20110127

let's dance

Catwalk shoes, other vintage
Od paru dni niestety nie robię nic poza snuciem się po mieszkaniu, zażywaniu wszystkich możliwych syropów i tabletek równocześnie dziękując jakiejś silę wyższej, że omijają mnie czopki. Korzystając z chwilowego braku jakichkolwiek obowiązków (poza głaskaniem kota) pogrzebałam w rupieciach i znalazłam stare płyty mojej mamy. Po raz kolejny zajarałam się Davidem Bowie. Najchętniej stałabym przed lusterkiem potrząsała głową wprawiając w ruch coraz dłuższe włosy. Parę dni siedzenia w domu trochę zmienia perspektywę i wraca entuzjazm do niektórych rzeczy. 
Now: David Bowie - Let's dance

49 comments:

  1. Świetna ta sesja, bardzo mi sie podoba!

    ReplyDelete
  2. najlepsze szafiarskie nózie ^^

    zdrówka!

    ReplyDelete
  3. I LOVE your outfit... The punch of blue is MARVELLOUS! Love the mesh...

    http://myfashioninsider.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Bardzo mi się podoba, zarówno to jak wyglądasz jak i klimat sesji:)

    ReplyDelete
  5. Sliczne zdjecia:) I Ty super wygladasz:)

    ReplyDelete
  6. Love your top!!

    Kiss from Portugal,
    Sara

    ReplyDelete
  7. Ooooh! I like this skirt a lot, very unique with the top

    xx

    sftrend

    ReplyDelete
  8. bowie oł jeeeeeeeeee letz dens! świetnie wygląda kiecka pokreślająca Twoją talie! no i zdjęcia w piwnicy boje sie! :D

    ReplyDelete
  9. zestaw jest super. bardzo mi się podoba bluzka oraz widoczny stanik :)

    ReplyDelete
  10. ♥ your skirt
    Do you want to follow eachother? ;)

    ReplyDelete
  11. świetna spódnica, ma piękny kolor ;)

    ReplyDelete
  12. great looks on this blog! :)

    xo

    ReplyDelete
  13. OMG this outfit is soo stunning!! Love it!

    ReplyDelete
  14. super zestaw,
    super post!
    rewelacyjna spódnica!!!

    uwielbiam "lec dens"
    :)

    pozdrawiam!

    http://blogwbutach.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Love the top and the skirt. Great outfit

    xoxo Monroe

    Fashion Steele NYC

    ReplyDelete
  16. Buty cudowne! W ogóle cały strój jest w fajnym klimacie :) Podoba mi się :)

    ReplyDelete
  17. Ładnie Ci w tych dłuższych włoskach :)

    ReplyDelete
  18. Zdjęcia w piwnicy-skojarzenia mam takie dwuznaczne :)) Wyglądasz uwodzicielsko i niewinnie(w jednym)!

    ReplyDelete
  19. Pierwsze zdjęcie jest doskonałe.

    W końcu punkt widzenia zależy od punktu siedzenia ^^

    ReplyDelete
  20. mega zestaw

    www.0uttaspace.blogspot.com fashion inspiration

    ReplyDelete
  21. You have a great style!
    Following you!

    xx

    ReplyDelete
  22. i love the silhouette of this skirt!

    thestyle-child.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. I love the top! It really fits you, girl <3

    ReplyDelete
  24. Świetna "góra". My kochamy Bowiego niezmiennie od lat!

    ReplyDelete
  25. szkoda, że nie mam tak fotogenicznej piwnicy, bo patrząc na Twoje zdjęcia mam ochotę zrobić sobie taką sesję :)

    ReplyDelete
  26. You are beautiful, I LOVE your entire outfit!
    xoxo

    ReplyDelete
  27. cudny zestaw <3
    zapraszam do siebie :*

    ReplyDelete
  28. Thanks for your sweet comment.
    Nice post, i like your skirt.
    Why don't we follow each other? I'm following you now.

    xoxo Mirielle
    http://fashion-addictt.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Świetna spódnica:) Zapraszam do mnie: http://szafa-elwiry.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. uwielbiam transparentne koszulki,a z niebieską spódnica wygląda to zajebiście.

    ReplyDelete
  31. 100 lat Kasia, życzę ci by Twoje włosy nie rosły bo kocham Cię w krótkich :*
    hahaha, wszystkiego czego tylko zapragniesz, spełnienia marzeń, najlepszych imprez i masęęęęęęęę inspiracji ! <3

    ReplyDelete
  32. Great blog!

    Thanks for the comment, I'd love if you followed me!

    -Samantha

    http://thisfashionista.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. i looove the pictures!!!! check my blog out http://tannehellesoe.blogspot.com btw i followed u i hope u follow back :)

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡