20101127

speechless

Powyższe zdjęcia powstały w zaledwie 5 minut, co jest swoistym rekordem.Nienawidzę zimy. Chociaż śnieg pada może od 4 godzin ja najchętniej wsiadłabym do samolotu na Maltę czy innych Włoch i zostawiła z daleka od siebie czapkę, szalik i mój czerwony nos. Poza tym bardzo nie lubię dzisiejszego dnia. Moje ulubione lumpeksy świecą pustkami, a za pozostałe ubrania życzą sobie jakieś dziwne pieniądze. Rozwala mnie również fakt, że za kilka godzin mam być gotowa na ostatki i miotam się pomiędzy pójściem w piżamie a zaprezentowaniem się w powyciąganym swetrze. I jestem głodna. Niech ten pieprzony śnieg spada z powrotem do nieba.
New Look dress, Dr Martens boots, no name jacket, vintage Moschino bag, no name scarf and hat

50 comments:

  1. Też nie lubię :/ Ale lubię Twoje zdjęcia :)

    ReplyDelete
  2. ostatki? chyba raczej andrzejki :P
    zdjęcia świetne, ja lubie zime, ale nienawidze tego, że jest zimno

    ReplyDelete
  3. zdjęcia cudownie urocze, ale wyobrażam sobie, że jednam bardzo zmarzłaś. i zaliczam się do osób, które w zimie widzą coś pięknego, choć codziennie klnę skrobiąc rano szyby :D

    ReplyDelete
  4. u nas ten powód do picia nazywa się ostatkami;) ale nevermind.

    ReplyDelete
  5. przez ten pieprzony :))) śnieg :))) zdjęcia wyszły super!!!

    taki grzeczny dość look, jak na Ciebie, ale podobasz mi się taka - dla odmiany od Twoich ekscentrycznych wcieleń????!!!!

    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  6. świetne zdjęcia i ja też nienawidzę zimy!!!

    ReplyDelete
  7. Przepiękne zdjęcia. Kocham śnieg! <3

    ReplyDelete
  8. A ja uwielbiam śnieg i zimę. Kojarzy mi się ze świętami i moimi nadchodzącymi urodzinami :))

    pozdrawiam
    meg

    ReplyDelete
  9. Super ! W tym śniegu zdjęcia wyszły świetnie. Pozdrawiam.

    http://stylemeerkat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Ja lubię zimę i śnieg . Ale niestety tylko za oknem . Chodź chyba lubię zimę . Śliczne zdjęcia.

    ReplyDelete
  11. popieram niech ten śnieg spada

    ReplyDelete
  12. popieram- niech ten śnieg spada stąd

    ReplyDelete
  13. u mnie na szczęście tak nie śnieżyło...

    zazdroszczę torebki!

    ReplyDelete
  14. A ja tam śnieg lubię.. bo znaczy, że moje urodziny się już zbliżają :D. I bardzo mi się podoba pomysł z długą kiecą.. :).

    ReplyDelete
  15. Wydawało by się, że podczas zdjęć przechodziła śnieżyca. Dla mnie w zimie najgorsza jest temperatura, niestety :)

    ReplyDelete
  16. Zgadzam się w 100%, zima do bani, podobnie jak ty już mnie szlag trafia przez ten śnieg, a co to będzie później!! Ale wyglądasz super!

    ReplyDelete
  17. Nie ma szału z zima, ale zdjęcia bardzo ładne wyszły. Zazdroszczę torby :)

    ReplyDelete
  18. też mam urodziny w zimę;) ale i tak mam dosyć tego bialego puchu na dworzu

    ReplyDelete
  19. Amazing photos!
    Well done ;)

    http://vicissitudinilombarde.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. i wnat your bag, great putfit post!

    jadepurplebrown.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. wow that dress is amazing especially in the snow. these pictures are so inspiring and lovely. thank you for sharing! visit me again soon

    xoxo Monroe

    Fashion Steele NYC

    ReplyDelete
  22. beautiful winter, beautiful outfit
    love all the photos :)

    xoxo
    -T-

    ReplyDelete
  23. Amazing outfit, I LOVE the bag! :-)

    xx

    ReplyDelete
  24. Faaajnie wyglądasz. I nie gadaj-nos do czapki pasuje :D

    ReplyDelete
  25. Jezuuuuu skąd masz tą torbę? ZAZDROSZCZĘ jak cholera!

    ReplyDelete
  26. Którego się urodziłaś? Ja 18 grudnia:)
    Świetny set, a nie było Ci zimno?;>

    ReplyDelete
  27. zdjęcia wyszły ładnie przynajmniej. śnieg zawsze wygląda dobrze na zdjęciach co nie zmienia faktu, że szczerze go nienawidzę.
    + wyglądasz cudownie.

    ReplyDelete
  28. magnifique look, j'adore, et tes photos sont vraiment très jolies

    ReplyDelete
  29. Thanks for you comments! I love you blog, this pics are very very nice, i like it!
    I become a member :)
    Hugs

    ReplyDelete
  30. pizga cholernie:/ nawet w irlandi:/

    ReplyDelete
  31. masakra ten śnieg, ale za to sukienka marzenie!

    ReplyDelete
  32. Wow the snow! It's so different from the weather here.

    ReplyDelete
  33. capturing winter bliss magically x

    www.pinstripeprince.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Oooh these snowy photos are beautiful as are you! I love the leather jacket and the boots...very chic! Thanks so much for leaving such a sweet comment on my blog. I'm following you now:) Have a lovely day.
    xx Marisa

    ReplyDelete
  35. ach Ty narzekaczu! :P
    jak się bawiłaś na ostatkach?

    ReplyDelete
  36. ja nie lubię, bo jest ślisko.

    podoba mi się na zdjęciach ten kontrast - spokój bieli/czerni i bakłażanowo-bordowa plama (u mnie na monitorze wygląda to na bakłażano-bordo)

    ReplyDelete
  37. w sniegu swietnie wychodza zdjecia
    outfity nabieraja dynamizmu

    ReplyDelete
  38. gorgeous snow shots!! I love the maxi dress! :)

    ReplyDelete
  39. love your style! is amazing
    i follow you :)

    visit my blog :)
    frenchwingss.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Sama poluję na idealną maxi, niestety, w każdej której znajdę jest coś nie tak... Lubię zimę, ale tylko za oknem. Gorzej jest, jak trzeba iść przez śniegi do szkoły ;). Też mam urodziny w zimie, dokładniej w lutym :D. Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  41. love this moschino bag <3

    F. (opinionslave.blogspot.com)

    ReplyDelete
  42. i like your outfit!!!! you're looking good

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡