20110621

nothing really matters

Second hand blouse, vintage shorts, Converse shoes
Tak właśnie wyglądam po godzinach wątpliwego błyszczenia w światłach polskiej modowej blogosfery. Czasem nie chce się balansować na nieziemskich szpilkach i podnosić maxi spódnicy przy wchodzeniu po paru kondygnacjach schodów. Mam słabość do sportowych butów, za dużych bluz w stylu Wildfoxa, chustek zawiązanych na głowie i ogólnego luzu. Czasem ja jestem dla mody, czasem ona dla mnie.
Now: Snoop Dogg - Sweat (David Guetta remix)

39 comments:

  1. Swietna bluza! Cala stylizacja super!

    ReplyDelete
  2. fantastic blog ; )

    xx
    alexandra

    http://www.etsy.com/shop/alexandragrecco

    ReplyDelete
  3. wonderful blog!!! love it!
    HI! my name's martina and I come from Italy.... I'd like you follow my blog and if you want.... follow me! I wait you and your tips!!! ;DDDD
    kisses
    marti
    Glamour Marmalade

    ReplyDelete
  4. Bardzo fajny i old school-owy strój :)
    Co do nieziemskich szpilek to zajrzyj do mnie :)
    http://paulina-kuczynska.blogspot.com/
    Pozdrawiam!:)

    ReplyDelete
  5. Wildfoxa sama bardzo lubię, choć ciuchy to raczej nie dla mnie, zawsze lubię na ów styl popatrzeć :).

    ReplyDelete
  6. Piękne te nasze Iłżeckie klimaty i piec garncarski ŚP. Pana Pastuszkiewicza.
    Pozdrawiam serdecznie sąsiadkę z osiedla.

    ReplyDelete
  7. Świetne zdjęcia ;) i strój ;)

    ReplyDelete
  8. i loooove these pics!!!
    especially the first one!
    xoxo

    ReplyDelete
  9. Cool! want your sweater so baaad haha

    ReplyDelete
  10. wyglądasz na tych zdjęciach jak 13 letnia dziewczynka :) Słodko

    ReplyDelete
  11. i love the first pic at all <3

    ReplyDelete
  12. buty są piękne
    Pozdrawiam Julka :)
    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Really cool sweatshirt and headband! I love this effortlessly cool look!

    ReplyDelete
  14. lubię lubię lubię, fantastyczny look :D

    ReplyDelete
  15. "czasem ona dla mnie "
    idealnie to ujęłaś :)

    ReplyDelete
  16. jak zwykle wyglądasz powalająco - na luzie ale z klasą! kocham Twoją opaskę!

    ps. Dodaję Cię do obserwowanych (byłoby mi STRAAAAASZNIE miło, gdybyś zrobiła to samo, ale to oczywiście zależy od Ciebie) i zapraszam na moje rozdanie (jest w 4 poście od góry) - do wygrania jest DROGOCENNY naszyjnik-serduszko, który bardzo by do Ciebie pasował :)

    chocarome.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. cool look! i'm really digging that headband of yours.

    ReplyDelete
  18. noogi noooooooogiiiiiiiiiii!!!!!
    jestem jak najbardziej za ostatnim zdaniem twojej notki!:]pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  19. noogi noooooooogiiiiiiiiiii!!!!!
    jestem jak najbardziej za ostatnim zdaniem twojej notki!:]pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  20. hiiii i love this flipppin outfit!

    amandawojtas.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. chyba każda czasem woli ubrać spodnie, koszulkę i jakieś trampki i trochę odpocząć od spódnicy i wysokich szpilek.
    wyglądasz świetnie:)

    ReplyDelete
  22. I love your blog!
    Great photography and amazing style!
    xx
    alexys
    fashionbater.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Totally love it when you are wearing sneakers!! Sweet!! ;-))

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡