dziwnie perwersyjnie ale mi się podoba;)

    ReplyDelete
  3. Super look ;d

    http://subiektywnie1606.blgospot.com

    ReplyDelete
  4. Malena: kochana wygrałaś lodówkę!;D Bingo
    panna marta: wiesz, jestem prawie pewna tego, że na drugie powinnam mieć perwersja, a nie Ewa.

    ReplyDelete
  5. gryzie, nie gryzie ale fajny ma kolor

    ReplyDelete
  6. swetry nie takie złe. to łosoś <3

    ReplyDelete
  7. zdecydowanie nie wyglądasz już jak wełniana mumia;))

    ReplyDelete
  8. Droga Pindzio, wyglądasz super, a sweter jest pierwsza klasa ;)

    ReplyDelete
  9. twoje notki mnie normalnie powalają! :)

    ReplyDelete
  10. śliczna fryzurka ;)

    sweter świetny !

    ReplyDelete
  11. Thanks! I like your pictures to.

    chiciteasy.blogspot.com

    Xxx!

    ReplyDelete
  12. thanks for your comment babe!
    that scarf is beautiful!

    ReplyDelete
  13. a mi się skojarzył z takim panem z kabaretu nie wiem dokładnie jakiego, ale miał on żółty sweter i włosy na bok:D

    ReplyDelete
  14. Swetry Cię swędzą?Alergia!Mój syn ma tak samo
    :(

    ReplyDelete
  15. super outfit i super blog
    dodaje do obs.

    zapraszam do siebie i pozdrawiam Alix
    www.the-greenstylebook.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Thanks for sharing! I love it!

    http://minnja.blogspot.com/

    Kisses
    minnja

    ReplyDelete
  17. Thanks for your comment! Great look by the way! I love that you wear your scarflike that:) And your skirt is so ballerina.. Lovely:)

    Fantastic blog!Bravo!

    Im gonna follow you!
    Join my blog too, if you like:)


    Love
    FF

    ReplyDelete
  18. Jak zobaczyłam foty to zaraz skojarzyły mi się stare zdjęcia rodzinnej sprzed ok 30 lat, mam obraz w głowie ciotki w podobnym sweterku i wielkich okularach. I szczerze mówiąc spodobało mi się to skojarzenie, lubię klimat tamtych czasów. A potem przeczytałam twój opis i również przypomniałam sobie ileż ja miałam gryzących sweterków od babci! Generalnie bardzo podoba mi się look i pierwsza fota, że też ty zawsze masz takie niebanalne, mroczne zdjęcia!!

    ReplyDelete
  19. jestem Twoją fanką nie od dziś:):):)

    ReplyDelete
  20. thank you for such a sweet comment. i love your blog. and seeing your Doc martens makes me definitely want a black pair

    can we follow each other?

    BM

    thebohemiangoods.blogspot.com

    X

    ReplyDelete
  21. oo no właśnie widzę, damy radę myślę :D

    ReplyDelete
  22. ale śliczny sweterek ! i Twoja fryzurka ojejku mmm ! :*

    ReplyDelete
  23. So sweet & cosy look!! Gorgeous!!!
    Ra xo

    ReplyDelete
  24. Dobrze, że postanowiłaś walczyć z tą fobią bo dobrze ci w sweterku ;)

    ReplyDelete
  25. haha, wełniana mumia mnie rozwaliła! :D

    ReplyDelete
  26. beautiful look
    love the sweater :)

    xoxo
    -T-

    ReplyDelete
  27. super cool scarf! you look amazing!

    beijos!
    menina elegante
    http://www.meninaelegante.com

    ReplyDelete
  28. granda> to był kabaret Łowcy b. :D
    faktycznie kolorek nawet podobny

    ReplyDelete
  29. jesteś cudowna, genialnie wyglądasz, słuchasz Nirvany (bo słuchasz Nirvany, tak?), jesteś cudowna : O

    ReplyDelete
  30. Miło ze jesteś bo się stęskniłam :D
    Nie taki straszny ten sweter ani Ty w nim ;)

    ReplyDelete
  31. z twoich notek wszyłaby niezła książka :D a w sweterku wyglądasz dziewczęco i uroczo!

    ReplyDelete
  32. Twoje notki są boskie x3 Dodaję do obs. :*
    Czekam na kolejne :)

    ReplyDelete
  33. I really love this outfit, that jumper with the scarf - gorgeous! x

    http://pagesixxx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Sweter zarąbisty!
    Niezły make up :)

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡