20101119

you and me could write a bad romance

Zastanawialiście się kiedyś czym naprawdę jest kobiecość? W sumie jako kobiety chyba osiągnęłyśmy już wszystko. Byłyśmy zniewolone, wchodziłyśmy na traktory i biegałyśmy na manify. Teoretycznie wszystko zaczęło się od Ewy, czasem okazuje się, że pochodzimy z Wenus. Podobno kochamy za mocno i jemy za dużo gdy mamy PMS. Nosimy wysokie obcasy, malujemy paznokcie i usta, inaczej chodzimy, specyficznie palimy papierosy. I podobno najlepiej wyglądamy w czerwieni. Stwierdziłam, że skoro zima jest okropna (fajny jest jedynie fakt, że mam urodziny), to nie będę chodziła w nudnym czarnym płaszczu. Ideał znalazłam w Mohito. Równie dobrze wygląda z ciężkimi martensami.

48 comments:

  1. uroczy.
    chociaż biorąc pod uwage zadziorną stylizację, to "uroczo" nie wydaje się być dobrym słowem :)

    ReplyDelete
  2. bosko! płaszcz jest ślicznym znaleziskiem idealnie kobiecy i idealnie czerwony. ja też kocham czerwień poda wszystko, niemal każdy jej odcień.

    ReplyDelete
  3. Cool coat! love it :)

    http://vicissitudinilombarde.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Piękny jest, sama dziś polowałam na czerwony płaszczyk w lumpeksach ale nic z tego...:(
    Twój Mohitowski jest prześliczny :)

    ReplyDelete
  5. Pięknie. Uwielbiam stylizacje mające pazur, pozostające jednak wciąż kobiece:)
    http://quasi-moda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. ten płaszcz mi się podoba, chociaż nie lubię czerwonego, dziwne ;) i strasznie do Ciebie pasuje.

    ReplyDelete
  7. W jakim sensie wszystko? (np. jednak nadal kobiety zarabiają mniej i ciężej im znaleźć pracę)


    [Twój blog to chyba jedyny, który uwielbiam, mimo że w życiu nie przygarnęłabym tej szafy]

    ReplyDelete
  8. beautiful beautiful !!!

    http://wilma--jan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. niewątpliwie świetnie wygląda z martensami. Kobieto noś czerwień, noś. Bo dobrze Ci w nim.

    ReplyDelete
  10. bardzo mi sie podobaja twoje brwi! tez chce miec takie i twoj plaszcz, buty, super outfit!

    ReplyDelete
  11. urocza mogłabym być, w końcu. I dziękuje;)
    Płaszcz kosztował 300 zł

    ReplyDelete
  12. płaszcz naprawdę jest idealny! I + za koronkę z ciemnym stanikiem pod spodem ^^

    ReplyDelete
  13. płaszcz idealny.
    pokażesz jak ubierasz się do szkoły?
    Kejt

    ReplyDelete
  14. Ślicznie , świetnie , bosko wyglądasz :)

    ReplyDelete
  15. Mrrr ;d
    Mistrzowsko!
    Kobieco i z pazurem... ;)


    Kaśka,ty normalnie jesteś chodzącym seksem! ;d
    Żeby nie było,jestem hetero xDD

    ______________________________

    Wic.

    ReplyDelete
  16. chce go poznac ; > to byl tylko taki boks, po treningu, nie trenuje boksu ; >

    ReplyDelete
  17. Czadowa stylizacja!Lubię kontrasty.Płaszczyk boski:)

    ReplyDelete
  18. czy jesteś feministką?
    wyglądasz powalająco :)

    ReplyDelete
  19. CUDOWNY PŁASZCZ - kolor i falbanki!

    ReplyDelete
  20. świetnie, świetnie , świetnie!

    ReplyDelete
  21. Kolor ma świetny :) Pasuje Ci bardzo ;)

    ReplyDelete
  22. chodzący seks? chyba przewracający się, bo ostatnimi czasy ciągle się przewracam^^ Co do feminizmu - jest on tak szerokim pojęciem, że pewnie w jakiejś podgrupie się mieszczę, jednak radykalną feministką z pewnością nie jestem

    ReplyDelete
  23. fantastyczny jest ten płaszcz :) też się przerzucam na czerwień tej zimy :)

    ReplyDelete
  24. CUDOWNY! - dziękuję za uwagę, to było wszystko co miałam do napisania ;)

    ReplyDelete
  25. you're amazing!!
    lovely blog!
    xx

    ReplyDelete
  26. zestaw jest jak najbardziej kobiecy ! prześliczny płaszczyk <3 w którym wyglądasz obłędnie !

    ReplyDelete
  27. great outfit that lace top is nice and sweet coat love ruffles

    ReplyDelete
  28. Zakochałam się w płaszczyku! CUDNY!

    ReplyDelete
  29. O! Twój płaszcz jest naprawdę nieziemski!

    ReplyDelete
  30. Jezu :D zaczesana tak do tyłu, to mi się mniej podobasz, ale w czerwieni bosko. Kobiety sa różne i to jest w nich piękne.

    ReplyDelete
  31. czy już wspominałam, że uwielbiam Twoje notki i zdjęcia.? :)
    ah i oh dla płaszczyka.
    pokazałaś Nam na zdjęciach swoją kobiecość z pazurem. :)

    ReplyDelete
  32. To nie tak źlee ;d
    Mnie i tak nie przebijesz,zaliczam gleby nawet na prostym i płaskim terenie ^^^ :D
    Ale jak chcesz dołączyć do klubu łamagi to zapraszam ; ]]


    Wic.

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡