20110805

empire of the sun

Second hand dress, H&M shoes, H&M bag
Jestem dumna ze swojego chłopaka, że w ciągu kilkunastu minut, podczas odpędzania się od małych krwiopijców, zrobił mi te zdjęcia. Uwielbiam ich klimat, kojarzący mi się trochę z jednym z moich ulubionych filmów  - "Ukryte pragnienia". Wakacje chciałabym zapamiętać właśnie takie, w odcieniach zachodzącego słońca. A od jutra zaczynam biegać, imprezowanie jak w Skinsach również wymaga kondycji. I jeśli chcecie być na bieżąco: zapraszam na mojego fejsbuka - CLIK
Now: Empire of the sun - Walking on a dream


24 comments:

  1. boskie foty <3 i moja ulubiona piosenka EoS :)

    ReplyDelete
  2. Na prawdę świetne zdjęcia, a dwa pierwsze są cudowne!

    ReplyDelete
  3. this look is pretty freaking awesome. i'm really loving that skirt dress.

    ReplyDelete
  4. ostatnie zdjęcie jest świetne ! ;-)

    ReplyDelete
  5. aaa! kocham tę piosenkę <3 zdjęcia mają niesamowity klimat, możesz być ze swojego faceta dumna, to prawda ^^ jedyne, co mi się nie podoba to ten papieros, ale... rób jak uważasz ;]

    ReplyDelete
  6. cudowne zdjęcia, naprawdę.
    http://lovehaberdashery.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Rewelacyjne zdjecia!:) Jak prawdziwa modelka!
    Pozdrawiam!:)

    ReplyDelete
  8. Drugie uwielbiam. Jesteś niesamowita.

    ReplyDelete
  9. też bardzo lubię ten film. Może faktycznie masz coś z Lucy na tych zdjęciach:)

    ReplyDelete
  10. 6te zdjęcie wygląda jak kadr filmowy:) aNa

    ReplyDelete
  11. fuckin' awesome style! Following you

    ReplyDelete
  12. u look so pretty.thx for the comment.What do u think about following each other ? :)

    ReplyDelete
  13. ciekawy blog :) podoba mi sie :)

    ReplyDelete
  14. Piękne zdjęcia.

    madamegrunge.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Wow that's brillant ! I do love this song and the pictures are going well with it !
    Your blog is very original btw !
    http://elsagorwalski.blogspot.com/

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡