20110630

god save the queen

VANS shoes, vintage jeans vest, Moschino bag, second hand blouse
Nie mam pojęcia czy wyglądam jak emo w bluzie z nadrukowanym szkieletem i kraciastych slip on. Szczerze to niewiele mnie to obchodzi czy wpisuje się powoli umierający trend lansowany przez zespoły typu Blog 27, mające wpływ na kulturę równie wielki jak kolejne programy dla sexi mam Kasi "Pyzy" Cichopek szczebioczącej do mikrofonu. Jest trochę w stylu forever young, trochę w stylu rażących kiczem lat 80 - świadczy o tym neonowa, żrąca czapka, ale o niej w następnym poście:)
Now: Madonna - Revolver (Remix David Guetta)

60 comments:

  1. Nie wygladasz jak emo :D Ja uwielbiam szkielety i czachy i przez 3 lata istnienie mojego bloga czesto pojawialy sie w moich stylizacjach i nie raz slyszalam, ze to jest "emo" ale podobnie jak Ciebie nie obchodzilo mnie to. Wygladasz swietnie!

    ReplyDelete
  2. dziękuje za odwiedziny:) zdecydowanie nie jak emo i podoba mie się!

    ReplyDelete
  3. zajebiście wyglądasz

    ReplyDelete
  4. You're a true rock chick. :)

    ReplyDelete
  5. chustka, czapka, genialnie! :))

    Pozdrawiam,
    rudsni.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Zgadzam się z Candice: nie wyglądasz jak emo. W tym stroju bardziej rockówa.:D ale lubię to! I pasuje Ci ten styl.

    ReplyDelete
  7. Cały strój, nie tylko czapka kojarzy mi się z latami 80-tymi, a że lata te lubię, to baaardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  8. Great pics! Love your denim jacket!

    ReplyDelete
  9. Ślicznie wyglądasz. Świetne nogi :)

    ReplyDelete
  10. świetna stylizacja:) na prawdę super!

    ReplyDelete
  11. loooove the outfit!!!!!

    http://breathingin-gabie.blogspot.com/
    http://breathingin-gabie.tumblr.com/

    ReplyDelete
  12. zdjęcia świetne :)) czapka boska ;] pozdrawiam, ;]

    ReplyDelete
  13. Super się ubrałaś , fajne buty ;)

    ReplyDelete
  14. Dziękuję za komentarz !!
    Także dodaję do obserwowanych :-).
    Fajny blog.
    xo,
    Paulina.

    ReplyDelete
  15. LOVE your shirt! this is such a great look and style!

    XO Sahra
    EffortlessCool

    ReplyDelete
  16. aah, you´re so beautiful!
    5th photo!

    ReplyDelete
  17. Fajny blog :D

    Sympatycznie :D

    Zapraszam do mnie :]

    http://rubbiv.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. just discovered your blog!! love the touch of neon the hata gaves to the look!

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    ReplyDelete
  19. Trochę mnie nie było, a Twoje włosy zdążyły urosnąć w jakimś szalonym tempie! Nie zmieniło się natomiast jedno - rządzisz! :)

    ReplyDelete
  20. Lo e this look! Thanks for the sweet comment on my blog. I look forward to seeing you again and reading more of your posts. Love Sia x

    ReplyDelete
  21. Fajne masz okulary a piosenke tez lubie ;D

    ReplyDelete
  22. Cool look!

    http://initialed.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. lomografia jest taka nieprzewidywalna. mam smenę m8, ale od 1,5 roku nie mogę skończyć jednej kliszy - zwyczajnie zapomniałam o niej na jakiś czas, później znów sobie przypomniałam. marzy mi się holga albo diana, ale cała magia polega na filmie 120, który cholernie trudno wywołać gdzieś blisko mnie.

    ReplyDelete
  24. Dobry zestaw, vansy mi się podobają:D

    Dodajemy do obserwowanych, pozdrawiamy;)

    ReplyDelete
  25. A moim zdaniem wyglądasz bardzo dobrze.

    ReplyDelete
  26. Nie wyglądasz, jak emo, ale jak dziewczyna mająca swój własny styl :)

    ReplyDelete
  27. Też mi się bardziej Twoja stylizacja kojarzy z latami 80 niż z emo :)fajnie wyglądasz i już

    ReplyDelete
  28. Jak ja Cię kocham! ;)
    wybierasz się może na Vintage Fashion Show?

    ReplyDelete
  29. I love your hair !
    And your vest is soo cool !

    ReplyDelete

  30. Agnes-łamagnes: moja młodsza siostra na nim jeździ, ja jakoś próbowałam, ale z moim zmysłem równowagi ląduje albo na psach albo zdzieram sobie kolana:D
    Kulka: jeśli chodzi Ci o ten, który będzie w Iłży, to tak, nawet w podwójnej roli:)

    Poza tym dzięki, po raz kolejny:)

    ReplyDelete
  31. dziękuję i jak dla mnie mega outfit :D taki ostry niepohamowany :DD i swietna koszulka/tunika/skienka? ^^

    ReplyDelete
  32. You look amazing! I love the vest :)

    ReplyDelete
  33. Great pictures! Your blog is amazing!
    Have a nice weekend!

    ReplyDelete
  34. You look really amazing! Love the denim waistcoat :)!

    <3

    http://lookbook.nu/styleinsight

    ReplyDelete
  35. so much in love with that blouse, perfect with the jeans jacket! it is like the best combination ever! absolutely love this rock and rolla look

    ReplyDelete
  36. Nie moja bajka, ale uwielbiam jak ktoś ma swój styl, inny niż wszyscy i potrafi go pokazać i nie przejmować sie opiniami innych. Dlatego Twój outfit podoba mi sie jeszcze bardziej :)
    Basia.

    ReplyDelete
  37. Dziewczyny lubicie nowy zapach Beyonce Heat Rush ? Jeśli tak ,to stajecie przed możliwością zgarnięcia 15 ml butelki tego cudownego zapachu.

    Chcecie wiedzieć więcej wejdźcie na :

    http://bmagazyn.blogspot.com/2011/07/zgarnij-perfumy-beyonce-heat-rush.html


    Zapraszam wszystkich!!!

    ReplyDelete
  38. Wooow! This blog is AMAZING! You are beautiful and i love your style. <3
    Thanks for your sweet comment.

    ReplyDelete
  39. Hey, I´ve got the same scarf as you. Now I now how to wear it with this haircut.:)

    post scriptum - This is the best fashion blog, which I found at last time. :)

    ReplyDelete
  40. świetnie wyglądasz i genialne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  41. Love your old school shoes! Great pics,

    Sophia
    Http://lasophialasophia.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Uważam że styl lat 80 jest nie pokonany, powinniśmy korzystać jeśli jesteśmy młodzi :D

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡