20110708

the best: McQueen

ffffffffff
Nie wiem czy tylko mój blogger ostatnio tak zwariował, ale post, który dodałam wczoraj okazał się dziwnie niewidoczny. Nie wchodząc jednak w parapsychologiczne aspekty tego faktu - Alexander McQueen.Najlepsze tkaniny, kosmiczne wręcz formy, zamiłowanie do ciekawych krojów, high fashion.. Złoto, przepych, czaszki.Wydarzenie z jego udziałem, które najbardziej zapadło mi w pamięć? O dziwo, nie kosmiczne buty Lady Gagi czy nawet jego samobójcza śmierć w lutym 2011 roku. Pamiętacie kokainową aferę Kate Moss - modelki której twarz została uznana za najważniejszą w ostatnim stuleciu? Wtedy jeden z twórców wielkiej mody pokazał, że ma wielkie serce - wychodząc w koszulę ,,We love you Kate".
btw: po mojej nienormalnej głowie od jakiegoś czasu spacerują myśli o zrobieniu pierwszego videobloga. Cóż, najwyżej pojawi się szansa na zrobienie błyskawicznej internetowej kariery w stylu Rebeki Black i jej piosenki "Friday":) Więc, jakieś pytania?

19 comments:

  1. moim zdaniem sarah wspaniale spisuje się jako zastępczyni McQeena mimo tej ogromnej presji ;)
    P.S. nie wiesz przypadkiem o której będzie ten Vintage Fashion Show i czy/ ile płaci się za wejście? sorki że pytam Ciebie ale nie mam kogo a z chęcią bym się wybrała ;)

    ReplyDelete
  2. McQueen'em fascynuje się wielu ludzi ze świata show biznesu. Na jego projekty oczy otworzyła większości Lady Gaga :) jednak myślę, że nie tylko ona jest sprawczynią jego sukcesu, bo projektował naprawdę niesamowite rzeczy.

    ReplyDelete
  3. Mój blogger usunął posta, kiedy dodałam do niego linka z wrzuty.
    Hmm, w takim razie: Czy to, że jesteś outsiderką z ciętym językiem, co niewątpliwie można wywnioskować obserwując bloga, pomaga Ci w życiu, czy raczej utrudnia niektóre sprawy?

    ReplyDelete
  4. maa świetne buuuty!

    pozdrawiam,:)
    www/a-paaulaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Normalnie mnie w ogóle nie kręcą zdjęcia ciuchów projektantów czy jakieś posty o nich, ale muszę przyznać, że zamieszczone przez ciebie buty, pierścień (?) i sukienka są po prostu powalające, wow!! Wzięłabym od ręki!

    ReplyDelete
  6. Trzeba przyznać, że ładnie się wtedy zachował... chociaż ja bardziej kojarzę go z czaszek :P.

    ReplyDelete
  7. to już nie był projektant, to był artysta.

    ReplyDelete
  8. ja zaczęlam videobloga, ale jakos zapommnialam o tym teraz:P Może dziś coś zrobie... co myslisz?

    ReplyDelete
  9. Videoblog to świetny pomysł, ja bym chciała się dowiedzieć, co taka buntowniczka jak Ty ma zamiar robić w przyszłości ? :)

    ReplyDelete
  10. amazing items! wouldn;t mind having those in my closet!

    http://lookbook.nu/styleinsight

    ReplyDelete
  11. AVE TO SAY THIS: I LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE YOUR BLOG <3

    ReplyDelete
  12. OMG, love it! This is amazing.
    xx

    ReplyDelete
  13. świetnie:)

    pozdrawiam
    http://ladymadonnafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. wow the little punk head is just gorgeous!

    ReplyDelete
  15. ha jasne, szczególnie, że moja ulubiona 'wokalistka' Rebecca wydaje nowego singla :D
    bleh, nieważne, lubię McQueen'a.

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡