20110527

whatcha think about that

Vintage skirt, blezer and top, Reserved bandama, Atmosphere shoes
Rzadko kiedy w mojej szafie gości coś, co znawcy fashion na całym świecie lokują na szycie najgorętszych trendów. Poza tym w Polsce panuję dziwna skłonność, że to co jest 'must have' sezonu w szafach naszych rodaczek gości dopiero w ciągu kolejnych kilku dekad. Jako że modę traktuje bardziej jako sposób na wyrażenie siebie, własnych nastrojów (a najczęściej prostego 'widzi mi się'), to batalia w pogoni za tym, co aktualnie jest pro zwyczajnie mnie nudzi. Pozornie niepozorny mix dwóch kolorów - pomarańczowego i soczyście różowego bardzo mi się spodobało. Spodobało do takie stopnia, że zdradziłam na chwilę umiłowanie do nierzucających się w oczy kolorów. Szaleństwo ogarnia umysł do takiego stopnia, że mam ochotę na szpiki - soczyście czerwone, na obcasie wyższym od ego większości facetów.
Now:  Gorillaz & De la soul - Feel good Inc.

41 comments:

  1. ciągle te róże i pomarańcze - a mnie jeszcze się to nie znudziło! :)
    super!

    ReplyDelete
  2. Super wyszłaś na zdjęciach :)

    ReplyDelete
  3. I like the blazer, the color goes very well with you skin.

    The shoe, are too gorgeous.

    ReplyDelete
  4. ten róż jest cudowny taki mocny! Fajnie to wszystko razem zestawiłaś :)

    http://lookmoreglamorous.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Love color!

    http://thinkingaboutclothes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Great photos..love all the colors.

    xoxo Monroe

    Fashion Steele NYC

    ReplyDelete
  7. świetnie to wszystko wbrew pozorom pasuje do siebie. :)
    i do tego jeszcze ta bandamka ♥ :)

    ReplyDelete
  8. cudowne połączenie kolorów, sama takie uwielbiam. : D

    ReplyDelete
  9. Połączenie super, nie wiem,ale ostre kolory nawet jeśli nie goni się za trendami po prostu same wpadają w ręce.
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  10. LOVE this color block! the pink and light tangerine go together so well.

    ReplyDelete
  11. wyglądasz pięknie!!! a jak ci włosy urosły!!!

    ReplyDelete
  12. Wow, tak się przyzwyczaiłam do ciebie monochromatycznej, że na początku się zastanowiłam czy dobrze kliknęłam dobry link ;)
    Wyglądasz świetnie. Rewelacyjnie.

    ReplyDelete
  13. koloryyyy ♥


    http://mint-lipstick.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. you look so stunning!! i'm in love with that blazer!

    ReplyDelete
  15. :O
    jak kolorowo,
    + piosenka miła dla ucha

    ReplyDelete
  16. Genialna góra, choć spódniczka do mnie nie przemawia. Za to dostrzegam świetne pierścionki!

    ReplyDelete
  17. Mi też się podoba to połączenie ;D

    ReplyDelete
  18. świetnie wyglądasz!! po prostu super:)

    ReplyDelete
  19. Big like!!! Great outfit!!
    Xoxo, K.

    ReplyDelete
  20. jakie długaśne włosy! jeju uwielbiam Cie w kolorach!

    ReplyDelete
  21. LOVE the color scheme!!!!
    http://breathingin-gabie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. jestem zachwycona : ) uwielbiam Twój styl,3 zdjęcie bardzo mi się podoba : )

    ReplyDelete
  23. love your blazer!
    http://florencegoddess.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Bardzo mi się podobają Twoje zdjęcia. Fajnie na nich wyszłaś :)

    ReplyDelete
  25. Świetnie wyglądasz w wersji kolorowej :)
    Pozdrawiam, Yenn

    ReplyDelete
  26. uwielbiam takie połączenia. super

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡