20101221

the unforgiven II

Dzisiaj druga (przedostatnia) część czarno - białych zdjęć z serii The unforgiven. W poprzednim poście była   inspiracja T.Richardsonem, dzisiaj oddaje ukłon w stronę starych zdjęć wyjętych z albumów u mojej babci. Nic nie poradzę na to, że rozczula mnie źle złapana ostrość lub jej kompletny brak, zero kolorów. Do typowych zdjęć vintage miałam zawsze słabość, a ostatnio pokochałam lomografię. Od ładnych paru miesięcy czaję się na Zenita mojego chrzestnego. Problem polega na tym, że jest strzeżony bardziej niż krowy w Indiach i żadna siła perswazji na niego nie działa. Aha, trzymajcie kciuki, żeby w końcu zmusiła samą siebie na jutrzejsze zdjęcia. Ostatnio nawet wyglądać dobrze mi się nie chce.
Now: Metallica - The unforgiven II

60 comments:

  1. fantastyczne!!!zwłaszcza drugie..

    ReplyDelete
  2. wooooooooow
    pierwsze i ostatnie = cuuuuudo

    ReplyDelete
  3. Wonderful pics!
    really really AMAZING! Love the 2nd shot!

    ReplyDelete
  4. czarno białe zdjecia maja w sobie ten fajny klimat, o który w fotografii chodzi

    ReplyDelete
  5. Zadymiara z Ciebie;)Też lubię rozmazane zdjęcia, mają w sobie jakąś magię.

    ReplyDelete
  6. I love it all so much!!! its amazing

    ReplyDelete
  7. These pics are freaking amazing!! Love it!

    http://style-in-sight.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Świetne zdjęcia, szczególnie trzecie mi się podoba :)

    ReplyDelete
  9. 2 pierwsze zdjęcia. Uwialbiam.

    Wiem nawet jaka będzie kolejna. Unforgiven III.
    Swoją drogą ostatnia piosenka ma najmniej wspólnego z dwoma pozostałymi ^^

    ReplyDelete
  10. No Life Till Leather: dwójkę lubię najbardziej, a trzeci post będzie się trochę różnił od dwóch pozostałych;)

    ReplyDelete
  11. czarno-białe zdjęcia należą zdecydowanie do najpiękniejszych :)

    ReplyDelete
  12. 2gie zdjecie jest zachwycajace! Dawno nie widzialam tak pieknego ujecia.

    ReplyDelete
  13. hi
    i was passing by your blog and decided to read it
    i just may say - WOW
    its amazing)
    i started to follow you
    it will be great if you follow me TOO
    <33

    much love
    http://polinamuse.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Też lubię rozmazane:) Wyglądasz pięknie!

    ReplyDelete
  15. Thanks for visiting my blog. I think your photos are so wonderful so I'm very glad if you like mine. Merry Christmas!

    ReplyDelete
  16. drugie od góry jest niesamowite.

    pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  17. zdecydowanie 1 i 2. Ale tak czy owak wszystkie inspirują.:) Tak , trochę się u mnie zmieniło , ale bardzo się cieszę,że nadal Ci się podoba:)

    ReplyDelete
  18. the atmosphere in the photos is amazing!

    ReplyDelete
  19. Świetne! Trzecie zdjęcie to dzieło geniuszu! :)

    ReplyDelete
  20. You are very very pretty!

    Ps. Amazing Blog!

    http://littlemarionetdoll.blogspot.com/

    XOXO
    -Diana

    ReplyDelete
  21. j'en reste bouche bée
    love the pics
    come on my blog if you can

    ReplyDelete
  22. cool photos!xx

    http://www.theprovocativecouture.com/

    ReplyDelete
  23. dwa pierwsze zdjęcie, UWIELBIAM.
    I wciąż przypominasz mi Bowiego!
    zenita miałam i moja siostra go sprezentowałam swojemu chłopakowi (teraz już ex) na urodziny *zła, chlernie zła*
    bawiłam się też chwilkę polaroidem - ale film się skończył i zabawa też.

    ReplyDelete
  24. klimat. klimat. klimat. jestem oczarowana

    ReplyDelete
  25. I simply just love your blog ♥

    ReplyDelete
  26. Great photos! :)

    Ciao Ciao from Rome
    BExCLUSIVE MAGAZINE

    http://bexclusivemagazine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. cool pics!


    Following your blog, hope you would like to follow mine too...

    www.baublesandbangles.blogspot.com

    -Stephanie

    ReplyDelete
  28. mam słabość do zdjęć z papierosem, chociaż ich nie znoszę....
    wymiatasz.

    ReplyDelete
  29. Great pics, the second is amazing, love it.
    xoxo, lucía.

    www.theuniquechic.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. amazing shots:)))
    and happy holidays:)

    ReplyDelete
  31. zajebiste !!!

    http://fashionstylepassion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Great pics. Happy new year from Norway

    ReplyDelete
  33. Nice pictures !
    There are news in my blog, come see:)
    xx

    ReplyDelete
  34. najpierw patrzę SOAD, teraz Metallica<3

    ReplyDelete
  35. I love this series of black and white pics. This gives a vintage side, romantic and rock and roll.

    ReplyDelete
  36. original concept !

    rosapelsblog.blogspot.com

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡