20110428

i need a doctor

  eBay wedges, H&M bag, no name long shirt
Keep calm and make fashion, bitch. Od jakiś dwóch tygodni - popchnięta nagłym przypływem młodzieńczego impulsu - mam grzywkę. Zamachu na moje włosy dokonała jeszcze niezbyt wprawiona we fryzjerskim fachu ręka bratniej duszy pewnego słonecznego popołudnia przed udaną (na szczęście) libacją alkoholową. Mówiąc w skrócie, jeśli wcześniej nie potraktuje mojej grzywki zabiegom stylizującym wyglądam jak Zbigniew Wodecki w najlepszych czasach, gdy triumfy święciła ,,Pszczółka Maja".
Now: Florence and The Machine - You got the love (xx remix)

44 comments:

  1. love this look!!


    http://starlightsworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Fajna ściana :D, A JA UWIELBIAM GRZYWKI !!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. Świetnie Ci w tej grzywce. Wolę nie widzieć Zbigniewa. Zresztą sama wyglądam dziś jak nosorożec ^^

    ReplyDelete
  4. Ej włosy Zbysia są już kultowe! swojego czasu dla żartu, wywijałam włosy na prostownicy, głowa do dołu, ostro sprejem, głowa do góry i... jest i Zbysio ;) później naciągałam jakąś zabawna czapkę ala smurf i dumna z siebie ruszałam 'w miasto' ;)

    Twoja grzywka bardzo mi się podoba - ma styl! świetne rajtki! :)

    Pozdrawiam,
    rudsini.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. świetny zestaw. bardzo fajny rockowy charakter :)

    ReplyDelete
  6. świetnie wyglądasz :D
    Pozdrawiam Julka :)

    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Fierce!
    I love these photos, I love this outfit, I love you LOL I'm just kidding, but I really do love your outfit, anyway.
    -Nico-

    ReplyDelete
  8. grzywka wyszła świetnie;)
    Ja swoją planuję od 2 lat!!!! ;p

    ReplyDelete
  9. keep calm, grzywka ok - trochę jak charlotte gainsbourg ;)

    ReplyDelete
  10. Fajnie z tą grzywą ;)
    Na drugim zdjęciu mi się bardzo podobasz, świetnie wygląda torba :)

    ReplyDelete
  11. fajna grzywa :) zawsze taka chcialam miec, ale cholera. mam krecone wlosy -_-

    ReplyDelete
  12. w miniaturce notki wyglądałaś jak baglady...

    ReplyDelete
  13. Great look. minus the cancer stick.

    xoxo Monroe

    Fashion Steele NYC

    ReplyDelete
  14. HAhahah ja też kiedyś u mało nie zostałam obcięta rzez przyjaciółkę na 'garnek', jeszcze w czasach gimnazjalnych...cale szczescie miałam jakies pozostałości rozsądku i stwierdziłam, że lepiej to zrobić jak wytrześwieję, bo jeszcze mi się odmieni. Odmieniło. Włosy zostały takie jak są:)

    p.s. super outfit ;)
    Pozdrawiam,
    C.

    ReplyDelete
  15. Ale świetnie wyglądasz :)
    Zapraszam do mnie + dodaję do obserwatorów i liczę na to samo.

    ReplyDelete
  16. lovely :) and you´ve got very nice tights

    ReplyDelete
  17. Fajnie napisałaś o swojej grzywce ;DD
    Zestaw ciekawy, a jednocześnie taki prosty.

    Baleriny są czarne, mają malutką kokardkę z czarnego sznurka i gdzieniegdzie małe kryształki. i za to je uwielbiam ;]
    +Obserwuję

    ReplyDelete
  18. widzę że się zgrałyśmy co do pomysłu na zdjęcia, a nawet co do piosenki w tytule posta:)

    ReplyDelete
  19. Klimatyczny outfit :)

    http://subiektywnie1606.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Grzywka wygląda jak czapeczka ;)) uwielbiam black looki.

    ReplyDelete
  21. Thanks for the visit! Cool background and love the black look!
    following you! follow me back?

    htt://www.cougarvintage.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. I love your leggings! You look so cool in all black! xoxoxoo

    ReplyDelete
  23. Loving the black on black, especially with those tights.


    Fashion Rehab

    ReplyDelete
  24. Thanks !
    You look great !

    xxx
    Laura

    ReplyDelete
  25. awesome look. you're taking 'coolness' to a next level ;D!

    ReplyDelete
  26. Grzywka jest super! Do Wodeckiego Ci daleko - musiałabyś zmienic okularki i fryzurę;-) Świetna torba i pierścionki:-)

    ReplyDelete
  27. Super wyglądasz :]
    Bardzo klimatycznie, You Got the LOve = mega piosenka♥

    ReplyDelete
  28. Te łachy i tak nie zmienią faktu że jesteś brzydka:D

    ReplyDelete
  29. super super super:) Wyglądasz ja z kadru jakiegoś serialu dla młodzieży z lat 90tych. Amerykańskiego albo australijskiego, ale nie mogę sobie przypomnieć jakiego:P Rządzisz!:D / ana

    ReplyDelete
  30. moja aparycja nawet po różnych stylistycznych zabiegach przedstawia się gorzej niż Wodecki.
    lubię libacje alkoholowe właśnie jeste w trakcie takowej <3

    + nie słyszałam wcześniej TEJ wersji tej piosenki - mega :D

    ReplyDelete
  31. w sumie to juz od kilku miesięcy obserwuje twojego bloga, a dokładniej to co zamieszczasz na nim, i sczerze ubolewam, że nie piszesz więcej gdyż zdaje się iż twoje spojrzenie na świat jest interesujące, moj blog narazie raczkuje acz kolwiek też lubie wyrazić zdanie na różne tematy, nie koniecznie okraszając to modową/upozowana fotą, a ty świetnie odnalazłaś równowage.tak wiec oby tak dalej, choć tak jak juz wspomniałam czuje niedosyt jeśli chodzi o "słowo pisane". pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    ReplyDelete
  32. I love the look especially those tights...great photos.

    ReplyDelete
  33. Bardzo ci do twarzy w grzywce. ;)
    Oddaj mi tą torbę. <33

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡