20110226

u + ur hand

Reserved leggins, vintage jacket nad cekin vest, Moschino bag, eBay wedges, friend's cap
Możliwe, że dzisiejszy post będzie kamieniem milowym w historii bloga. Po roku poruszania wszystkich tematów (sama się sobie dziwię, że nie napisałam nic o hodowli karpia w przydomowych stawach) chyba w końcu dojrzałam to górnolotnej decyzji o napisaniu o ubraniach. Hell yeah! Pomimo tego, że nie lubię cekinów - za bardzo kojarzą mi się z uroczystościami typu Telekamery, pełnymi kwiecistych podziękowań i nabotoksowanymi twarzami prezenterek pogody ochrzczonych mianem gwiazd. Dawno temu wydawało mi się jednak, że powyższa kamizelka czymś mnie urzekła, z perspektywy czasu stwierdzam, że chyba tylko zawrotną ceną 5 polskich złotych. Poza tym kwiatki wkurzają mnie chyba jednak za mało - wczoraj na zakupach nie mogłam sobie odmówić tych legginsów. 
Now: Massive Attack - Paradise circus

81 comments:

  1. lubie twojego bloga,moschino <3 :-) legginsy sa bardzo ładne,ale tylko dla szczesliwych posiadaczek "odpowiednich" nog - ktora bezdyskusyjnie jestes jedna z nich:)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Oh, your outfit is soo pretty! (:
    I lobe the tights!

    ReplyDelete
  3. 3 zdjęcie bardzo fajnie wygląda- usta, rozwiane włosy, kolory.. mm :D! dobra kompozycja

    Świetnie wyglądasz :):)

    ReplyDelete
  4. za kazdym razem jak Ciebie czytam i na Ciebie patrze to myslę, ze bardzo róznisz się od tabunów młodzieży, z która mam na codzień do czynienia
    Wyrózniasz się i jestes sobą
    brawo!

    ReplyDelete
  5. oeh I realy love your vest! awesome outfit!


    ReplyDelete
  6. love that leggins!

    www.vida-cotia.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. a potem zgloryfikują cię pod niebiosa i nie będziesz mogła pokazać im swojej prawdziwej twarzy, gdyż każdy rozczrowany wyimaginowanym obrazem jaki w swojej głowie wyrysował musi ciężko zmierzyć się z rzeczywistością;P. P.S nie wiedziałem, że podczas wyjścia do sklepu zrobiłaś sobie zdjęcia w czapce Frienda, bo przeciez tylko wtedy ja miałas;)

    herfoo

    ReplyDelete
  8. unikatowa torebeczka, :):)
    pewnie zmarzłaś w tych leginsach :)

    ReplyDelete
  9. cudowny kwiatowy wzór leginsów!

    www.jadorecestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Cekiniaki nie są złe, wystarczy je dobrze oswoić ;D

    ReplyDelete
  11. i love your blog¡¡¡ is very lovely¡¡ thanks for your comment kisses¡¡

    ReplyDelete
  12. lubię twoje klimatyczne zdjęcia

    ReplyDelete
  13. żakiet mi się podoba chyba najbardziej właśnie :) i oczywiście buty, świetne są

    ReplyDelete
  14. those leggings really amazed me!
    -Nico-

    ReplyDelete
  15. Również nie przepadam za cekinami, są trochę tandetne. Legginsy uważam natomiast za świetny zakup.

    ReplyDelete
  16. bluzeczka fajna :) jednak to takiej grubości legginsów nie pożałowałabym dłuższej tuniki.

    ReplyDelete
  17. swietne leginsy! uwielbiam motyw kwiatow

    ReplyDelete
  18. I love these photos. And Massive Attack :-)

    ReplyDelete
  19. nienawidzę leginsów noszonych jako spodnie! wprost tego niecierpię!!! cała reszta na plus
    pzdr ;)

    ReplyDelete
  20. Wszystko fajne, zwłaszcza buty, tylko osobiście nie przepadam za noszeniem leginsów, do tak krótkich bluzek, ale to tylko taka moje opinia, poza tym super ;)

    ReplyDelete
  21. awesome vest! these pics are so inspiring :) love your style!

    ReplyDelete
  22. ah, u mnie też właśnie massive attack w głośnikach..

    ReplyDelete
  23. Z przyjemnością zapraszam po wirtualne wyróżnienie
    http://kikiwhite.blogspot.com/ Pozdrowionka!

    ReplyDelete
  24. Thank You!! I'm glad you like it!!

    Great outfit!!

    Have a great day!
    xx

    Johanna, Sweden
    ART

    ReplyDelete
  25. tytuł posta kojarzy mi się z tytułem piosenki pink ;>

    ReplyDelete
  26. i love so much your outfits, but you should be hurted of coldddd :) heheh
    x

    ReplyDelete
  27. legginsy to nie spodnie...

    ReplyDelete
  28. dlatego mam na sobie dłuższy żakiet, który zasłania mi tyłek:)

    ReplyDelete
  29. I love your leggins und your red lips.Really pretty

    ReplyDelete
  30. Bardzo podobają mi się legginsy ;) A torebka- marzenie ;)

    ReplyDelete
  31. świetne leginsy mozna wiedziec skąd je masz i za ile. ? Bo wydaje mi się ,że w notce tego nie napisałaś , no chyba , że mi umkneło. ;)

    ReplyDelete
  32. Love the bag!


    Kisses from
    www.visionofadreamer.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. kamizelka rewelacja ;) NAPRAWDE !!! torebka mmmm... a te legginsy to juz strzal w dziesiatke. Bardzo fajny sposob na polaczenie tych wszystkich elementow. fajny blog dodaje do ogladanych pozdrawiam i przesylam troche ciepla z greckiej wyspy http://aproditeisland.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. I love pink lipstick!!

    thanks for the comment!!
    xx

    johanna, sweden
    ART

    ReplyDelete
  35. czerwona szminka- sam seks;))
    uwielbiam u kogos czerwone usta, sama nie mam chyba na tyle odwagi

    ReplyDelete
  36. ta cekinawa kamiezelka lekko wystajaca spod marynarki wyglada swietnie:)

    ReplyDelete
  37. You look so amazing!


    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. świetne zdj .!

    Zapraszam do mnie :

    http://zakupoholiczka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. ta cekinowa bluzka. wielbię! <3

    pozrd xox,
    www.fashionswing.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. genialny outfit, straaaaasznie mi się podoba. Twój styl jest świetny, serio

    G♥

    ReplyDelete
  41. Kamizelka jest świetna...w zestawieniu z całą resztą cekiny wcale nie rzucają się w oczy...kolory zdjęć super i wspaniały kolor szminki!

    ReplyDelete
  42. ojezu, niesamowita torba <3.

    ReplyDelete
  43. b-b-b-b-eautiful!
    amazing photos i must say!

    please take a look at my pictures on my blog! ;)
    http://rememberfridasname.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. The snnow looks wonderful! and so do you
    !

    www.tessa-kit.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. You leggings are amazing!!
    xStace

    ReplyDelete
  46. B.fajny blog. Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  47. ciekawie tutaj , nawet bardzo . OBY TAK DALEJ !
    zapraszam również do mnie . wejdź , może akurat Ci się spodoba ?
    trzymaj się ciepło : )

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡