20110904

bohema

Thom Yorke&PJ Harvey - This mess we're in
Z nieukrywanym zdziwieniem uświadomiłam sobie, że podczas wakacji do mojej szafy przybyły praktycznie same sukienki, dlatego przez kilka najbliższych postów nie spodziewajcie się nawet grama spodni/legginsów. Razem z pojawieniem się coraz niższej temperatury u mnie budzą się dziwne uczucie i szybsze bicie serca wywołują falbaniaste rzeczy, solidne buty, frędzle i chusty na głowie, ale cóż przez to że jestem zaburzona bawić się stylem hippie będę chyba wśród kolorowych liści. A to falbaniaste cudo, które mam na sobie to obecnie jedna z moich ulubionych rzeczy w szafie  - i nie mogę się zdecydować czy to przez jest względną prostotę czy fakt od kogo ją dostałam:)

Reserved dress, vintage boots, vintage denim jacket

21 comments:

  1. Fajny zestaw!;)
    zapraszam tu: www.thehajnowka.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Podoba mi się ta ozodoba we włosach i to jak świetnie idzie w parze z czerwienią na ustach :) Pozdrawiam, alex

    ReplyDelete
  3. Jak to ramiączko seksowanie opada ;)
    Uwielbiam połączenie delikatnych sukienek z cięższymi butami, dla mnie bomba!

    ReplyDelete
  4. Kiedyś zimą pomykałaś w krótkim rękawku, więc jeśli jesień będzie oznaczać sukienki hippie, to mnie to wcale nie zdziwi. Mało tego - już się nie mogę ich doczekać ;D

    ReplyDelete
  5. genialnie! Sukienka jest wspaniała i ta czerwień ust!

    ReplyDelete
  6. bardzo fajny klimat zdjęc! podoba mi się wzór opaski;-)

    ReplyDelete
  7. fajne zmysłowe foty hmmm:) bosko moja droga

    ReplyDelete
  8. Ciężkie buty i ta sukienka... obłęd <3

    ReplyDelete
  9. Genialna nuta. Zatęskniłam do wolności.

    ReplyDelete
  10. You're so pretty, love the pics and the outfit and location ! I'd like us to follow each other, let me know. Kisses from Italy

    Fashion and Cookies

    My Twitter

    ReplyDelete
  11. I love your outfit, you look so good, that dress is so nice, the color, the length, the shape are perfect, you look so chic and you are so beautiful! Your blog is lovely and I am a new follower! Hope you will like my blog and follow back!

    Pop Culture&Fashion Magic

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡