20101111

Sweet sixteen, little runaway girl.

Biorąc pod uwagę fakt, że na większości zdjęć na tym blogu często balansowałam na granicy dobrego smaku  chodząc w ubraniach, których nie powstydziłaby się kobieta lekkich obyczajów, to dzisiejszy strój jest kwintesencją pruderii. Nic nie poradzę na to, że w pewnym momencie następuje bitwa pomiędzy wizerunkiem fanki rocka w podartych leginsach, a typową angielską uczennicą z żeńskiej szkoły. Żabot, teczka, buty wzorowane na męskich pantoflach. Dwie rzeczy natomiast nie pozwalają zapomnieć z kim macie do czynienia - nieprzyzwoita długość spódnicy i wystające szwy od rajstop.

44 comments:

  1. Tym strojem doskonale wpisujesz się w definicję pruderii;)

    ReplyDelete
  2. nieprzyzwoita długość spódnicy jest u Ciebie ZAWSZE niewatpliwym plusem. bardzo fajnie to wszystko wykombinowałaś, a kapelusik miodzio!

    ReplyDelete
  3. Droga Cali, pruderia i ta długość spódniczki nie mają ze sobą nic wspólnego :P Ale generalnie jak dla mnie znowu pozamiatałaś!

    ReplyDelete
  4. Cóż, chyba prawdziwego oblicza nie da się ukryć;)

    ReplyDelete
  5. haha , fakt , dlugosc spodnicy jest nieprzyzwoita :)

    ReplyDelete
  6. hi love. you have such unique style

    anyway, thank you for your comment. you know that means a lot to me:) keep in touch, alright:)

    ReplyDelete
  7. Amazing hat! I love this outfit.

    http://vicissitudinilombarde.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. co ty masz z tymi kobietami lekkich obyczajów...he,he:)teczka i bluzka jest w deskę!!!

    ReplyDelete
  9. zupełnie nie miałam z żadną kobietą lekkich obyczajów do czynienia:D

    ReplyDelete
  10. świetny zestaw - bluzka i teczka są powalajace

    ReplyDelete
  11. wszy z rajstop, przecudnie i slodko wygladaja, Bardzo ciekawie i elegancko!

    ReplyDelete
  12. no cóż mam ten sam problem jeśli chodzi o zderzenie dwóch światów ;D

    ReplyDelete
  13. dobre! Dzięki tej superkrótkiej spódniczce ma to charakterek :D

    ReplyDelete
  14. Wyglądasz genialnie. Od dawna czytam/oglądam Twojego bloga. Jestem pod ogromnym wrażeniem! Oby więcej takich osób jak Ty.

    ReplyDelete
  15. Rewelacyjnie wyglądasz, śliczne zdjęcia!

    ReplyDelete
  16. OMG THAT BAG IS AMAZING!

    Thanks for stopping by my blog, Belles&Rebelles! AND for you comment!
    I like your blog, lots of great pictures, you have great style! Will be following you from now on! xo

    xx.M

    www.bellesandrebelles.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Trochę szokujące te twoje nooowe oblicze :D

    ReplyDelete
  18. Love the outfit and like your blog! I may not understand your blog posts but I could just get inspired by your pictures! definitely worth of following! :)
    & also thanks for the visit!

    Inna
    thelittlebigspender.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. This is such a lovely outfit. Love it!

    xoxo

    ReplyDelete
  20. Mi zestaw jakoś do ciebie nie pasuje, ale to nie zmienia faktu, że w spódniczce wyglądasz świetnie (nogi super), a bluzka z żabotem bardzo mi się podoba. Jednak nigdy specjalnie nie podobały mi się typowo męskie dodatki, tak już mam:)

    ReplyDelete
  21. Pierwsze zdjęcie jest straszne.

    ReplyDelete
  22. love the shirt!
    i'm so happy you found some time and visited my blog! it means a lot for me! remember you can keep in touch with my blog via blogger, bloglovin, facebook and twitter!

    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. chwilowa zmiana wcieleń, to wszystko;) dziękuje wszystkim. btw. anonimowy: nie widać mi na nim twarzy, więc nie powinno przerażać:D

    ReplyDelete
  24. Też czasem mam takie chwile, w których mam ochotę być zarówno zagorzałą rockmenką jak i słodką laleczką barbie. I staram się to połączyć. Ale Twój styl jest po prostu zniewalający, a spódniczka- boska!

    ReplyDelete
  25. Cóż za dama! Mi się podoba :)

    ReplyDelete
  26. Kasia oddaj mi tą teczkę ! <3

    ReplyDelete
  27. You look so cute and stylish! Most of all love your blouse so classy!

    xo RA

    ReplyDelete
  28. hihi, bardzo podoba mi się Twój post ;p piękna koszula!

    ReplyDelete
  29. dziękuję za miły komentarz!
    świetny zestaw!!!

    ReplyDelete
  30. Ależ zaszalałaś!!!!!! Wyglądasz wprost fantastycznie.
    Ps. Jakie Ty masz piękne nooogi!!!!

    ReplyDelete
  31. you look amazing, so NY like:)

    ReplyDelete
  32. bluzkę wielbię! czerwony zabot <3

    pozdr,
    http://fashionswing.blogspot.com/

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡