20101104

faq


Biorąc pod uwagę fakt, że bloga prowadzę już prawie rok, to w komentarzach jak i mailach padło wiele pytań,. na które starałam się w miarę możliwości odpowiadać. Niektóre pojawiają się z pewną regularnością, inne bardzo rzadko, dlatego postanowiłam zrobić coś takiego jak swoiste faq odnośnie mojej osoby i bloga.
Skąd nazwa bloga? Kiedy stwierdziłam, że chcę zacząć coś tworzyć w sieci zupełnie nie miałam pomysłu na tytuł. Z pomocą przyszedł folder z muzyką i piosenka RHCP Californication, do posłuchania TU.
Dlaczego nie piszesz normalnych, szafiarskich postów? Szczerze? Nie umiałabym pisać tylko i wyłącznie o ubraniach, dlatego podziwiam inne blogerki, które to potrafią. Poza tym wstawianie samych zdjęć, pisanie marek nie byłoby zupełnie w moim stylu.
Twoja bloga czytają też znajomi? Z tym jest dość śmieszna sytuacja, bo pierwotnie widziało o nim może trzy osoby i miała to być mega-wielka tajemnica. Jednak przez pocztę pantoflową adres się rozniósł i trochę ludzi z mojego otoczenia już o tym wie, ale mówi się trudno.
Jaki masz rozmiar ubrań/ile ważysz/ile masz wzrostu? Ważę 62 kg, mam ok 174 cm wzrostu (nikt nie umie mnie dobrze zmierzyć) i noszę rozmiar 36. Co jakiś czas mam odchyły, że powinnam schudnąć (między innymi teraz), ale chyba za bardzo lubię to, że mam jednak duży biust i nie do końca płaski tyłek.
W jakich sklepach najczęściej kupujesz ubrania? Liczą się dla Ciebie oryginalne marki? Bardzo dużo ubrań mam z second handów, z sieciówek lubię Reserved i Mohito. Jakbym napisała, że nie lubię znanych marek, to skłamałabym. Kiedyś miałam fazę na rzeczy Vansa, DC, ale nadal jeśli myślę o trampkach to tylko Conversach, a pierwszym skojarzeniem po powiedzeniu 'glany' jest dc Martens albo HD.
Dlaczego Twoja koleżanka nie prowadzi już bloga? Pewnie nie ma czasu;)
Jakim aparatem robisz zdjęcia/gdzie je przerabiasz? Od ponad 3 lat mam olympusa x760, który jest totalnym gównem jeśli chodzi o aparaty, ale za około miesiąc sytuacja się trochę zmieni. Zdjęcia przerabiam w gimpie 2.6
Jakie przedmioty są dla Ciebie najważniejsze? Angielski, polski i biologia. Zajebiście lubię też historię, ale przez obecną nauczycielkę straciłam zapał.
Słuchasz tylko rocka? Jasne, że nie. Sam fakt słuchania muzyki tylko dla gatunku/wykonawcy jest beznadziejny. Jednak mojemu sercu i tak najbliższe są gitarowe brzmienia. Jednak zdarza mi się słuchać Pezeta, Behemotha czy nawet Chopina.

33 comments:

  1. świetnie wyszłaś na tym zdjęciu.

    ReplyDelete
  2. I LOVE the photo, so amazing! :-)

    xx

    ReplyDelete
  3. super fota, no i milo bylo sie czegos o tobie dowiedziec :)

    ReplyDelete
  4. fajne zdjęcie.:)
    o,moimi ulubionymi przedmiotami też są ang.,pol.,biologia i historia(a szczególnie historia:))

    ReplyDelete
  5. Gorgeous!

    http://vicissitudinilombarde.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. zdjecie jest genialne! ii rowniez uwielbiam ang

    ReplyDelete
  7. this is a great picture of u^^

    ReplyDelete
  8. haha szkołę skończyłam tak dawno że przez sekundkę zastanawiałam się o co chodzi z tymi przedmiotami:)

    ReplyDelete
  9. Gimpie? JAK TY TO ROBISZ O0 ja tam co najwyżej utnę zdjęcia :D albo zmienię jego kolor. na sepię:P

    ReplyDelete
  10. thanks for comment on my blog! ^.^
    Ireally like your blog! ;)
    I follow u , follow me back?! :)

    (I'll be happy ! )
    D.

    ReplyDelete
  11. Fuck, dziękuje:D a przerabianie zdjęć w Gimpie ogarniałam przez tydzień może^^ do najprostszych przeróbek najlepsza jest Picasa.

    ReplyDelete
  12. lubię czytać Twoje posty właśnie dlatego, że nie piszesz tylko o ciuchach!:)

    ReplyDelete
  13. jesteś jedyna w swoim rodzaju!! świetna po prostu:) uwielbiam czytać Twoje posty.... a zdjęcia też super, szczególnie podoba mi się podejście do życia i poczucie humoru;D

    ReplyDelete
  14. So stunning! That seems like the perfect lipstick color!

    ReplyDelete
  15. ciekawy blog !! :D
    podoba mi się ! lubię go ; )


    dodaj do obserwowanych i napisz komentarz jeśli chcesz ;* ;)

    ReplyDelete
  16. Zdjęcie powala! Poza tym również lubię "Californication" RHCP. Uważam, że ma świetny klimat.

    ReplyDelete
  17. jesteś b.wysoka :O sięgałabym ci do nosa, albo i niżej! mój blog jest wielką tajemnicą i ma go tylko jedna przyjaciółka, szafiarskie blogi są inspiracją, ale ja też bym nie potrafiła wstawiać zdjęć outfitów. pozdrawiam

    ReplyDelete
  18. Oh, so beautiful.... thanks for sharing:)))))

    Love
    minnja

    http://minnja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Zdjęcie-miszcz! :D
    Wszystko co piszesz ja kupuję w całości.
    Ja cię tak uwielbiam,że nawet gdybyś napisała tylko swoje imię to ja i tak byłabym zachwycona!
    Wiem,wiem jestem wstrętnym lizusem,ale co zrobić!
    Ty jesteś dla mnie magiczna.Jesteś tak inna od wszystkich szafiarek.
    I za to cię uwielbiam.


    ______________________________


    Wiktoriaa. ; d

    ReplyDelete
  20. zima też może być fajna, mimo upadków, które ja również często zaliczam (;

    ReplyDelete
  21. Ale fajne to zdjęcie! ;)

    P.S Nie wiedziałam, że jesteś aż taka wysoka ;)

    ReplyDelete
  22. Jesteś zajebista, po prostu.

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡