20101108

Should I stay or should I go?

Nienawidzę tego uczucia kiedy mam straszną ochotę wstawić coś nowego na blogu, a w otchłaniach dysku znajdują się tylko i wyłącznie moje samostrzały z czasów podstawówki (chociaż jako pokutę pewnie i je kiedyś tu wstawię). Jeszcze bardziej irytujący jest fakt, kiedy organizm nagle wysiada, a Ty krążysz pomiędzy telewizorem a komputerem z miną zombi, ciągnąc za sobą poły różowego szlafroka. Nie wspominając już o skaczących nastrojach. Cóż, nie pozostało mi nic innego jak rzucić sobie koło ratunkowe w postaci przerabiania niedawnych zdjęć (zarówno tytuł posta, jak i teksty na nich to piosenka The Clash)
Tymczasem do jutra;)

32 comments:

  1. aaa uwielbiam ta piosenke!
    swietne szorty i genialne zestawienie z butami

    ReplyDelete
  2. jakzesz mi sie chusta - bandana podoba:D Zajebistosc:)a zdjecia <3

    ReplyDelete
  3. genialny jest ten zestaw, a apaszki zazdroszczę!

    ReplyDelete
  4. Definitely stay! U Ciebie nie ma nudy :)

    ReplyDelete
  5. haha, chustka jest w miarę, szorty i martensy też, ale o całej reszcie nie wspomnę

    ReplyDelete
  6. świetna apaszka:) rewelacyjny zestaw:)

    ReplyDelete
  7. Omg i love this outfit so much! It's so rock!

    http://vicissitudinilombarde.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. love the look
    love the shots
    love the song
    xxx

    ReplyDelete
  9. Bardzo fajne fotki :)
    A stylizacja- rewelacja (jak zawsze) !

    ReplyDelete
  10. Z wszystkich kawałków Clashów,ten lubię najmniej.Chyba przez zbytnie skomercjalizowanie...

    ReplyDelete
  11. Jeszcze raz dzięki;) co do piosenki - ta chyba była pierwszą jaką usłyszałam, typowo punkową, dlatego sentyment pozostał.

    ReplyDelete
  12. Piosenka...uwielbiam <3.
    Ciebie...kochaam ;d
    A cała reszta...mam w dupie ;]]


    ___________________________________________

    Oddychaj...^^ ; )


    Wik.

    ReplyDelete
  13. wydrukuje sobie chyba niektóre komentarze i będę poprawiała sobie nastój;)

    ReplyDelete
  14. mówiłam już, że uwielbiam Twój styl? :) też chcę takie buty!

    ReplyDelete
  15. ojj nie dziwię się, ze masz ochote wyrzucić wszystko z pokoju i go urządzać, bo ja sie nie mogę doczekać mojego new mieszkania od września, ktore urządze z H&M. xD

    kurczę, ale klimatyczne są Twoje zdjęcia.! :)
    dobrze, ze masz chociaż jakieś starocie na dysku bo ja nie mam nic;/;pp

    ReplyDelete
  16. Super stylizacja
    http://justynjjacollection.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Uwielbiam tą piosenkę :D prawie tak samo jak wszystko co tu wrzucasz ;)

    ReplyDelete
  18. really inspired by the clash, yeah? should i stay or should i go!

    ANDWHATELSEISTHERE

    SHOP

    ReplyDelete
  19. A to jest niezła myśl-z tym wydrukowaniem komentarzy ;d

    ____________________________________________

    Mam nadzieję,że mój też się załapie ^^ :D


    Wik.

    ReplyDelete
  20. this outfit is so cool!!!!!

    looooooooooove it!

    ur blog is great:))

    kiss

    ReplyDelete
  21. uwielbiam takie zdjęcia.i potwierdzam,że brak normalnych zdj. na dysku jest straszny.

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡