20110809

turn off the light

Adidas superstar shoes,  vintage bag and cap,  second hand dress
Kiedy kilka miesięcy temu te adidasy zasiliły szeregi mojej armii butów wiedziałam, że się polubimy, ale nie sądziłam, że przebiją moją miłość do conversów. Nie mam pojęcia co w nich jest - może ta oldschoolowa nuta, może to że jakimś dziwnym trafem pasują do bardzo dużej liczby ubrań - ale sprawują się znakomicie. A powyższe ubrania razem to kolejna definicja wakacji - Kalifornia, fullcapy i jazda na desce.  
Now: The Black Eyed Pease - Just Can't Get Enough

53 comments:

  1. ciekawe połączenie! nigdy nie pomyślałabym, żeby założyć sportowe buty i czapkę z daszkiem do takiej bluzki.

    ReplyDelete
  2. jedno pytanie - można wiedzieć, ile zapłaciłaś za tą białą sukienkę/tunikę/bluzkę, którą masz na sobie w filmiku?

    ReplyDelete
  3. śliczna torebeczka!:)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  4. hahaha, i za takie stylizacje cię kocham :*

    ReplyDelete
  5. Interesujące połączenie stylów. :)

    ReplyDelete
  6. hahaha that video is cute. :D
    and i like how you paired it with that pink hat.

    ReplyDelete
  7. Sukieneczka świetna!
    Filmik rewelacja, i to zwolnione tempo gdy ściągasz kurtkę mmmmm :)

    ReplyDelete
  8. hehe, dobre połączenie czapki z romantyczną sukienką:)

    ReplyDelete
  9. Dzięki bardzo:)
    K.: za sukienkę zapłaciłam chyba 7 zł, kupiłam ją w second handzie, w jednym z poprzednich postów jest outfit właśnie z nią

    Poza tym polubiłam to całkowite pomieszanie stylów:)

    ReplyDelete
  10. A dziękuję ;)
    Podoba mi się klimat drugiego zdjęcia.
    i torba . Ach! ;)

    ReplyDelete
  11. noi torebkę to masz pierwsza klasa ;D

    ReplyDelete
  12. your pictures are very nice!
    I like it!

    ReplyDelete
  13. Beautiful photos!!


    Www.bettylafleur.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. I really like converse too, but your addidas look so good. I love your outfit, and the trainers go with it just as much as converse would.

    Sarah
    xo
    www.almostdelightful.com

    ReplyDelete
  15. very cool pics! love the light in them!

    ReplyDelete
  16. Beautiful pictures! Love the bag.
    Thanks for the sweet comment on my blog <3
    - i am now following yoy :-)

    N.K.L
    www.nkl-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Nice look :)
    Thanks for commenting ♥

    Kiss,
    www.zsyggy-stardust.blogspot.com
    ,.n

    ReplyDelete
  18. Salut Kate!
    You went in my blog and i love your comment!
    So where are you from?
    I just loved your style and the pictures are great!
    I'm following you
    bisous chérie.
    M.
    www.lavieenrosemoda.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Awesome video hun! I just made and posted my first.
    You look cool in these photos.

    xoxo Ra

    ReplyDelete
  20. Great pictures! I love your bag! xo

    ReplyDelete
  21. your bag is pretty cooooooooooool

    ReplyDelete
  22. Dobre połączenie :) Wyglądasz idealnie! Bardzo do Ciebie pasuje taka mieszanka :)

    ReplyDelete
  23. Super cool look !
    I really love those pictures, and your attitude !
    BAD GIRL ! :D
    And thanks so much for your lovely comment on my blog <3

    www.jeunesgenscommehier.com

    ReplyDelete
  24. Bardzo mi się podoba połączenie dziewczęcości i sportowych elementów. W większości przypadków beznadziejnie to wygląda a Tobie się udało :)

    ReplyDelete
  25. jestem zakochana w Twojej torebce, ale nie lubię adidasów - po prostu ich nie toleruję, choćby nie wiem co :)

    ReplyDelete
  26. Zakochałam się w tych zdjęciach ;p
    mam nadzieję,że nie obrazisz się jeżeli dodam Cię do obserwowanych ;)
    Zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  27. That handbag is very very beautiful! (:

    http://whatsoniadid.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. You have such a beautiful face, you remind me of former James Bond hottie Eva Green♥ beautiful.

    ReplyDelete
  29. You look amazing! I love the dress :)

    ReplyDelete
  30. really awesome outfit! I love you put the sneakers under it:)!

    <3

    ReplyDelete
  31. fajny klimat zdjęć- bardzo mi się podobają:) swietna torebka:)

    ReplyDelete
  32. fajnie wyglądasz:) ładne buty:) jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji;*

    ReplyDelete
  33. 7 zdjęcie coś w sobie ma ;)

    ReplyDelete
  34. Świetne zdjęcia! :) bardzo fajny zestaw! :)

    ReplyDelete
  35. I love the video and the outfit you wear in it !

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡