20110919

disease

I'm going crazy now. Short, blond hair - I want it so much! Probably I'm not a normal person, but I need new experiance. Sometimes I feel like boring and too polite person. Mayby is fresh wind of changes? 
Zaraz zwariuje. Szaleję za krótkimi blond włosami, a obcięcia obecnej szopy na mojej głowie załowałabym baaardzo długo. Może nie jestem normalna, ale pragnę jakiegoś nowego doświadczenia. Czasami czuję się po prostu zbyt nudna i grzeczna. Może to wiatr zmian?
The Cure vs Gorillaz - Lullaby for Gorillaz 
via vogue.com

20 comments:

  1. A co jest takiego nienormalnego w tym, że chciałabyś zmienić fryzurę?

    ReplyDelete
  2. to że od kilku miesiecy nie robię nic tylko zapuszczam włosy i zachowuje się jakby od tego miało zależeć rozmnażanie się ważek, z tak wielką powagą.

    ReplyDelete
  3. Mnie właśnie diabeł podkusił w październiku tamtego roku i ścięłam włosy, które sięgały mi już za łokcie... Nie żałuję, bo uwielbiam zmiany, ale co jak co, przydałby się jakiś czasoprzyśpieszacz w odrastaniu włosów. ;)

    ReplyDelete
  4. Oj, też tak miałam. Chciałam zmienić coś bardzo, myślałam też o obcięciu włosów, ale pamiętałam doskonale jak przeżywałam, gdy odrastające kosmyki wykręcały się we wszystkie strony i zamiast obcinać włosy zrobiłam... tatuaż.
    Jeśli czujesz potrzebę zmian, to coś zmian, bo nie będzie dawało Ci to spokoju.

    ReplyDelete
  5. He he he mam tak samo:) Od jakiegoś miesiąca mam chęć ściąć włosy ala Arizona Muse, po prostu szaleje na tym punkcie i jedyne co mnie powstrzymuje to pewność że będę tego żałować bo przeciez ja kocham mieć długie włosy...ehhhh te nasze problemy;)

    ReplyDelete
  6. tak, to też jest moje marzenie, lecz blond nie na każej głowie wygląda dobrze ...

    ReplyDelete
  7. ojjj też marzyłam o takich włosach ale opamiętałam się :)

    ReplyDelete
  8. Uważam, że zmiany są potrzebne. Jeśli czujesz potrzebę zmiany to po prostu to zrób jak mawiała moja ciocia "włos to nie noga odrośnie" :) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  9. ooooooo! zrób to! ;) ja uwielbiam takie prawie białe włosy ale mam za ciemne i nie wiem czy dałoby się je na tyle rozjaśnić

    ReplyDelete
  10. przemyśl ten blond, to bardzo niesforny kolor, nie każdemu leży, niestety.

    ReplyDelete
  11. też chciałabym taką fryzurę, ale boję się.

    ReplyDelete
  12. szczerze to było Ci zajebiście w krótkich, też miałam zapuszczałam, miałam prawie taką długość jak Ty teraz i pękłam i znowu obcięłam. Teraz trochę żałuję. może po prostu je pocieniuj, albo zmień kolor ;)

    ReplyDelete
  13. też chciałam podobny fryz, ale boję się ściąć :D

    ReplyDelete
  14. hmm, nie mogę się doczekać by zobaczyć cię w nowej fryzurze :D pójdź za ciosem i zrób to, co gra ci w duszy!

    ReplyDelete
  15. Taaaak, widzę Cię w takiej fryzurze! Zresztą wiesz, że ja od zawsze jestem zwolenniczką Ciebie w krótkich włosach. Długie są takie... nijakie. Nie pasują do Ciebie!

    ReplyDelete
  16. obcięłam i nigdy nie żałowałam, nawet przez 5 minut :) a obecnie zapuszczam tylko po to, żeby znowu obciąć :)

    ReplyDelete
  17. what a bunch of babes! hope to see you follow back darling face. im loving your style! xx

    ReplyDelete

Callifornication nie gryzie♡