20110116

hey you, see me

Reserved pants, no name shoes, vintage faux fur vest, vintage bag and long sleeve 
Wykończona ostatnim tygodniem, podczas którego poprawiłam cztery sprawdziany z matematyki (''cuda mają miejsce każdego dnia") wyszłam na długo wyczekiwane zdjęcia. Balansując w naćwiekowanych szpilkach na kamiennych płytach prezentowałam się jak czarująco paskudne połączenie ortodoksyjnej fanki Systemu z wyleniałam hippiską. Idee bycia pro coś tam, które zmieniają egzystencję mas tak przypadły mi do gustu, że moje kosmetyki od paru tygodni są używane strasznie sporadycznie. Modowy plan na dziś? Dresy, bluza z kapturem i środkowy palec w kierunku wszelkich trendów. 
Now: System of a Down - ATWA

69 comments:

  1. Nice to have you back! Lovely outfit:-)

    ReplyDelete
  2. Podoba mi się Twoje podejście. Lajcik i dystans. Brakuje tego teraz.

    ReplyDelete
  3. świetnie wyglądasz :) long sleeve jest boski :)

    ReplyDelete
  4. Cudnie!!

    http://subiektywnie1606.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. wow you look so amazing! love every piece you're wearing!!

    <3

    ReplyDelete
  6. Kobieto jak po takim tygodniu- wyglądasz świetnie :)

    Moja ulubiona piosenka SOAD ^^

    ReplyDelete
  7. Wow, dawno mnie tak nie zachwyciłaś, super!!

    ReplyDelete
  8. hehe, pasują Ci tak "zrobione" włosy :D.

    ReplyDelete
  9. świetny zestaw i niesamowite zdjęcia!!

    ReplyDelete
  10. Świetne zdjęcia i świetna stylizacja!
    i zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  11. bardzo fajnie masz spięte włosy! no a koszulka i te ostre buty zajebiście to wygląda!

    ReplyDelete
  12. dobry zestaw na reaktywacje SOAD :)

    ReplyDelete
  13. piekne zdjęcia i fantastyczny look :)

    ReplyDelete
  14. mrocznie i czarno, podoba mi się! :)

    ReplyDelete
  15. WOW
    jestem pod ogromnym wrażenie. Zarówno look, jak i zdjęcia i Ty - perfect :)

    ReplyDelete
  16. o jezusie, zajebista bluzka i wszystkie zdjęcia!

    ReplyDelete
  17. Absolutely stunning photos!! xx

    ReplyDelete
  18. Lubie to połączenie, bluzka systemu całkiem ciekawa, choć teraz za bardzo nie słucham ich, zmieniłam styl muzyki na bardziej spokojniejszy, kiedyś słuchałam. Dres lubię bardzo, choć skinheadem, ani rapowcem tez nie jestem!

    ReplyDelete
  19. fantastic!!!*_*

    www.paolinasspace.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Beautiful! I just adore your outfit. Those shoes are to die for.

    ReplyDelete
  21. wyglądasz ekstra. a fotki znowu w innym klimacie i znowu super.

    ReplyDelete
  22. great choice of song :)
    and i love the top and jacket

    ReplyDelete
  23. Świetnie wyglądasz.

    Współczuję tamtego tygodnia.

    ReplyDelete
  24. kocham przedostatnie zdjęcie! :* outfit rewelacyjny!

    ReplyDelete
  25. jak tu fajnie masz!
    świetna bluzka i wg.kolor zdjęć też genialny jest!

    ReplyDelete
  26. fajne zdjęci. ZAPRASZAM DO MNIE. =d

    ReplyDelete
  27. ŚWIETNY SET, FAJNE FOTKI...CZEGÓŻ CHCIEĆ WIĘCEJ :)

    ReplyDelete
  28. Koszulkaaa!! Rozwaliłaś system tym zestawem.;p

    ReplyDelete
  29. T-shirt!!!! NIEZIEMSKI

    http://maszynownia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. these are really cool! you look great! xx

    ReplyDelete
  31. love the grunge look, you look amazing. following u now hope you do the same

    http://vernisaongle.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Thanks for your comment, these pictures rock!

    www.baublesandbangles.blogspot.com

    -Stephanie

    ReplyDelete
  33. wow you are the cutest thing ever!

    I love your posts

    and your photos are wonderful!

    what camera do you use?

    ReplyDelete
  34. GOSH that's what I call style!! I simply love it!!
    xxx

    ReplyDelete
  35. nice blog, i love your style.

    www.danceinarainstorm.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. hi from spain!!!!
    love your blog. stunning outfits and pics!!
    btw, thanks for the comment on my blog!

    i'll follow!!

    http://poppinseatspancakes.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. a ja uwielbiam tę.

    świetne zdjęcia!

    ReplyDelete
  38. wow... I just love that outfit!!! :)


    xx
    lmc

    ReplyDelete
  39. OMG!!!!!I totally LOVE your style :D awesome outfit!!!amazing blog!!! i follow you !!!

    http://anyannachiara.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Thanks for your comment !
    I love these picutres, they could be in a magazine (:
    xManon

    ReplyDelete
  41. oo System! super wyglądasz, dłuugie masz nogi:)
    "środkowy palec w kierunku wszelkich trendów"
    no to są już dwa:P

    ReplyDelete
  42. I love how you model in your outfit pictures:) I always like it when people put a little bit emotion in their outfit pictures.

    ReplyDelete
  43. wow love the feel of these photos and of course your outfit! you look amazing! we just stumbled upon your blog and we absolutely love it!! maybe you would like to follow each other? let us know!

    hope to hear from you soon!
    xo, camilla & valerie
    abutterflybyday.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. OH, your style is simply perfect!
    Love love ♥

    Noora

    ReplyDelete
  45. Thanks for the comment.
    This outfit is A M A Z I N G !!
    i looove it!

    ReplyDelete
  46. that printed shirt is my fave x

    ReplyDelete
  47. That shirt is so cool,
    and combined with the headband it really looks great!

    ReplyDelete
  48. świetny blog, genialne stylizacje przedstawione na niezłych zdjęciach :)

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡